وکیل ورزشی در تهران

وکیل ورزشی در تهران

عنوانی که کمتر شنیده شده و حتی می توان گفت شاید شنیدن آن متعارف نباشد وکیل حقوق ورزشی وکیل پایه یک دادگستری است که با اشراف بر قوانین و دانش حقوقی در حوزه جرایم و حوادث ورزشی،مسئولیت مدنی و قراردادهای ورزشی از حقوق موکلین دفاع می نماید.

وکیل ورزشی و اهمیت آن:

اهمیت ورزش و حقوق ورزشی در حقوق و قوانین ایران
در ایران مطابق بند ۳ اصل ۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران دولت موظف است همه امکانات خود را برای آموزش و پرورش و تربیت بدنی رایگان برای همه در سطوح و تسهیل و تعمیم آموزش عالی به کار برد که این موضوع بیانگر توجه جایگاه پر اهمیت ورزش می باشد.

اعطای حکم انتصاب جناب آقای مسعود جوکار درزی توسط گرند مستر دکتر حمید قلی زاده(وکیل ورزشی در تهران)

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ورزشی با ما در ارتباط باشید.

09121011092

02177728932-02177886437

قرارداد ورزشی
اساسی ترین رکن ورزش حرفه‌ ای و یکی از موضوعات پر اهمیت حقوق ورزشی ،قراردادهای ورزشی است قرارداد ورزشی،عقدی است که موضوع آن به طور مستقیم به امور ورزشی مربوط است ،اعم از این که موضوع قرارداد مستقیمآ و بلا واسطه انجام فعالیت ورزشی باشد یا از جمله اموری باشد که برای انجام فعالیت های ورزشی ضروری است.
از مهمترین قراردادهای ورزشی می توان: قرارداد استاندارد بازیکن،قرارداد کارمندان،قرارداد اماکن ورزشی و قراردادهای مربیان،قرارداد پزشکان و قراردادهای بازاریابی نام برد.
رعایت عمومی یک قرارداد که قواعد آن در قانون مدنی پیش بینی شده است از موارد ضروری برای تنظیم یک قرارداد ورزشی مناسب است و کلیه آئین نامه ها و مقررات ورزشی هر فدراسیون و همچنین مقررات بین المللی آن رشته نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد.

وکیل ورزشی در تهران فقط با یک تماس موسسه حقوقی مجد همراه در کنار شما عزیزان میباشد.
نقش ورزش در جهان اسلام

جهان بینی اسلام نگاهی ویژه است و دید و توصیه آن به ورزش نگاهی ویژه تر است
کما این که در نظام تربیتی اسلام ،بر تربیت اخلاقی و جسمانی تاکید و سفارش فراوان شده است
ورزش از مصادیق تربیت جسمانی است و ورزش بر دو بُعد روح و جسم انسان تاثیر گذاشته و آن ها را شاداب و با طراوت می کند
نقش ورزش در اقتصاد
ورزش چون اسبی افسار گسیخته در میدان پر رقابت صنعت امری انکار ناپذیر است
کشورهای توسعه یافته همواره بر این اهمیت دامن زده و به ورزش در زمینه های اقتصادی توجه نموده و آن را به عنوان عاملی اقتصادی و سودآور مورد توجه قرارداده اند

نقش ورزش در سیاست
میدان رقابت ورزش غافل از امر سیاست نیست و نبوده ، و کیست که نداند همواره المپیک به عنوان بزرگترین رویداد ورزشی جهان ، محلی مناسب برای اعلام مواضع سیاسی کشورهای شرکت کننده بوده است.

وکیل ورزشی در تهران

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ورزشی با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

مشاوره

09121011092

02177728932-02177886437

وکیل ورزشی در تهران:

در دنیای امروز ورزش در جوامع به صورت گسترده رواج یافته است و بسیاری از ورزشکاران به صورت حرفه ای مشغول به انجام انواع رشته های ورزشی هستند . همچنین از این رو بین باشگاه های مختلف و ورزشکاران قرارداد منعقد می شود ، وجود یک وکیل ورزشی از مهم ترین مسائل می باشد . در واقع وکیل ورزشی در تهران وکیلی است که به قوانین و مقررات حوزه ورزش اشراف کامل دارد و به وسیله همین دانسته ها در پرونده های مختلف ورود نموده و از موکل خود در مراجع قضایی دفاع می نماید .
امروزه بستن قرارداد با بازیکنان و مربیان اروپایی برای باشگاه های داخلی ما تبدیل به یکی از معضلات بزرگ شده است . البته که اکثر باشگاه های ما متاسفانه در زمان انتقاد قراداد ، موارد مهم و حائز اهمیت را درقرارداد مد نظر قرار نمی دهند ، همین امر سبب آن می شود که بازیکن خارجی یا مربی که از خارج کشور به ایران وارد می شود بعد از اتمام قراردادش یا در حین قرارداد شکایتی را علیه باشگاه داخلی ما مطرح کند و باعث تبعات ناگواری گردد از جمله تعلیق و محرومیت یا حذف از حضور در مراحل بالا تر مثل لیگ قهرمانان آسیا .
یک وکیل ورزشی حرفه ای با آشنایی ، مهارت کافی و تسلط بر قانون می تواند از این دست اتفاقات جلوگیری نموده و این اجازه را ندهد که هم فدراسیون های مختلف داخلی و هم باشگاه های داخلی متضرر شوند و مجبور به پرداخت خسارت شوند .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای حرفه ای و متخصص در زمینه ورزشی و داشتن اطلاعات فوق العاده حقوقی در زمینه ورزش قطعا بهترین راهنما و همراه شما در محاکم قضایی خواهد بود .

مشاوره با بهترین وکیل تهران

همچنین باشگاه های مختلف می توانند با اخذ وکیل از موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا از وارد شدن ضرر بزرگ به خود و روند کارشان جلوگیری کنند .
در این مدت پرونده های بسیاری در زمینه ورزشی به خصوص فوتبال وجود داشته است که در اکثرا اشخاصی متضرر شده اند ، که اطلاعات کافی نداشته و آگاهی حقوقی نسبت به قرارداد ها و از این قبیل را نداشته اند .
در بیشتر این پرونده ها استفاده از یک وکیل ورزشی در زمان عقد قرارداد می توانست از تبعات بعدی جلوگیری نموده و از آسیب های بعدی و جدی دوری نمایند .
حال سوالی که پیش می آید این است که چگونه می توان به یک وکیل ورزشی تبدیل شد و در زمینه ورزشی پرونده های گوناگون را قبول کرد ؟
در ابتدا باید اینگونه گفت که برای این امر شما باید حتما پروانه وکالت داشته باشید. همچنین مورد بعدی که باید توجه کنید این است که شما باید در رشته مخصوصی که حقوق بین الملل ورزشی است تحصیل نمایید تا شناخت کلی بر مسائل جهان ورزش مثل فیفا و فیلا به دست بیاورید همچنین وکیل ورزشی می بایست اطلاعات بسیار ارزنده و کاملی را در خصوص حقوق ورزشی دارا باشد تا روند پرونده را به بهترین شکل پیش برده و موفق گردد .
نکته مهم تر این که شما حتما باید به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید به خوبی از حق موکل خودتان در جوامع بین المللی یا حق و حقوق کشورتان در بخش های بین المللی دفاع کنید . دلیل تسلط بر زبان انگلیسی این است که وکیل ورزشی می بایست به صورت کامل از حق موکل خود در کشور های دیگر دفاع نمایند به طور مثال مادامی که بازیکن ایرانی تصمیم به خروج از کشور و فعالیت ورزشی در کشوری دیگر را دارد ، وکیل می بایست آنچه در قرارداد آمده و خواسته طرف مقابل می باشد را به موکل خود شرح داده و تمامی موارد قانونی را نیز در خصوص عدم ورود ضرر به موکل خود در نظر بگیرد .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای حرفه ای و متخصص در زمینه ورزشی و دارا بودن اطلاعات فوق العاده حقوقی در حیطه ورزش بهترین راهنما و همراه همیشگی شما در این حوزه می باشد تا به بهترین نحو اقدامات شما انجام گردد .
نکته دیگر اینکه باشگاه های مختلف می توانند با اخذ وکیل از موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با خیالی آسوده ، کار ها و امور خود را به وکیل سپرده و اقدامات مورد نیاز را انجام دهند .
از مسائل مهم ، امور مالیاتی بازیکنان است که یک وکیل ورزشی می تواند در همان ابتدا خیلی از مسائل را مشخص کند مثل این که مالیات بازیکنی که با باشگاه قرارداد می بندد بر عهده کدام طرف است و آیا بازیکن باید پرداخت نماید یا باشگاه طرف قرارداد .
یک وکیل ورزشی زیرک که همراه فرد به باشگاه می رود حتما این گونه مسائل را در نظر می گیرد و تماما به نفع موکل خویش عمل می کند چرا که وکیل می بایست تماما این موارد را در نظر بگیرد .
شخص وکیل ورزشی برای لژیونر هایی که از داخل به خارج می روند نیز مهم است زیرا بحث های حقوقی و مالی را به خوبی در ابتدا به همراه مدیر برنامه های بازیکن هماهنگ می نماید و بعد بازیکن با خیال راحت و اسوده برای بازی کردن به آن تیم خارجی اقدام می نماید .
دادگاه حکمیت ورزش که یک دادگاه است ، مقر آن در شهر لوزان سوئیس می باشد و یک سازمان شبه قضایی است که وظیفه آن حل و فصل اختلافات از طریق حکمیت است .
نکته جالب این که دادگاه های موقت در شهر های میزبان المپیک نیز مستقر می شوند .
تنها یک اختلاف بین المللی را در صورتی می شود به دادگاه حکمیت ورزشی ارجاع داد که طرفین دعوا بین یکدیگر توافق بر سر ارجاع به حکمیت را داشته باشند که اگر یکی از طرفین هم رضایت نداشته باشد این امر محقق نمی شود .

بر طبق مقررات و مواد قید شده در منشور المپیک تمامی اختلافات مرتبط با بازی المپیک را تنها در دادگاه حکمیت می بایست حل و فصل نمود .
همه کشورهایی که ورزش آنها در المپیک حضور دارد دست کم برای چند اختلاف صلاحیت دادگاه حکمیت ورزش را پذیرفته اند و آن را قبول نموده اند .
تمامی امضا کنندگان شامل :
فدراسیون های بین المللی المپیک ، کمیته ملی المپیک ، صلاحیت دادگاه را در زمینه نقض قانون و مقررات مبارزه با دوپینگ پذیرفته اند .
از سال ۲۰۱۶ در موارد دوپینگ در بازی های المپیک بخش مبارزه با دوپینگ دادگاه حکمیت ورزش مشغول به قضاوت است و تصمیمات مقتضی را در مورد ورزشکاران خاطی اخذ می کند .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای حرفه ای و متخصص در زمینه ورزشی و داشتن اطلاعات فوق العاده حقوقی در زمینه ورزش بهترین راهنما و همراه شما می باشد
به همین دلیل است که حضور یک وکیل ورزشی در تمامی مراحل انعقاد قرارداد برای بازیکن و باشگاه مهم است .(وکیل ورزشی در تهران)
باشگاه های مختلف می توانند با اخذ وکیل از موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا از ورود ضرر بزرگ به خودشان جلوگیری کنند .
موسسه حقوقی مجد با تجربه کاری که در زمینه رشته های ورزشی مختلف دارد کمک شایانی به جامعه ورزشی ایران نموده است .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا یکی از موسسات فعال در زمینه همکاری با فدراسیون های جهان اسلام می باشد .
شما عزیزان با مراجعه به موسسه حقوقی ما می توانید با خیال آسوده پرونده خود را به وکلای حرفه ای بسپارید .

بیشتر بخوانید: وکیل پایه یک دادگستری

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ورزشی با ما در ارتباط باشید.

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

دانلود مقاله:وکیل ورزشی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید