بهترین وکیل مهاجرت در تهران

ابتدا به امر هر شخصی نیازمند حضور بهترین وکیل مهاجرت جهت راهنمایی و پیگیری امور مهاجرتی می باشد که با حضور بهترین وکیل مهاجرت در تهران و مراجعه به وی می تواند با اطمینان خاطر اقدامات لازم را در جهت رسیدن به خواسته و هدف خویش انجام دهد که در راستای امور مهاجرتی و اقدامات متقاضیان مهاجرت به کشور های مختلف ، باید به چند مورد اشاره کرد و بدیهی است که مهاجرت دارای طرق مختلف است و هر کسی بنا بر شرایطی که بر زندگی وی حاکم است ، تصمیم خود را جهت اجرایی نمودن یکی از راه ها اتخاذ می نماید .
مهاجرت می تواند دارای شرایطی باشد و همچنین اشخاص می توانند اقامت دائم یا موقت دارا شوند که بدین منظور اقامت دارای انواعی است که به شرح ذیل است :
1- اقامت دائم : در حقیقت اقامت دائم مجوزی است که اشخاص می توانند برای مدت زمان نامشخص ، دلخواه و همچنین تا آخر عمر در آن کشوری که اقامت دائم را کسب نموده اند زندگی نموده و از تمام حق و حقوق شهروندی برخوردار باشند .
2- اقامت بلند مدت : در حقیقت اقامتی است که به شما این مجوز را می دهد که زمان نسبتا طولانی ( به طور مثال 10 یا 20 سال ) در آن کشور اقامت گزینید .
3- اقامت موقت : در این نوع اقامت مجوز و زمان اقامت شخص برای مدت زمان مشخص و کوتاهی است و اعتبار آن نیز ( برای مثالی 1 یا 2 سال ) همان مدت زمان کوتاه خواهد بود .
بهترین وکیل مهاجرت در تهران با تسلط بر موارد مذکور فوق می تواند راه رسیدن به هدف خویش را که مهاجرت شخص متقاضی است سهل نموده و یاری رسان وی دراین مسیر پر فراز و نشیب باشد .
یکی از دلایلی که اشخاص باید به وکیل متخصص هر پرونده رجوع نمایند این است که وکلایی که به صورت تخصصی در یک زمینه فعالیت می نمایند تسلط بیشتر و دقیق تری نسبت به آن موضوع و حیطه فعالیت خود دارند .
همانطور که در متن فوق ذکر شد مهاجرت در واقع ترک کشور خود و ورود به کشور دیگر به دلایل مختلفی همچون ادامه تحصیل ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و املاک و … می باشد .
برخی کشور ها به دلایل مختلفی همچون وجود امکانات و رفاه جهت ادامه زندگی ، مورد توجه اشخاص برای مهاجرت قرار میگرند که این رفاه و امکانات بدین شرح است :
1- امنیت بالای کشور مهاجر پذیر
2- امکانات و سطح بسیار بالای تحصیلی
3- جذب سرمایه گذار
4- جذب اشخاصی که مهارت خاصی در زمینه شغلی دارا می باشند
و ….

 

مهاجرت یکی از مسائلی می باشد که امروزه افراد زیادی با آن سرو کار دارند و از این جهت که افراد درگیر این مسائل هستند می توانند برای طی مراحل و کسب اطلاعات کامل یک مشاور متخصص و همچنین وکیل مهاجرت در تهران و وکلای متخصص در این زمینه خدمات مورد نیاز را دریافت نمایند.

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای حرفه ای و درجه یک در زمینه مهاجرت و کسب اقامت در کانادا  مطمئن ترین راه را برای اقامت در کشور کانادا به شما نشان می دهد .

فقط کافیه تماس بگیرید:

02177728932-02177886437

در واقع مهاجر اشخاصی تلقی می شوند که از یک کشور به کشور دیگری یا از یک مکان به مکان دیگری برای همیشه انتقال پیدا می کنند این مهاجرت و نقل و انتقال می تواند به طرق مختلف و به دلایل مختلف صورت گیرد .

مهاجرت از جمله مواردی می باشد که اشخاصی که ساکن تهران هستند می توانند با مراجعه به دفاتر و موسسات حقوقی وکیل مهاجرت در تهران را اخذ نمایند و وکلای متخصص بسیاری را می تواند به تمامی اشخاص ارائه نماید .

باید به این نکته توجه داشت که در واقع مهاجرت جز موارد سیاسی وهمچنین در برخی از کشورها یک مورد مهم محسوب می گردد . نکته دیگر اینکه مهاجرت اقدامی از سوی مردم یک کشور به کشور دیگر می باشد و همچنین اشخاص نیز شهروند آن جا نمی باشند . منظور و هدف از مهاجرت ، سکونت و اقامت در کشور مقصد با قصد اقامت دائم و اخذ شهروندی کشور مقصد و همچنین اشتغال به کار به عنوان کارگر مهاجر یا به طور موقت به عنوان کارگر خارجی می باشد .

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

البته باید به این موارد نیز توجه داشت که برخی از افراد و گروه معینی اجازه کار یا تحصیل را خواهند داشت بنابراین قوانین مشترک در سرتاسر اتحادیه اروپا به شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا اجازه کار یا تحصیل در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا را خواهد داد که گروه های واجد شرایط جهت اشتغال به تحصیل و کسب درامد در آن کشور های به شرح ذیل می باشند :

1- کارگران بسیار با صلاحیت

۲- محققان

۳- دانشجویان

۴- کارآموزان ، دانش آموزان مدارس یا داوطلبان

۵- انتقال کارمندان شرکتی

۶- کارگران فصلی

همچنین قوانین دیگر و مهمی در سرتاسر اتحادیه اروپا به وجود آمده است که به شهروندان کشورهای خارج از اتحادیه اروپا این امکان را می دهد که به صورت قانونی در یکی از کشورهای اتحادیه اروپا اقامت نمایند .  نکته بسیار مهم در خصوص مهاجرت این می باشد که شخصی که قصد مهاجرت و نقل مکان دارد می بایست تمامی جوانب از جمله غریب بودن در کشود جدید و همچنین موارد مربوط به اشتغال و تحصیل و مورد مهم تراقامت ، را مد نظر داشته باشد .

در خصوص مهاجرت باید به این موارد توجه داشت که برای اقدام به مهاجرت باید تمامی جنبه های آن ، مورد توجه قرار گیرد . مسائلی همچون هزینه مهاجرت ، شرایط کشوری که تصمیم گرفته اید به آن کنید و همچنین نکات دیگر که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد  و اشخاص می بایست در خصوص تمامی موارد مربوط به مهاجرت تحقیقات لازم را انجام دهند و اطلاعات مورد نیاز و ضروری را کسب نمایند .

همچنین نکته قابل توجه اینکه انجام مراحل مهاجرت بسیار مهم و دارای اهمیت بالایی می باشد و می بایست وکیل پایه یک دادگستری تمامی مراحل را توضیح داده و در صورت لزوم نیز قرارداد وکالت منعقد نمایند . همچنین می بایست در خصوص حق الوکاله مهاجرت نیز صحبت های مورد نیاز و توافقات صورت گیرد .

مهاجرت می تواند دلایل متنوعی داشته باشد چرا که هرشخصی دلایل شخصی و متفاوتی برای مهجرت دارد . از جمله دلایل مهاجرت اشخاص می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

مهاجرت اقتصادی :

در واقع مهاجرت اقتصادی را می توان اینگونه شرح داد که این مهاجرت به جابجایی مردم از کشوری به کشور دیگر جهت بهره‌ مندی و کسب فرصت‌های اقتصادی بیشتر می باشد . عمدتا فرض بر این خواهد بود که مهاجرت اقتصادی از کشورهایی که رشد اقتصادی کمتری دارند به کشورهایی که رشد اقتصادی آن ها بیشتر می باشد، صورت می گیرد .

مهاجرت تحصیلی :

در حقیقت منظور از مهاجرت تحصیلی ، نقل مکان و رفتن دانشجویان برای مدتی به خارج از کشور خود ( منظور کشوری که در آن متولد شده اند یا تابعیت آن کشور را دارا می  باشند) جهت دستیابی به امکانات آموزشی بهتر .

مهاجرت سیاسی :

مهاجرت سیاسی در خصوص اشخاص و مردمی می باشد که به دلیل جنگ های داخلی تصمیم بر مهاجرت ( نقل مکان به کشورهای دیگر ) اتخاذ می نمایند . این افراد قادر به بازگشت به کشور خود نخواهند بود .

مقدمه :

ویزای شینگن چیست ؟ چه افرادی می توانند ویزای شینگن دریافت کنند ؟ امروزه افراد زیادی تصمیم به مهاجرت می گیرند که باید به هزینه ها و شرایط مهاجرت توجه نمایند .

برای مهاجرت باید کشورهای مهاجر پذیر را انتخاب نمود و به دریافت ویزای آن ها اقدام کرد .

این هزینه ها و شرایط با توجه به اینکه کدام کشوریا شهربه عنوان مقصد مورد نظرمی باشد متفاوت خواهد بود. در این مقاله درباره مهاجرت ،‌شرایط آن ،‌انواع آن ،‌هزینه های آن به شما اطلاعات خواهیم داد و بهترین وکیل مهاجرت در تهران را به شما معرفی خواهیم نمود .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین وکیل مهاجرت در تهران را به شما معرفی می نماید و با بررسی شرایط شما از بهترین کشور برای شما ویزا اخذ می نماید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل مهاجرت و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مهاجرت :

مهاجرت در لغت به معنای جا به جایی ازمکانی به مکان دیگر با هدف مشخص می باشد این هدف می تواند تحصیل ،‌کار ،‌زندگی دائم و … باشد .دلایلی که یک شخص تصمیم به مهاجرت می گیرد فقر ،‌بیکاری ،‌جنگ ،‌شرایط نامناسب اجتماعی ،‌سیاسی و… موجود در محل اقامت می باشد .

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا

انواع مهاجرت :

الف)‌ مهاجرت داخلی : در این مهاجرت ،‌ مهاجران در نواحی داخلی یک کشور مهاجرت می کنند و از شهری به شهر دیگر می روند این نوع مهاجرت به صورت روزانه و فصلی یا دائمی می باشد .

در مهاجرت روزانه افراد برای انجام امور خود یا رفتن به محل اشتغال خود هر روز از یک شهر خارج شده و به شهر دیگری وارد می شوند . در مهاجرت فصلی افراد به دلیل تغییرات آب و هوایی مهاجرت می نمایند و در مهاجرت های دائمی افراد یک شهر دیگر را برای زندگی و انجام امور خود انتخاب می کنند .

ب)‌ مهاجرت خارجی : در این نوع مهاجرت افراد از یک کشور به کشور دیگری رفته و کشور مقصد را برای زندگی و انجام امور خود انتخاب می کنند که در این نوع مهاجرت افراد باید ویزای ورود به کشور مقصد را دریافت نمایند برای دریافت ویزا باید مراحل مختلفی طی شود مشورت با یک وکیل مهاجرت در تهران می تواند در این زمینه به شما کمک نماید .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بهترین وکیل مهاجرت در تهران همکاری دارد و وکیل مورد نظر را به شما معرفی می کند و دسترسی به او را برای شما آسان می گرداند .

انواع روش های مهاجرت  :

1-مهاجرت تحصیلی : افراد در بسیاری از مواقع برای ادامه تحصیل به شهر یا کشور دیگری مهاجرت می کنند . همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد مهاجرت های داخلی (‌از شهری به شهر دیگر )‌ بسیار راحت تر از مهاجرت های خارجی (‌از یک کشور به کشور دیگر )‌ می باشد و شرایط مهاجرت های خارجی بسیار متفاوت می باشد هر شخصی می داند برای ورود به کشور دیگر باید ویزا داشته باشد و برای دریافت ویزا باید به سفارت خانه هر کشور که در کشور مبدا مستقر می باشد رجوع شود اما در برخی موارد برخی از کشور ها در کشور مبدا سفارت خانه ندارند بنابراین باید به سفارت خانه حافظ منافع آن کشور که در کشور مبدا مستقر می باشد رجوع نمود .

2-مهاجرت کاری : یکی دیگر از دلائل مهاجرت برای اشخاص به دست آوردن موقعیت شغلی مناسب می باشد افراد در این نوع مهاجرت باید توجه داشته باشند شغل مورد نظر آن ها در مقصد مورد توجه و استقبال باشد بنابراین باید تمام جوانب آن را مورد بررسی قرار بدهند زیرا برخی از مشاغل در برخی از کشورها بازدهی بالا ندارد و با شکست روبه رو می شوند .

3-مهاجرت برای سرمایه گذاری : بسیاری از افراد با بررسی همه جانبه یک موضوع تصمیم می گیرند در خصوص آن موضوع سرمایه گذاری کنند و همانطور که می دانید سرمایه گذاری در یک کشور   می تواند شرایط دریافت تابعیت را برای شما سهل کند اما این سرمایه گذاری به چه صورت و به چه اندازه باشد تا تابعیت کشور مقصود را برای ما حاصل کند ؟ وکلا موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین راهنمایی ها را در این زمینه به شما ارائه خواهند داد و میزان سرمایه گذاری را برای شما مشخص می کنند و سودآورترین را به شما پیشنهاد می کنند .

4-مهاجرت از طریق تولد :  برخی از افراد برای اینکه فرزندانشان تابعیت کشور دیگری را داشته باشند فرزندانشان را در کشورهایی که تابعیت آن ها بر اساس سیستم خون می باشد به دنیا می آورند .

تابعیت یکی از مهم ترین موضوعات حقوقی می باشد و به دوطریق یک شخص به آن دست می یابد ؛ 1-از طریق خون 2-از طریق خاک

موضوع تابعیت با توجه به قانون کشورها می باشد در برخی از کشورها تابعیت افراد وابسته به والدین (پدر)  آن ها می باشد وبه اصطلاح افراد از طریق خون کسب تابعیت می کنند اما در برخی از کشور ها سیستم خاک حکمفرماست به این صورت که شخص در هر کشوری که به دنیا می آید تابعیت آن کشور را داراست .

*تابعیت نوعی رابطه سیاسی ،‌معنوی ،‌حقوقی بین یک شخص با دولت می باشد که براساس آن شخص باید با توجه به قوانین کشوری که تابعیت آن را دارد رفتار کند و دولت نیز از تبعه خود حمایت می کند و حقوق شهروندی برای او مشخص می نماید .در واقع تابعیت پیوندی میان ملت (‌مردم ) ‌و دولت می باشد .

*سیستم خاک یعنی دادن تابعیت به یک شخص براساس تابعیت والدین او و سیستم خون دادن تابعیت به شخص بر اساس محل تولد او می باشد .

*در ایران دریافت تابعیت براساس سیستم خون می باشد و با توجه به قانون افرادی که از پدر ایرانی متولد می شوند تابعیت ایرانی خواهند داشت . تابعیت در کشور کانادا و آمریکا بر اساس سیستم خون  می باشد .

مشاوره با بهترین وکیل تهران

5-مهاجرت از طریق ازدواج : زنان زمانی که ازدواج می کنند علاوه بر تابعیت کشور خود می توانند تابعیت کشور همسر خود را نیز دارا شوند  به همین دلیل بسیاری از زنان با مردی ازدواج می کنند که تابعیت کشور دلخواه آن ها را دارد . به همین دلیل تصمیم به مهاجرت می گیرند .

6-مهاجرت از طریق پناهندگی : یکی از دلائلی که باعث مهاجرت در افراد می شود نابسامانی های موجود در کشور محل اقامت می باشد افرادی که به قصد پناهندگی مهاجرت می کنند باید از شرایط خاصی برخوردار باشند و بعد از پناهنده شدن نیز شرایط خاصی خواهند داشت به طور مثال یک شخص زمانی می تواند پناهنده شود که امنیت جانی در کشور خود نداشته باشد و اگر بازگردد با حبس ،‌شکنجه و مجازات هایی از این قبیل روبه رو می شود پناهندگان دیگر نمی توانند به کشور خود باز گردند و از حقوقی که سازمان حقوق بشر برای آن ها تعریف نموده  بهره مند می شوند .

نکات مهم در خصوص مهاجرت :

1-هر شخص برای اینکه بتواند به کشور دیگری وارد شود باید اجازه ورود به آن کشور را داشته باشد.

2-ویزا اجازه ورود و اقامت محدود به هر کشوری می باشد .

3-دولت هر کشور با توجه به روابطی که با دولت کشورهای دیگر دارد می تواند شهروندان کشورهای مورد نظر را از دریافت ویزا معاف نماید به طور مثال ایرانی ها برای ورود به کشور ترکیه به ویزا نیازی ندارند اما برای ورود به منطقه شینگن (‌ 22کشور عضو اتحادیه اروپا ، ایسلند ، لیختن اشتاین ،‌نوروژ ،‌ سوئیس ) نیازمند ویزا هستند .

*بلغارستان ،‌کرواسی ،‌رومانی و قبرس تابع قوانین منطقه شینگن هستند .

4-پاسپورت مانند شناسنامه کارت شناسایی شخص ، برای معرفی در کشوری غیر از کشور محل اقامت می باشد .

5-سفارت ، محل اقامت نمایندگان قانونی ( سفیر ،‌کاردار ،‌کارمندان )‌ کشور دیگر می باشد که برای انجام امور دیپلماتیک به عنوان مهمان وارد کشور میزبان شده اند و باید از مصونیت سیاسی برخوردار باشند.

بهترین وکیل مهاجرت در تهران :

هر شخص برای هر اقدامی نیازمند مراجعه به یک متخصص برای اخذ بهترین تصمیم می باشد و در زمینه مهاجرت که یکی از موضوعات مهم حقوقی می باشد حضوریک وکیل خبره به عنوان مشاوری آگاه در کنار فرد احساس خواهد شد .

بنابراین اولین قدم ، مراجعه به وکیل برای دریافت مشاوره می باشد چرا که مهاجرت از جمله موضوعات حقوقی می باشد که تابع قوانین و مسائلی از این قبیل می باشد و یک وکیل متخصص به جزئیات و روندی که برای رسیدن به این هدف باید سپری شود آگاه می باشد .

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد برای ورود به هر کشور نیازمند ویزا و پاسپورت می باشیم برای دریافت ویزا باید به سفارتخانه کشور مقصد مراجعه کنیم  در برخی موارد کشور مورد نظر در محل اقامت ما سفارت خانه ندارد بنابراین باید به سفارت خانه ای که حافظ منافع می باشد رجوع کنیم .

در واقع ویزا به معنای موافقت یکی از نمایندگان سفارت کشور مقصود با درخواست ورود شما به آن کشور می باشد .

سه نوع ویزا وجود دارد ؛ ویزای سینگل ؛ یکبار ورود ،‌ ویزای دابل ؛ دوبار ورود ،‌ویزای مولتیپل ؛ چند بار ورود . هر ویزا تاریخ اعتباری دارد که باید به آن توجه شود زیرا پس از اتمام این تاریخ شخص ، دیگر حق ورود نخواهد داشت .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین وکیل مهاجرت در تهران را به شما معرفی می نماید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید