وکیل ملکی خوب در تهران

وکیل ملکی خوب در تهران


موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا، از شروع تا اتمام پرونده های شما اعم از حقوقی ، کیفری و…. یاری رسان شما است . با انتخاب مجموعه ما ، وکلا با تجارب خود به تسریع پرونده شما و تامین امنیت پرونده به لحاظ پیگیری ، در به ثمر رسیدن امر مطروحه ، کمک شایانی به شما عزیزان خواهند نمود.
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا که متشکل از وکیل ملکی خوب در تهران است ، دسترسی شما را در پایتخت کشور به این نوع از امور سهل و میسر نموده است . با حضور وکیل آرامش و آسودکی شما فراهم خواهد شد و این مهم به این دلیل است که شخصی با تجربه و حرفه ای ، با دانش و تخصص خود با شما در پیشبرد اهدافتان یاری می رساند .
انتخاب وکیل ملکی در تهران به دلیل اهمیت این امر ، انتخابی مهم و چالش برانگیز است چرا که تمامی اقدامات او در پرونده شما موثر خواهد بود و مادامی که وکیلی از علم و تجربه کافی برخوردار نباشد ، موجب ایجاد ضرر و آسیب خواهد شد .
از آنجایی که موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا ، عنوان برترین موسسه حقوقی کشور را در سال 1401 شمسی کسب نمود ، همه اقشار جامعه این امکان را خواهند داشت تا با هر شرایطی که دارند اقدام به اخذ وکیل نمایند تا بهترین نتیجه را در راستای پرونده ها و دعاوی مطروحه خویش کسب نمایند .
در قرارداد های ملکی ، تنظیم و چینش قرارداد امری بسیار مهم است . اصولا قراردادهایی که منعقد می شود بدون حضور و مشورت وکیل است به همین دلیل امروزه اختلافات و دعاوی متععدی در این زمینه ایجاد شده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437


پرونده های ملکی از جمله پرونده هایی هستند که موضوع دعاوی آنان اموال غیر منقول ( اموال غیر منقول به اموالی تلقی می گردد که قابل جابه جایی و انتقال از جایی به جای دیگر یا از مکانی به مکان دیگر نباشد ، مانند زمین ، معدن ، و… چنانچه در اثر عملی ، جابه جایی مالی ممکن گردد و به موجب این عمل ویرایی و خسارت و خرابی حاصل شود آن مال غیرمنقول تلقی می گردد .) است.
وکیل ملکی در تهران می بایست پس از انعقاد قرارداد ، اقدامات کافی و ضروری پرونده را انجام دهد این اقدامات می توانند لایحه ، حضور در جلسه جهت ارائه دفاعیات ، ارائه مستندات موجود ، اعتراض به آرای صادره و… باشد و مکلف به انجام تعهدات طبق قراراداد است و باید تلاش خود را جهت کسب نتیجه به نفع موکل خویش نماید ولی باید این را دانست که تعهد وکیل به وسیله است نه نتیجه و هیچ وکیلی نمیتواند نتیجه مثبت را به موکل خویش تضمین نماید .
شما عزیزان با برقراری ارتباط با موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا مشاوره های تخصصی توسط وکلای پایه یک دادگستری دریافت خواهید نمود همچنین این امکان وجود دارد که در صورت تمایل به طرح دعوا و پیگیری پرونده قضایی توسط وکیل ، اقدام به اعطای وکالت به وکیل منتخب خود نمایید .

وکیل ملکی خوب در تهران کسی است که تخصص و تبحر کافی در زمینه دعاوی کیفری و حقوقی داشته باشد  که معمولا رشته تحصیلی او حقوق ثبت و بحث قراردادهای حقوقی مربوط به زمین و آپارتمان می باشد .

وکیل ملکی خوب در تهران؛اموال به طور کلی به دو دسته منقول و غیر منقول تقسیم می شوند ؛ اموال منقول به اموالی گفته می شود که قابلیت جا به جایی دارند و اموال غیر منقول به اموالی گفته می شود که قابلیت جا به جایی ندارند و در صورت جا به جایی باعث تلف یا نقص می شوند .

وکیل ملکی خوب در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

 

برای مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری در مورد وکیل ملکی خوب در تهران با ما تماس بگیرید.

 

انواع دعاوی ملکی عبارت اند از :  

-دعاوی ملکی حقوقی و دعاوی ملکی کیفری

دعاوی ملکی حقوقی به طور کلی عبارت اند از :

-در رابطه با سندهای ضمانتی

-در رابطه با الزام به تنظیم سند رسمی

-درخواست مطالبه اجرت المثل

-دعاوی مرتبط با مطالبه سرقفلی

: -دعاوی ملکی کیفری بدین معنا است که

ماهیت این گونه دعاوی مربوط به انجام جرم می باشد  و بحث هایی مثل سهل انگاری، عدم آشنایی با قوانین و آیین نامه ها   و .. در دعاوی ملکی کیفری دخیل نمی باشد بدین معنی  افراد در زمینه مسکن مرتکب جرمی می گردد  این پرونده ها با شکایت شاکیان خصوصی یا شکایت دادستان  شکل می گیرد بیشتر دعاوی کیفری متعلق  به کلاهبرداری و سودجویی مجرمان است .

دعوای خلع ید در مواقعی شکل می گیرد که شخصی ملک فرد دیگری را بدون اجازه  آن فرد توقیف کند در این شرایط آن فرد این مجوز را دارد  با یک وکیل ملکی خوب  در تهران مشورت کند سپس دعوی خلع ید کند همچنین می تواند درخواست خود را مطرح کند .

تفاوت دعوای خلع ید با دعوای تصرف عدوانی شامل موارد زیر می باشد .

 -در خلع ید باید به وسیله کارای مقدماتی  انجام شود اما در تصرف عدوانی نیازی به داشتن مقدمات و تشریفات  نیست

 در هر دو دعاوی امکان تجدید نظر است-

 -در تصرف عدوانی به محض  امکان اجرایی کردن حکم وجود دارد و لازم نیست که حکم قطعی بشود اما در خلع ید ، حکم باید قطعی باشد و بعد از آن برای به اجرا گذاشتن حکم اقدام گردد .

بیشتر بخوانید:اصل ۴۹ قانون اساسی  ،احکام ویژه صادره برای املاک خاص

وکیل ملکی خوب در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

در این مقاله درباره ملک به عنوان یکی از اموال غیرمنقول صحبت خواهیم کرد و دعاوی مربوط به آن را با کمک بهترین وکیل تهران مورد بررسی قرار خواهیم داد .

از قدیم تا کنون ، همیشه درباره ی اموال به ویژه اموال غیر منقول ( زمین ، خانه ، باغ و …) اختلاف وجود داشته و دارد این اختلافات می توانند ناشی از مواردی چون : قانع نبودن هر شخص به حق خود ، استفاده ازمال دیگری به مدت طولانی و خود را صاحب آن دانستن ، اختلاف میان وراث در موارد وصیت نامه متوفی و یا حتی انحصار ورثه ، تصرف مالی که گمان می رود صاحب ندارد اما در آینده صاحب مال پیدا می شود و….باشد .

چنانچه افراد درگیر دعاوی همچون دعاوی ملکی باشند قطعاً برای ادامه کار و روند بهتر  پرونده نیازمند وکیل مجرب و باتجربه جهت انجام امور ملکی خود خواهند شد و به دلیل اینکه دعاوی ملکی از جمله دعاوی بسیار مطرح در جامعه می ‌باشد و پرونده دارای ظرافت و حساسیت در پیگیری می باشد ، می بایست از وکیل ملکی متخصص یاری گرفته شود .

اثبات مالکیت از نظر وکیل ملکی خوب در تهران:

در خصوص امور ملکی یکی از نکات بسیار مهم ،اثبات مالکیت شخص در خصوص ملک مورد نظر خواهد بود به عبارتی  چنانچه ملکی به صورت رسمی در اداره ثبت اسناد و املاک ثبت نشده باشد، قطعاً و به طور طبیعی سند رسمی نیز به آن تعلق نخواهد گرفت و چنانچه در خصوص مالکیت یک ملک اختلاف ایجاد شود و چنانچه خریداری وجود داشته باشد و آن ملک را خریده باشد و یا به صورتی در تملک او باشد می بایست دعوای اثبات مالکیت در دادگاه صالح ،مطرح و رسیدگی شود طرفین دعوا در خصوص اثبات مالکیت بدین شرح می باشد که در اثبات مالکیت خواهان کسی است که به نحوی ادعای مالکیت ملک مورد نظر را دارد و خوانده نیز کسی می باشد که ملک ثبت نشده را به خریدار یا به عبارتی خواهان فروخته است . در صورت نیاز میتوانید از وکیل اعاده دادرسی حقوقی کمک بگیرید.

مشاوره با  وکیل تخلیه ملک فقط با یک تماس 

الزام به فک رهن :

یکی دیگر از دعاوی که مربوط به ملک می باشد الزام به فک رهن می باشد ، بدین منظور که شخصی ملک خود را جهت بدهی یا وام از بانک یا اشخاصی دریافت نموده و در رهن قرار دهد و بدهکار نیز تمامی اقساط و بدهی های خود را به طلبکار پرداخت کند اما چنانچه طلبکار ملک را فک رهن کند ، در این شرایط می بایست صاحبان ملک، دادخواست الزام به فک رهن در دادگاه صالح به رسیدگی را مطرح کنند .

 *مرجع صالح جهت رسیدگی به دادخواست الزام به فک رهن و کلیه دعاوی راجع به امور املاک، در دادگاه محل وقوع ملک مطرح خواهد شد .

 در دعوای الزام به فک رهن خواهان یعنی شخصی است که دعوا را مطرح کرده و درخواست کننده فک رهن می باشد و همچنین خوانده شخصی می باشد که مطابق قانون و حتی بر اساس یک قرارداد متعهد گردیده که فک رهن را انجام دهد و مالک رسمی ملک نیز باشد . نکته قابل توجه دیگر این که در امور فک رهن این امکان وجود دارد که با استناد به قرارداد فی مابین اشخاص و یا قرارداد مشارکت در ساخت و … انجام شود .

مالکیت مطابق قانون بدین صورت تعریف شده است که شخص مالک می تواند مطابق قوانین ملکی هرگونه تصرفی در مال داشته باشد و هرگونه استفاده نیز از آن انجام دهد همچنین طبق قانون مذکور حق بهره برداری و انتقال و…در حیطه قوانین برای اشخاص وجود دارد .

انواع مالکیت را با وکیل ملکی خوب در تهران بشناسیم :

مالکیت به عبارتی حق مالی کامل اشخاص در خصوص اموال خود می باشد .

مالکیت چند نوع می باشد که مطابق قانون تقسیم شده است :

  1- مالکیت عین عبارت است از مالکیت خود مال توسط مالک و بخش دیگر مالکیت، مالکیت منافع مال می باشد .

طبق اصل ۴۴ قانون اساسی ویژگی های مالکیت عین مال ، باعث ایجاد تمایز بین مالکیت عین و مالکیت منافع مال شده است که در ادامه به این ویژگی ها می پردازیم .

الف – در قدم اول می توان به مالکیت مطلق شخص مالک پرداخت همچنین شخص مالک نسبت به هر آن چیزی که در ملکیت خود می باشد دارای حق تصرف و انتفاع می باشد مگر در مواردی که قانون منع یا استثنا کرده باشد و مطابق قانون مربوط به ملک هرگونه تصرف ای که توسط قانون منع یا  استثنا نشده باشد مجاز است .

 ب – مطابق ماده ۳۱ قانون مدنی، یکی دیگر از ویژگی های مالکیت عین مالکیت انحصاری ملک می باشد به عبارتی هیچ مالی را نمی توان از تصرف مالک و صاحب آن بیرون آورد مگر با حکم قانون ، که بر اساس این ماده مالک این امکان را دارد که مانع تصرف و انتفاع غیر قانونی شخص دیگری شود .

پ – ویژگی و نکته سوم در خصوص مالکیت عین مالک ، دائمی بودن مالکیت برای شخص مالک می باشد ولی در مالکیت منافع این استثنا وجود دارد که مالکیت مذکور(منافع) موقت باشد .

2- یکی دیگر از دسته بندی های مالکیت، مالکیت عرصه و اعیان می باشد . این تقسیم بندی در خصوص انواع مالکیت ملک می باشد و در مورد اموال غیر از ملک صدق نمی کند . عرصه در قانون به معنای زمین ملک می باشد و اعیان نیز به معنای بنای ایجاد شده بر روی آن زمین تلقی می شود و معمولاً اشخاص توأمان ، مالک عرصه و اعیان می شوند ولی در قانون این استثنا وجود دارد که فقط اشخاص ، مالک یکی از این دو تقسیم بندی شوند: مانند زمین یا املاک موقوفه که شخصی یا مستاجری که اقدام به احداث بنا بر روی زمین انجام دهد مالک بنا می باشد .

3- یکی دیگر از مالکیت ها، مالکیت مفروز و مالکیت مشاع می باشد، بدین منظور که چنانچه مال دارای یک مالک باشد، مال مفروز تلقی می شود و اگر بیشتر از یک مالک داشته باشد مشاع نامیده می شود .

4- مالکیت اختصاصی و مالکیت اشتراکی در قانون تملک آپارتمان ها بیان شده و مشمول ساختمان هایی است که در این قانون مذکور ذکر شده است و مطابق ماده ۲ قانون تملک آپارتمان ها بدین شرح می باشد :

چنانچه قسمتی از ساختمان منحصر به یک شخص نبوده باشد و به کلیه مالکان اختصاص دارد مالکیت اشتراکی نام دارد و مشترکات ساختمان نیز به بخش هایی گفته می شود که همه مالکان حق استفاده از آن را داشته باشند و هیچ مالکی نمی تواند به صورت انحصاری از آن بخش بهره برداری کند و مالکیت آنها به صورت اشتراکی می باشد .

 مشاوره با وکیل مالیات بر ارث 

مال انواع دارد و مطابق قانون مدنی اموال به چند دسته تقسیم می شوند :

اموال مادی و غیرمادی :

در این خصوص باید به این نکته توجه داشت که چنانچه مال، خارجی، قابل لمس و دیدن باشد جز اموال مادی قرار می‌گیرد و چنانچه مال محسوس و قابل لمس نباشد جز اموال غیر مادی تلقی می شود :مانند :حق اختراع

عین و منفعت :

از دیگر تقسیم بندی که در خصوص مال انجام شده در خصوص عین و منفعت مال می باشد که در قانون اموال مادی به دو دسته عین و منفعت تقسیم شده است . عین به مالی گفته می شود که وجود خارجی دارد و قابل لمس است مانند کفش و منفعت نیز مالی تلقی می شود که توسط حواس پنجگانه قابلیت حس کردن را نداشته باشد اما می‌توان وجود نفع آن را در عین تصور کرد .

مصرف شدنی و مصرف نشدنی (قابلیت بقا داشتن) :

از دیگر تقسیم بندی اموال میتوان به مال مصرف شدنی و مالی که قابلیت بقا (مصرف نشدنی یا تمام نشدنی ) دارد اشاره کرد . برخی از از اموال برای مصرف آنها زمانی می توان قائل شد و پس از مصرف ان مال تمام می شود مانند غذا ، اما در مقابل اموال مصرف نشدنی ،  جز اموالی قرار می گیرند که قابلیت بقا دارند و با مصرف تمام نمی شوند مانند دوچرخه که با مصرف آن تمام نمی شود و قابل بقا می باشد .

غیر منقول و منقول :

همچنین اموال به اموال منقول و غیرمنقول تقسیم می شوند که مطابق ماده ۱۱ قانون مدنی در خصوص اموال منقول چنین بیان می کند که اگر اموالی قابلیت جابجایی از مکانی به مکان دیگر را داشته باشند اموال منقول نامیده می شوند و در مقابل اموال منقول، اموال غیرمنقول قرار می‌گیرند که قابلیت جابجایی آن اموال وجود نداشته باشد و با جابجایی آن باعث تلف و نقص مال شود .

اموال غیر منقول به چهار دسته تقسیم می شوند :  1- غیرمنقول ذاتی 2- غیر منقول به واسطه عمل انسان 3- غیر منقول حکمی 4- غیرمنقول تبعی

1-غیرمنقول ذاتی به شرح ذیل می باشد :

غیر منقول ذاتی جز اموال است که ذاتاً غیر منقول و تا آخر نیزغیر منقول باقی می ماند. مانند : زمین

2- غیر منقول به واسطه عمل انسان جز اموالی هستند که ذاتا غیر منقول نیستند و با عمل انسان تبدیل و غیرمنقول می شوند .

۳- غیر منقول حکمی اموالی می باشد که با حکم قانون در حکم غیر منقول قرار گرفته است .

4- غیرمنقول تبعی جز اموالی می باشد که تابع اموال غیر منقول ، غیر منقول به حساب می آید .

قیمی و مثلی :

در خصوص اموال می توان به مال مثلی و قیمی اشاره کرد مال مثلی اموالی  می باشد که نظیر آن به وفور وجود داشته باشد و مثل ان را بتوان جایگزین کرد اما مال قیمی مالی می باشد که مشابه ان نیست به عبارتی  شبیه آن به طور زیاد و اشباه وجود ندارد و منظور مال مشخصی می باشد به طور مثال ماشینی با پلاک مشخص و یا آپارتمانی با شماره پلاک مشخص .

دعاوی مربوط به اموال غیر منقول که قابلیت طرح آن وجود دارد :

تخلیه ید :

تخلیه ید در خصوص موجر و مستاجر می باشد که اصولاً مستاجر میتواند اجاره نامه خود را با توجه به رضایت مالک پس از سر رسید مدت اجاره تمدید نماید ، اما در برخی موارد مستاجر از این امر خودداری کرده و ملکی که در اجاره او می باشد را تخلیه نمی کند در این خصوص مالک جهت تصرف مال خود می بایست از طریق دادگاه طرح دعوای تخلیه ید را اقدام نماید .

 مشاوره با وکیل مالیات 

خلع ید :

خلع ید از دیگر دعاوی مطروحه در دادگاه ها می باشد و زمانی می توان اقدام به طرح دعوای خلع ید نمود که هیچ قرارداد معتبری فی مابین موجر و مستاجر یا شخصی که ملک را تصرف کرده است وجود ندارد و چنانچه صاحب ملک اقدام به خارج نمودن مال خود از تصرف شخصی نمایند می تواند دعوای خلع ید را مطرح نماید ولی نکته قابل توجه اینکه شخص مالک می بایست در اول مالکیت خود را از طریق ارائه سند رسمی یا هر مدرک موجود معتبری اثبات نماید و سپس در خصوص اثبات تصرف شخص بدون رضایت مالک و به صورت غیر قانونی اقدام نماید .برای مشاوره در این زمینه میتوانید با وکیل خلع ید مشورت کنید.

تصرف عدوانی :

دعاوی دیگری که در خصوص مال غیر منقول همچون ملک در دادگاه پیگیری می‌شود، تصرف عدوانی می باشد که در تصرف عدوانی چنانچه شخصی مدعی شود که مال غیر منقولی در اختیار او بوده و شخص دومی بدون رضایت و به طور غیرقانونی از تصرف وی خارج نموده و همچنین او بخواهد مال خود را از تصرف شخص دوم خارج نماید ، باید از طریق دعوای تصرف عدوانی در دادگاه اقدام نماید که در این دعوای مذکور می بایست در اول محرز شود که شخص شاکی قبل از شخص تصرف کننده ملک( یعنی شخص دوم ) ،ملک را در اختیار داشته است و در قدم دوم باید ثابت کند که تصرف شخص دوم به شکل عدوانی و غیر قانونی است و نکته مهم دیگر اینکه مال تصرف شده باید غیر منقول باشد .

وکیل ملکی خوب در تهران :

در اختلافات و موضوعاتی که مربوط به اموال به ویژه اموال غیر منقول می باشد نیازمند مشورت با شخصی آگاه به به نام وکیل ملکی در این امور می باشیم .

وکلا بهترین مشاوره حقوقی در این مسیر خواهند بود چرا که علاوه بر علم و آگاهی لازم ، به علت تجربه حضور در مراجع قضایی و محاکم ، اطلاعات کامل در این خصوص را دارند و می توانند بهترین راهنمایی ها را به ما ارائه دهند و مشورت با آن ها می تواند مشکل ما را رفع نماید و این مشورت نه تنها برای ما ضرری ندارد بلکه بسیار سودمند خواهد بود .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بهترین وکلای متخصص در زمینه امور ملکی همکاری دارد و شما با حضور در این موسسه  می توانید با وکلای متخصص ملکی صحبت نموده و مشورت های لازم را بگیرید و در صورت نیاز به حضور وکیل عقد وکالت منعقد نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

بهترین وکیل ملکی در تهران 

یکی از مهم ترین مسائل امروزه کشور ما بحث ساختمان و ملک است و جرائم مربوط به مسائل ملکی بسیار زیاد شده اند .

بهترین وکیل ملکی  شخصی می باشد که به وسیله داده ها  و آگاهی که نسبت به مسائل ملکی دارد می‌تواند راهگشا و بهترین راهنما برای شما باشد .

 مشخص  است با توجه به دشوار  بودن دعاوی املاک وکلای ماهر در این زمینه تخصص و تجربه کافی در این رابطه  را داشته اند محرز است با کوچکترین ایراد در تنظیم دادخواست ممکن است هزینه دادرسی و زمان به کلی از بین برود باید توجه داشت گرایش دعاوی املاک بسیار گسترده بوده و بهره مندی از بهترین وکیل ملک در تهران راه را برای احقاق حق هموار خواهد نمود .

نکات مهم حقوقی در رابطه با ملک اوقافی

یکی از مواردی می‌توان از بهترین وکیل ملک در تهران استفاده کرد در رابطه پرونده های موجود در زمینه ملک های وقف شده می باشد .

هر مالی که با باقی مانده  آن بشود از منافع آن استفاده کرد را می توان وقف کرد بنابراین از یک عدد خودکار تا هزاران هکتار زمین را می توان وقف کرد .

ملک اوقافی را بر اساس نوع وقف آن می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد به طور کلی املاک وقفیه چهار گروه تقسیم بندی می شوند :

 -املاک وقفی شخصی

-املاک متعلق به آستان قدس رضوی

  -املاک وقفی سازمان اوقاف

-املاک وقفی بقاع متبرکه

هر وکیل بر اساس مهارت های خود در دعاوی متخلف دارای تخصص و وظایف مرتبط با همان حوزه تخصصی است به همین ترتیب وکیل متخصص املاک هم باید اطلاعات کامل  و تخصص های لازم در حوزه دعاوی ملکی را داشته باشد تا بتواند از موکل خود در پرونده به بهترین شکل  پشتیبانی و دفاع کند تسلط دیگر ویژگی بهترین وکیل ملکی است که باعث می‌شود در مواقع بسیار مهم ، بر پرونده پیروز شود .

بهترین وکیل ملک در تهران باید در زمان مناسبی ممکن اقدام به ورود در پرونده بکند تا بتواند به بهترین شکل از موکل خود دفاع کند و حق او را پس بگیرد و نگذارد که موکل وی ضرری را متحمل شود .

همان طور که دعاوی ملکی را در بالا تعریف کردیم دعاوی ملکی جنبه های مختلفی دارند :

-دعاوی ملکی حقوقی

-دعاوی ملکی کیفری

-دعاوی ملکی ثبتی

دعاوی ملکی حقوقی

این نوع پرونده بیشترین مورد پرونده را در بین پرونده های ملکی دارد .

قاضی در این نوع پرونده های بعد از شنیدن تمامی  دفاعیات طرفین به امر داوری بین آن دو  مبادرت می کند تا اختلاف میان طرفین بر طرف شود .

از انواع دعاوی حقوقی که می شود به آن اشاره کرد عبارت اند از :

-دعوای الزام به تخلیه ملک

-دعوای الزام به فک رهن

-دعوای خلع ید و تخلیه ید

بهترین وکیل ملکی در دعاوی خلع ید

اگر کسی  از تصرف مال خود توسط شخص دیگری رضایت نداشته باشد و تصمیم به اخراج فرد متصرف داشته باشد، می‌تواند با گرفتن  وکیل متخصص املاک  جهت ارائه دادخواست خلع ید اقدام به اخراج فرد متصرف از ملک خود کند .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای ماهر  در زمینه املاک و داشتن بهترین وکیل ملک در تهران می تواند  راهنما مناسبی برای شما عزیزان باشد و شما را در احقاق حق خود کمک کند تا در زمینه های مربوط به ملک و زمین زیان نبینید .

دعاوی ملکی کیفری

 یکی دیگر از انواع دعاوی ملکی دعاوی ملکی کیفری است که به دادخواست کیفری مربوط می گردد موضوع اصلی این مورد درخواست رسیدگی به تخلفات عمدی، کلاهبرداری و ارتکاب جرم است .

یکی از  با اهمیت ترین نکات در پیروزی در این گونه دعاوی ملکی اقدام صحیح و به موقع از طرف درست می‌باشد قطعا شاکی این پرونده نمی‌تواند وکیل ماهر در زمینه ملکی  طرف وکیل متخصص امور ملکی توانایی رسیدگی به تمام زوایای این پرونده را ندارد و در نهایت با شکست در این پرونده مواجه خواهد شد .

درواقع صالح ترین مرجع جهت رسیدگی به دعاوی ملکی دادگاه یا مراجع قضایی می باشد که ملک مورد دعوا در حوزه فعالیتی آنها واقع شده و بهترین پیشنهاد رفتن  طرفین دعوا به همان مکان می باشد حتما باید پیش از هر اقدامی برای جلوگیری از طولانی شدن مراحل دادرسی، صلاحیت محاکم را بررسی کرد .

مبحث صلاحیت در دادرسی یک مقوله بسیار مهم می باشد زیرا هم در زمان دادرسی و هم در هزینه بسیار اثر گذار است .

بهترین پیشنهادی که می توانیم بدهیم استفاده از وکیل در دعاوی می باشد که با مهارت خود تمامی امور را به درستی انجام دهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

بهترین وکیل ملکی در تهران در زمینه الزام به فک رهن

برخی مواقع ممکن است صاحب خانه ملک خود را برای گرفتن  وام یا بدهی خاصی در ضمانت  بگذارد و متعهد شود که بعد از اتمام اقساط وام یا اتمام بدهی به بدهکار ملک خود را از رهن آزاد نماید اما طلبکار بنا به هر دلیلی ملک او را از رهن خارج نکند در این مواقع است که  که مشورت  با یک وکیل ماهر  امور املاک  سبب می شود که مالک راه و روش تنظیم دادخواست حقوقی خود را یاد گرفته و با تقدیم آن به دادگاه در اسرع وقت به حق ضایع  شده خود برسد .

بهترین وکیل ملکی در تهران در زمینه مطالبه حق سرقفلی و حق کسب و پیشه

این نوع دعوا از میان دعاوی امور ملکی مستاجر مورد اجاره را به مالک به طور کامل تحویل می‌دهد اما مالک یا موجر از پرداخت حق کسب پیشه و حق سرقفلی امتناع می کند  از آنجایی که این دو از لحاظ معنا و مفهوم با یک دیگر متفاوت هستند این امر میسر می شود که فرد خواهان قابلیت  کافی برای مطالبه حق گرفته شده  خود را نداشته باشد به همین علت وکلای خوب موسسه مجد وکیل الرعایا پیشنهاد می‌کنند که قبل از هر اقدامی حتما با بهترین وکیل ملکی تهران   مشورت و گفت و گویی داشته باشید تا بتوانید از ایجاد زیان جلوگیری کنید .

دعاوی ملکی کیفری

امروزه معاملات املاک علاوه بر اینکه منجر به تامین یکی از با اهمیت  ‌ترین نیازهای همه افراد شده است، سود زیادی را برای آن‌ها به دنبال  دارد در اصل  برخی افراد نیز با هدف سرمایه‌گذاری اقدام به معامله ملک می‌کنند از سوی دیگر، برخی افراد سو استفاده کن با هدف کلاهبرداری به این معاملات وارد می‌شوند این امر باعث مشکلات و چالش‌هایی برای هر دو طرف می‌شود .

نمونه هایی از موارد زیر از جمله دعاوی ملکی کیفری :

-خرید و فروش املاک دارای معارض

-جعل کردن اسناد با هدف کلاهبرداری

-ارتکاب به جرم کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش املاک

 -خیانت در امانت

  -انتقال منافع ملک غیر به اشخاص دیگر یا خود

-بهره مندی از سند مجعول

-زد و بند در خصوص خرید و فروش‌ها و معاملات دولتی و ارتکاب فساد در این حوزه

-فروش غیر قانونی اموال اشخاص به یک یا چند شاخص دیگر

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با استفاده از وکلا و مشاوران حقوقی متبحر در زمینه ملک و املاک و دارا بودن بهترین وکیل ملکی در تهران می‌توانند کمک کننده شما باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

دعاوی ملکی ثبتی

این بخش از دعاوی، یکی از رایج‌ترین پرونده‌ها را در دادگاه‌ها می باشد  که به دلایل مختلفی از جمله سهل انگاری یا نداشتن اطلاعات مکفی و حقوقی به وجود می‌آیند همان طور که از عنوان این دعاوی بر می‌آید، این موارد مستقیما با ثبت اسناد و املاک در ارتباط هستند .

به طور کلی دعاوی ثبتی را می توان به دو دسته تقسیم می شوند :

-دعوای ثبت اسناد

-دعوای ثبت املاک 

-دعاوی اجرای سند رسمی لازم الاجرا

دعوای ثبت اسناد عبارت است از:

دعاوی مربوط به ثبت اسناد، تمامی سند‌هایی که ما با آن ها کار داریم را شامل می‌شود در واقع سند، منحصر به ملک نمی‌شود شناسنامه، سند اختراع، علائم تجاری و… نیز نوعی سند هستند .

دعوای ثبت املاک به این معنی هستند که :

سایر مواردی که با خود ملک  مرتبط هستند و الزاما تغییر سند را شامل نمی‌شوند، از جمله دعاوی ثبت املاک هستند .

به عنوان مثال می توان به چند مورد زیر اشاره کرد :

-اعتراض به ثبت ملک

-الزام به تنظیم سند رسمی

-دعاوی الزام سند رسمی لازم الاجرا

اگر بخواهیم این نمونه را با مثال خدمت شما عرض کنم 

  -ابطال اجراییه ثبتی

-دعاوی اجرای ثبت

دعاوی ملکی به دعاوی می گویند  که مربوط به اموال غیر منقول و انسان است اموال غیر منقول به دو دسته تقسیم می شوند :

 املاک و اراضی شهری

املاک و اراضی خارج از شهر

این نکته را درنظر داشته باشید که اموال غیر منقول قابلیت نقل و انتقال  ندارند و پیگیری این دعاوی ملکی برعهده وکیل ملکی  می باشد

در موارد زیر می توان از وکیل ملکی استفاده کرد و از تجربیات او بهره برد

-فروش مال غیر

-گرفتن پایان کار

-تخلیه ملک

همه ما به این نکته باور داریم  که قرارداد اجاره یک تعهد دو طرفه  بین  شخص موجر و مستاجر می باشد که در طی آن مستاجر الزام  می شود در قبال مبلغی مشخص به عنوان رهن یا اجاره ملک مورد نظر را از موجر تحویل بگیرد  و پس از اتمام مدت  قرارداد برای تخلیه ملک یا تمدید قرارداد اقدام کند.

موقعی که مدت زمان اجاره به پایان برسد و به اصطلاح موعد سال مستاجر شود و مستاجر  با موجر به توافق جدیدی نرسد باید در اولین فرصت برای تخلیه ملک اقدام نماید و زمانی که مستاجر  راضی به این اقدام نباشد موجر می تواند با مراجعه به بهترین وکیل ملکی در تهران یا دادگاه صالح و طرح دعوا برای تخلیه حکم قانونی دریافت کند .

بهترین وکیل زمین

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با در اختیار داشتن وکلای متبحر در زمینه ملکی و بهترین وکیل ملکی در تهران بهترین راهنما و کارگشا شما می باشد .

شما می توانید با استفاده از وکلای مجموعه ما که بهترین وکیل تخلیه ملک هستند به راحتی و از طریق قانونی ملک و یا آپارتمان خود را پس بگیرید .

شرایط و مدارک حکم تخلیه ملک 

موجر در سه روش  می تواند برای دریافت حکم تخلیه ملک به دادگاه مراجعه نماید و اقدام به تخلیه ملک بکند :

1-مدت زمان قرارداد به پایان رسیده باشد و مستاجر سه ماه پیاپی هیچ گونه اجاره بهایی را پرداخت نکرده باشد و از پرداخت و تخلیه سر باز بزند .

2-مستاجر در ملک مورد اجاره دست به اقدامات نا متعارف  بزند .

3-بدون مجوز صحب ملک ،ملک را به شخص دیگری تحویل دهد .

در این سه مورد موجر می توان با ارائه سند مالکیت ملک و قرارداد اجاره نامه به شورای حل اختلاف یا دادگاه مراجعه کرده و با طرح دعوا حکم تخلیه را اخذ کند و مستاجر را ملزم به جا به جایی کند .

تمامی این موارد را توسط بهترین وکیل ملکی تهران می توان انجام داد .

وظایف بهترین وکیل ملکی چیست ؟

وکیل تخلیه ملک و بهترین وکیل ملکی در تهران به شخصی  گفته می شود که با بررسی مدارک داده  شده در ابتدا می خواهد  به رفع مشکل پیش آمده بین مستاجر و صاحب ملک بپردازد  در صورت عدم توافق صاحب خانه با مستاجر  وکیل مدارک را به مرجع صالح  رسیدگی می برد  و حکم تخلیه را به نفع موجر دریافت می کند .

برخی از وکلا با مهارت  زیاد  در این زمینه می توانند  در کم ترین زمان  مراحل قانونی را پشت سر گذاشته و به سرعت ملک را از تصرف متخلفانه مستاجر در بیاورند  البته معمولا دادگاه پس از ابلاغ حکم تخلیه یک مهلت 15 روزه به مستاجر می دهد و چنانچه در طول این مدت اقدامی از جانب مستاجر  صورت نگیردبه صورت قانونی ملک را از او پس می گیرد و در اختیار صاحب ملک قرار می دهد .

در هنگام تخلیه ملک به چه نکاتی باید توجه کرد :

قراردادها باید به صورت رسمی در دفاتر مشاور املاک یا دفتر اسناد رسمی بسته شود  و اجاره نامه هایی که به شکل دستی بین مستاجر و صاحب خانه  بسته می شوند جنبه  قانونی ندارند .

مرجع رسیدگی به درخواست تخلیه شورای حل اختلاف است و برگه شکواییه به دادگاه عرضه نمی گردد

شورای حل اختلاف فقط مجاز به رسیدگی و صدور حکم تخلیه می باشد  و اصلا  در امور اجرایی صلاحیت ورود ندارد .

شورای حل اختلاف پس از حل و فصل دعوای مطروحه باید در ابتدا مبلغ مورد اجاره را که در ضمن قرارداد قید شده است  به حساب دادگستری واریز کند  تا دادگاه به عنوان مرجع ذی صلاح مراحل برگشت  به موجر یا مستاجر را طی نماید .

حکم تخلیه مستاجر

ارسال پرونده های تخلیه ملک به شورای حل اختلاف مزایای زیادی دارد که اگر بخواهیم به بعضی از آنها اشاره کنیم : 

-تسریع در انجام امور به دلیل شلوغی بیش از حد دادگاه ها

-امکان منظور توقیف ودیعه به تسویه خسارات پیش آمده

-هزینه کمتر دادرسی

-پرداخت قبوض و شارژهای عقب افتاده ملک 

عدم الزام به حضور موجر در دریافت و اجرای حکم و همچنین عدم نیاز به تشکیل جلسات رسیدگی متعدد را دارا می باشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن بهترین وکیل ملکی در تهران این امکان را به شما می‌دهد که به طور مناسب و خوب از حقوق خودتان در دادگاه دفاع کنید و تمامی حقی که مستحق دریافت آن هستید به شما برسد .

در پایان باید عرض کنم که همیشه در همه موارد مراجعه به فرد متخصص بهترین گزینه می باشد .

در دعاوی مربوط به ملک هم مراجعه به بهترین وکیل ملکی در تهران بهترین پیشنهاد می باشد تا بتوانید حق و حقوق خودتان را بگیرید .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید