بهترین وکیل ملکی در تهران

ملاک های انتخاب بهترین وکیل ملکی در تهران چیست؟

یکی از خصیصه های مهمی که وکلای متخصص پرونده های ملکی دارند ، تجربه و اطلاعات کامل ، جامع و دقیق در این زمینه است .
یکی از مواردی که وکیل باید برای موکل خویش انجام دهد ارائه گزارش در خصوص پرونده است . منظور از ارائه گزارش توسط وکیل این است که موکل این حق را دارد تا از اقدامات صورت گرفته در راستای پرونده خویش اطلاع داشته باشد البته امروزه با وجود ساختار الترونیکی که در خصوص امور قضایی صورت گرفته است ، موکل می تواند از طریق کارتابل شخصی خود روند پرونده ، خلاصه پرونده و اقدامات صورت گرفته در راستای پرونده را در کارتابل خویش مشاهده نماید .
اگر قصد داشته باشیم که دقیق تر در خصوص تخصص وکلای مذکور مواردی را بیان کنیم باید بگوییم که بهترین وکیل ملکی در تهران بر تمامی قوانین املاک و اموال غیر منقول مسلط است این در حالی است که باید بتواند در محاکم قضایی جهت بازپس گیری حق و حقوق موکل ، از تجربه و علم دقیق خود استفاده نماید .
یکی از وظایفی که نه تنها بهترین وکیل ملکی در تهران بلکه تمامی وکلا دارند این است که چنانچه اقدامی از سوی وکیل در راستای پرونده موکل صورت بگیرد موکل این حق را دارد که از اقدامات صورت گرفته آگاه و مطلع باشد .
بنابراین وکلا باید در راستای حفظ منافع موکل خویش اقدام نمایند تا رای به نفع موکل صادر گردد البته این نکته در راستای تکمیل موارد فوق باید ذکر شود که تعهد وکیل به وسیله است نه نتیجه .
در خصوص تعهدات وکیل که در بند فوق بیان شد چنین مقرر شده است که وکیل متعهد می گردد تا اقداماتی همچون پیگیری پرونده ، حضور در جلسات رسیدگی مطابق قرارداد و ارائه دفاعیات ( اعم از ارائه لایحه . مستندات ) به نحو احسن انجام دهدد و همچنین وکیل هیچ تضمینی در راستای اخذ نتیجه به نفع موکل نمی نماید چرا که صادر کننده رای ، مقام قضایی (قاضی محاکم قضایی ) می باشد و وکیل صرفا تلاش خود را جهت متقاعد کردن قاضی با ارائه دلایل و مدارک می نماید و مادامی که قاضی متقاعد شود رای به نفع موکل وی صادر خواهد شد .
نکته مهم املاک و اموال غیر منقول :
اسناد اموال فوق الذکر ( غیر منقول ) در حالی معتبر و قابل استناد هستند که به واسطه اداره ثبت اسناد و املاک ، مامورین رسمی یا دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده و به ثبت رسیده باشد این در حالی است که اموال منقول نیاز به ثبت ندارد و در واقع اماره تصرف در اینجا حاکم می باشد ولی اموال غیر منقول ثبت آنها ضروری است .
اموال غیر منقول ( ملک ) جز اموالی هستند که امروزه دعاوی متعددی در این راستا مطرح شده است که با توجه به حائز اهمیت بودن پرونده های ملکی می بایست وکیل حاذق و با تجربه در آن ورود نموده و اعلام وکالت نماید .
از جمله دعاوی مطروحه در این زمینه می توان به دعوای خلع ید ، تصرف عدوانی ، الزام به تنظیم سند رسمی ، مزاحمت ، ممانعت از حق ، تخلیه ملک و …. اشاره نمود .

معرفی بهترین وکیل ملکی خوب در تهران

بهترین واژه برای معرفی بهترین وکیل ملکی خوب در تهران، تخصص اوست که نسبت به تمامی امور مربوط به ملک دارای تخصص و تبحر خاص است.

وکیل ملکی که وکیل پایه یک دادگستری است، متخصص در تمامی زمینه های مربوط به دعاوی اموال غیر منقول می باشد.

بهترین وکیل ملکی تهران
می‌خواهیم بررسی کنیم که بهترین وکیل ملکی تهران چه کسی می‌تواند باشد؟ آیا وکیلی که در تمامی امور حقوقی و کیفری و به قول معروف در تمامی دعاوی مربوط به امور حقوقی وکالت می‌کند آیا می‌تواند یک وکیل متخصص و متبحّر محسوب شود؟
قطعاً خیر ،زیرا یک وکیل خوب یا بهترین وکیل در هر حوزه‌ای باید متخصص در آن مورد وکالتی باشد .موضوع این نیست که یک وکیل اگر در تمام حوزه‌های حقوقی وکالت کند نمی‌تواند وکیل خوبی باشد ،اما قطعاً یک وکیل متخصص نیست.
ویژگی‌های بهترین وکیل ملکی در چه سطحی باید باشد؟ شاید با خود بگویید چگونه بهترین وکیل ملکی تهران را بشناسیم ؟یا اصلاً باید در کجا به دنبال آن باشیم؟
بهترین وکیل ملکی تهران باید متخصص و با تجربه و با دقت نظر و حساسیت فراوان امور ملکی را بشناسد و به قوانین مربوط به آن مسلط باشد.
زیرا قوانین مربوط به املاک بسیار پیچیده و از موارد بسیار حساس است و اگر یک وکیل بی‌تجربه و بدون تخصص بخواهد دعاوی ملکی را قبول وکالت کند شاید نتواند نکات ظریف آن را در نظر بگیرد. بنابراین بهترین وکیل تهران پیگیر است و با تخصص و مهارت خود دعاوی ملکی شما را به بهترین شکل ممکن حل و فصل می‌کند.
برای شناسایی و انتخاب بهترین وکیل ملکی تهران شما می‌توانید به موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا مراجعه نموده تا متخصصان امور ملکی را برای حل دعاوی شما در اختیارتان قرار دهد.
وظایف بهترین وکیل ملکی در تهران
بهترین وکیل ملکی باید در دادگاه از موکل خود دفاع کند و برای بازپس گیری حقوق حقّه موکل تلاش نماید و روند پرونده را به طور مستمر پیگیری نماید و در جلسات دادرسی حضور داشته باشد و موکل را در تمامی جریانات صورت گرفته قرار دهد.
هزینه بهترین وکیل ملکی
از جمله دغدغه‌های افرادی که می‌خواهند به بهترین وکیل ملکی وکالت بدهند هزینه آن است این اطمینان خاطر را به شما می‌دهیم که تیم حقوقی مجد وکیل الرعایا شما را به بهترین شکل راهنمایی نمایند تا بتوانید با یک هزینه به صرفه و مناسب وکیل خود را

انتخاب نمایید ،تا هم یک وکیل متخصص داشته باشید و هم با یک هزینه مناسب بتوانید بهترین وکیل را در اختیار خود داشته باشید.

بهترین وکیل ملکی خوب در تهران دارای آگاهی از مسائل حقوقی مربوط به املاک و تجربه های فراوان در این زمینه می باشد به همین دلیل زمانی که شما در خصوص مسائل ملکی که مباحث گسترده ای دارند با مشکل مواجه می شوید، بسیار پسندیده تر است که بایک وکیل ملکی مجرب در این خصوص مشورت نمائید.

و اگر ما ندانیم از چه روشی و با چه عنوانی باید شکایت کنیم،موجب می شود که از همان بدو امر و یا از نیمه راه با مشکل مواجه شویم و علاوه بر این که نمی توانیم به حق مسلم خود برسیم ، متحمل هزینه های گزافی که مربوط به دادرسی است و… می شویم.

چه بسا بهتر است که از همان ابتدای کار در این خصوص با یک وکیل ملکی متخصص مشورت نمائیم تا بتوانیم بهترین و سنجیده ترین اقدام را در برابر مشکل پیش رو داشته باشیم.

بهترین وکیل ملکی در تهران

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

وکالت در کلیه دعاوی اعم از حقوقی،ملکی،کیفری،ثبتی،تجاری و … این کلمات را بر روی تابلو های دفتر وکالت و کارت ویزیت وکلای محترم بسیار دیده اید ، اما آیا به راستی یک وکیل در تمامی این امور تخصص دارد؟

اقیانوس بی انتهای حقوق و مسائل گسترده آن روز به روز با توجه به پیشرفت جامعه و تکنولوژی و ایجاد مسائل حقوقیِ جدیدِ پیرامونِ آن سبب گستردگی هر چه بیشتر این علم می شود.

لذا بدیهی است که یک وکیل و حقوقدان هر چقدر از تجربه و دانش بالایی برخوردار باشد نمی تواند در تمامی امور حقوقی متخصص و کارگشا باشد.

این چند بعدی بودن دانش حقوق و تنوع و گوناگونی مسائل در این رشته و لزومِ وجود تخصص و علم کافی سبب شده که امروزه جامعه ی وکلا تمرکز کاری و علمی خود را پیرامون یک یا چند موضوع حقوقی صرف نمایند.

یکی از موضوعات حقوقی که خصوصاً در کشور ما بسیار به آن پرداخته می شود و مسائل حول و محور آن بسیار زیاد و حساس بوده و نیاز به دانش و تجربه بالایی دارد مسئله پرونده های حقوقی ملکی می باشد.

وکیل متخصص در امور ملکی می بایست به کلیه قوانین، مقررات و آئین نامه های مربوط به املاک و اراضی واقف بوده و از تجربه کافی برای قبول این نوع پرونده ها برخوردار باشد.

گروه وکلای مجد وکیل الرعایا قصد دارد در این مقاله ضمن بررسی بهترین وکیل ملکی در تهران به معرفی آن نیز بپردازد و دعاوی ملکی را نیز برای شما شرح دهد.

پیگیری مستمر وکیل ملکی

تیم وکلای ملکی مجموعه مجد وکیل الرعایا اعتقاد بر این داشته که جریان پرونده با حضور مستمر و به موقع وکیل می تواند در بهترین مسیر خود تا احقاق حق قرار بگیرد، این اطمینان خاطر را داشته باشید که تا انتهای مسیر پرونده خود از این امتیاز بهره خواهید برد.

اطلاع رسانی از روند پرونده

اطلاع از جزئیات هر پرونده از حقوق موکل بوده، به اعتقاد موسسه مجد وکیل الرعایا وکیل می بایست از روند پرونده در هر زمان آگاه باشد، مجموعه مجد وکیل الرعایا با افتخار و با ایجاد بستر آن به بهترین صورت این نیاز مراجعین را برطرف نموده است.

مشاوره با  وکیل تخلیه ملک فقط با یک تماس 

وظایف وکیل ملکی

همانطور که در قسمت قبل توضیح داده شد ، داشتن وکیل ملکی ، به معنای آن است که وکیل دارای پرونده ملکی ، به صورت تخصصی ، مبادرت به وکالت نموده و در این حوزه ، از تخصص و مهارت های ویژه ای برخوردار است .

اما سوالی که در این خصوص مطرح می شود ، آن است که وظایف وکیل ملکی چیست؟ و اصولاً وکالت ملکی ، در چه اموری مطرح می شود ؟

در پاسخ به این سوالات ، باید گفت که وظایف وکیل ملکی  ، مانند سایر وکلا می باشد ؛ به این معنا که وکیل ملک نیز ، موظف است که طبق مفاد وکالت نامه و در حدود اختیارات وکیل ، در دعوای ملکی ، به دفاع از موکل خود پرداخته و برای احقاق حقوق وی تلاش نماید ، به طور منظم اقدام به پیگیری پرونده موکل نموده ، در جلسات دادرسی ، حضور یافته ، در صورت لزوم ، اقدام به تنظیم لایحه نماید و موکل را در جریان اقدامات انجام شده ، قرار بدهد.

اما علاوه بر وظایف عادی که تمام وکلا دارند ، در حوزه وکالت ملکی ،وکیل ملکی ، می بایست از تخصص خود در حوزه امور مربوط به املاک ، برای دفاع از موکل ، استفاده کند .

لذا در این قسمت ، برخی از مهم ترین دعاوی که اقامه آنها ، جزء وظایف وکیل ملکی محسوب می شود را مورد اشاره قرار می دهیم :

در دفاع از موکل در دعاوی ملکی ، از جمله عقد بیع یا خرید و فروش ، عقد اجاره ، عقد رهن ، عقد صلح و سایر عقودی از این قبیل ، که در ارتباط با یک ملک یا مال غیر منقول منعقد شده است و میان طرفین ، اختلافاتی مطرح می شود ،وظیفه وکیل ملکی ، این است که به صورت مستدل و با استناد به قوانین و مقررات جاری ، از موکل خود دفاع نماید تا به حق خود برسد .

بیشتر بخوانید:وکیل ملکی خوب در تهران،اصل ۴۹ قانون اساسی  ،احکام ویژه صادره برای املاک خاص

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل ملکی،وکیل تخلیه ملک و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437