موسسه مشاوره حقوقی

موسسه مشاوره حقوقی

موسسه مشاوره حقوقی ؛ اشخاص می توانند با مراجعه به موسسات حقوقی  با کارشناسان که در زمینه های مختلف جهت حل مسائل حقوقی  مشغول به فعالیت می باشند ، مشورت‌های لازم را در خصوص دعاوی حقوقی مطروحه خود انجام دهید تا چنانچه  با مشکلی مواجه شدند به حل قانونی آن اقدام نمایند و حق خود را درخواست نمایند . شما با دریافت راهنمایی از یک مشاور و متخصص در آن زمینه می توانید از حقوقی که دارا می باشید آگاهی لازم را کسب نمایید اشخاص با استفاده از مشاور حقوقی می‌توانند اطلاعات در خصوص حق و حقوق خود دریافت نمایند و درواقع این امر نشان می‌دهد که مشاوره حقوقی در زندگی افراد در خصوص پرونده هایی که دارند یاری می رساند و بسیار کمک کننده به افزایش اطلاعات اشخاص خواهد بود .

موسسه مشاوره حقوقی

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

دارا بودن یک مشاور حقوقی و بهترین وکیل و متخصص در این زمینه  به شما یاری می رساند و در گرفتن نتیجه مطلوب تاثیر زیادی خواهد داشت . در اکثر مواقع ممکن است که اشخاص از قانون اطلاعات کافی و دقیقی نداشته باشند و حقوقشان در این خصوص از بین برود و توسط کسانی که قصد سو استفاده از حقوق شخص دیگر را دارند ، لگدمال شود  و این امر ( دریافت اطلاعات ) در خصوص جلوگیری از ضایع شدن حقوق اشخاص بسیار حائز اهمیت می باشد .

مشاوره حقوقی

مشاور حقوقی به شخصی تلقی می شود که از قوانین و مقرراتی که در مورد مسائل حقوقی می باشد ، آگاه است و همچنین با داشتن قدرت تحلیل مسائل ، می‌تواند راهنمایی‌های لازم را در مسائل حقوقی مختلف به موسسات ، شرکت‌ها و افرادی که نیاز به دریافت خدمات حقوقی دارند ارائه دهد .

تمامی امور حقوقی همچون تنظیم قراردادها ، ارائه راهکار برای حل بحران‌ حقوقی ایجاد شده ، مشاوره در خصوص قوانین کیفری ، خانواده ، حقوقی ، چک و سفته ، تنظیم دادخواست‌ و هر نوع مشاوره‌ای که به نوعی به مسائل قضایی مربوط می‌شود را می توان اینگونه بان کرد که در حیطه وظایف مشاور حقوقی و وکیل پایه یک دادگستری قرار می‌گیرد.

چنانچه اشخاص بتوانند اطلاعات خود را در زمینه‌های قانونی توسط مشاوره حقوقی ارتقا و افزایش دهند ، دیگر امکان شکست از لحاظ قانونی وجود نخواهد داشت چرا که تسلط کافی حاصل شده است و نتیجه مورد مطلوب و دلخواه  از این طریق قابل دستیابی می باشد . این مشاوران وکلای دادگستری یا کارشناسان حقوق ( حقوقدانان ) را شامل می شود که با موسسه حقوقی همکاری می نمایند .

دعاوی مختلف که در جامعه مطرح می شود به شرح ذیل است :

دعاوی انواع مختلفی دارد که می توان به دعاوی از جمله خانواده ، کیفری ، ملکی و… اشاره نمود .

 دعاوی حقوقی یا در اصطلاح دعاوی مدنی به دعاوی که در خصوص دعوای طرفین که اصولا دو شخص حقیقی یا حقوقی غیر دولتی می باشند ، تلقی خواهد شد .

هدف و قصد اشخاص از طرح دعوای حقوقی را می توان به احقاق حق و یا به اصطلاح ، رسیدن به خواسته مورد نظر تلقی کرد .

دعاوی حقوقی دعاوی می باشند که در خصوص اختلافات اشخاص بر سر حقوق و تعهدات شان ( همچون روابط مالی خانوادگی و …) شکل می گیرد . در دعاوی حقوقی در وهله اول باید دادخواست تنظیم شود و دادخواست تنظیم شده در خصوص پرونده مربوطه به دادگاه صالح و مرجع صالح جهت رسیدگی پرونده مطروحه ارائه گردد .

 برای تشخیص دادگاه صالح در دعاوی حقوقی باید دعاوی منقول و غیرمنقول اشاره کرد . دادگاه صالح جهت رسیدگی به دعاوی منقول محل اقامت خوانده خواهد بود و در دعاوی غیرمنقول ، دادگاه محل مال(غیر منقول همچون ملک )، صالح جهت رسیدگی است .

دعاوی منقول و غیر منقول هر دو نیازمند حضور یک وکیل پایه یک دادگستری می باشد چرا که این دعاوی بسیار فنی و دارای نکات ریز می باشد که ضروری است یک وکیل جهت پیگیری این گونه پرونده ها ورود نماید .

در دعاوی حقوقی به دو طرف (طرفین دعوای مطرح شده ) دعوا خواهان و خوانده نامیده می شود که دعاوی حقوقی می بایست در دادگاه عمومی حقوقی اقامه گردد .در خصوص دعاوی حقوقی می‌توان به دعاوی خانوادگی، مهریه ،استرداد جهیزیه، اثبات نسب، طلاق و … اشاره نمود .

در خصوص دعاوی حقوقی می توان اینگونه صحبت نمود که در این گونه دعاوی تمامی دعوی دارای نکات فنی و بسیار مهم می باشند و درصورت برخورداری شما از پرونده حقوقی شایسته می باشد  که وکیل پایه یک دادگستری و مشاور بسیار مجرب و دارای اگاهی در جهت موضوعات و دعاوی حقوقی مشورت نمایید .

وکیل موظف می باشد  تمامی وظایف خود را پس از اخذ وکالت از موکل به نحو احسن انجام دهد و همچنین موظف است تمامی مستندات و مدارک خود را به درستی به وکیل ارائه نماید و تمام حقیقت موجود در پرونده خود را به وکیل خود توضیح دهد و مستندات آن را تحویل وکیل نماید و وکیل نیز با توجه به علم و آگاهی خود همه جوانب پرونده و راه‌حل‌های موجود را بررسی نماید و دفاعیات مکفی را به دادگاه از طریق لایحه یا حضور در جلسه رسیدگی دادگاه ارائه نماید .

در نتیجه وظایف وکیل پذیرش وکالت و انجام مراحل پرونده های حقوقی  پس از اخذ وکالت و منعقد نمودن عقد وکالت  که در متن فوق ذکر شد ، می باشد و وکیل باید  مطابق با قانون تصویب شده ، تمام تلاش و دفاعیات خود را جهت باز پس گیری حق موکل خود انجام دهد .

وکیل می تواند راهنمای شایسته ای جهت ارائه دادخواست ، اظهارنامه ، شکواییه ، تنظیم لایحه و دفاع ازحق اشخاص در دادگاه ها و مراجع قضایی باشد چرا که بسیار مثمر ثمرخواهد بود زیرا انجام موارد ذکر شده  نیازمند آگاهی کافی می باشد و همچنین دریافت اطلاعات دعاوی مورد نظر و تسلط بسیار کامل وکیل بر قانون و شرع اسلامی نیز بسیار مهم می باشد .

وکلا بهترین مشاور خواهد بود  زیرا دانش لازم را دارا می باشد و اشراف به قوانین مربوط به آن را دارند و می توانند بهترین راهکارها را در سریع ترین زمان به اشخاص و مراجعین ارائه دهند . 

افراد زیادی در جامعه هستند که با توجه به دلایل مختلف اعم از روابط عمومی پایین ، عدم آگاهی ، عدم اعتماد به نفس ، خجالت یا … که در خلل این ماجرا پیش می آید ، نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند  بنابراین حضور یک وکیل به عنوان شخص آگاه که با قدرت بتواند امور را دست گیرد ضروری خواهد بود  .

وظایف مشاور حقوقی

هر اقدامی در خصوص مسائل حقوقی نیاز به استفاده از راهنمایی‌های مشاور حقوقی دارد که کاربران این امکان را دارند که با شرکت و حضور در جلسات مشاوره حقوقی به این راهنمایی‌ها دسترسی داشته باشند.

مشاور حقوقی مکلف می باشد تا با گوش سپردن به  بیانات هر کاربر و مشاهده اسناد و مدارک وی راهنمایی‌های مورد نیاز را برای امورات مربوطه در مراجع ذیصلاح  و مراجع صالح ارائه نماید و همچنین تدوین دادخواست‌ مورد نیاز برای دعاوی نیز از جمله وظایف مشاور حقوقی می باشد که چنانچه اشخاص تمایل به تنظیم دادخواست توسط مشاور یا وکیل باشند می بایست مبلغ و حق الزحمه وکیل و مشاور را پرداخت نماید .

شرکت در جلسه مشاوره حقوقی برای هر فرد در همان مراحل اولیه می‌تواند اشخاص را در مسیر درست و مشخص وارد کند . یک مشاور حقوقی جهت ارائه راهکار اساسی و دقیق نیازمند داشتن تجربه واقعی در زمینه‌های مختلف می باشد .

اطلاع ازاصل های قانون اساسی و درک این اصل ها برای هر شخصی  مقدور نخواهد بود . این وظیفه بر ذمه مشاور حقوقی خواهد بود تا در جلسه مشاوره تمام موارد را ذکر کند .

امروزه اهمیت موسسه حقوقی برای اشخاص حقیقی و حقوقی اعم از تجار و کسبه و شرکت ها و سازمان ها و نهادهای ملی و بین المللی و شهرداری ها نسبت به گذشته بیشتر شده است ومسائل و مشکلات حقوقی متعدد نیاز هر شخص را به وکیل پایه یک دادگستری و مشاوره حقوقی ضروری کرده ومراجعه به موسسات حقوقی و دریافت مشاوره از وکلا را در اولویت قرار داده است .

مشاور حقوقی به زبان ساده به این معنا می باشد که شخصی که تحصیلات حقوقی دارد توسط افراد، سازمان‌ها و … به کار گرفته شود تا وی با بررسی مشکل و تطبیق آن با قوانین و مقررات تصویب شده ، توصیه های قانونی و راهکارهای حقوقی یا قراردادی را به طرف مقابل ارائه دهد این در حالی  می باشد که وکلا وظیفه ای فراتر از این حیطه را دارا می باشند .

موسسه حقوقی مجد  از طریق همکاری با وکلای مجرب  و با سابقه های درخشان اماده خدمات رسانی می باشد  و به همین دلیل است که یک موسسه از جهت داشتن وکلای متعدد دایره انتخاب مراجعه کننده را در خصوص وکیل گسترش می دهد تا بتوانند با هر وکیلی که تخصص در این موضوع را دارد مشورت انجام دهند و کار خود را به آنها بسپارند  و مراجعه به موسسه بسیار کمک کننده خواهد بود .موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا در جهت تسریع پرونده و انجام درست و قانونی مراحل پرونده با معرفی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور یا کارشناس حقوقی به تمامی اشخاص اماده خدمات رسانی می باشد . در خصوص پرونده های حقوقی ، ملکی و… وکلا دارای تخصص و تجربه می باشند و این تجربه و علم کمک کننده برای مراجعین خواهد بود.

 

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

موسسه مشاوره حقوقی  به موسساتی گفته می شود که در آن به حل مسائل و مشکلات حقوقی مردم رسیدگی می شود

در این موسسات چند وکیل یا مشاور حقوقی در یک دفتر دور هم جمع می شوند تا به این مسائل رسیدگی کنند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن مشاوران و وکلای ماهر و درجه یک دادگستری سعی در حل مسائل و مشکلات حقوقی شما دارد تا بتوانید مسائل حقوقی خودتان را بر طرف کنید

از جمله مشکلاتی که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم اطمینان به این چنین وکلا و موسسات است چون که افراد سود جو در این بازار به شدت زیاد شده اند اما موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با مجوز رسمی و شماره ثبت فعالیت می کند و در زمینه مشاوره نیز از مشاوران ماهر برخوردار است

بدون شک نقش موثر استفاده از خدمات مشاور حقوقی توسط یک وکیل ماهر در جامعه بسیار مهم است و از این نقش نمی توان چشم پوشی کرد

درواقع با توجه به احتیاج داشتم کردم جامعه به انواع مسائل حقوقی و خدمات حقوقی ،در جامعه امروز مشاوره ها توسط افراد مختلف توسط وکلا و یا توسط موسسات حقوقی و موسسات مشاوره حقوقی انجام می شود

با توجه به گستردگی و زیادی مسائل و مشکلات حقوقی امروزه استفاده از این گونه مشاوره ها در زمینه های مختلف کیفری و حقوقی و خانواده و … رواج یافته است

مشاوره حقوقی اگر چه نامی بسیار  برای تمامی مردمان این روز گار می باشد  اما آشنایی با کار ها و اهمیت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مسئله ای است که بایستی با فرهنگ سازی بسیار زیاد در جوامع و بین عموم مردم حائز اهمیت است

به صورت کلی مشاور حقوقی و کارشناس حقوقی یک فرد حرفه ای و کار بلد در مسائل حقوقی است

با توجه به این که در جوامع امروزی تعداد بی شماری مسائل و مشکلات حقوقی به وجود آمده است و موارد حقوقی تخصصی شده است هر شخص در زمینه خاصی و به طور تخصصی فعالیت می‌کنند و به کار می پردازند

شرایط تاسیس یک موسسه مشاوره حقوقی

به صوت کلی یک سری شرایط کلی باید وجود داشته باشد تا بتوان یک موسسه حقوقی را به ثبت رساند و از آن کسب درآمد کرد

 

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

 

حداقل دو نفر باید اقدام به تاسیس آن بکنند و یکی از آن ها دارای سابقه ۱۰ساله وکالت باشد

موسسان موسسه مشاوره حقوقی دارای سو پیشینه کیفری نباشند (عدم سو پیشینه کیفری )

سرمایه اولیه حداقل ۱۰۰هزار تومانی برای ثبت شرکت

در غیر این صورت و در صورت نداشتن حتی یکی از موارد و شرایط فوق شما مجاز به تاسیس موسسه مشاوره حقوقی نیستید و نمی توانید موسسه خود را به ثبت بپردازید و تحت نام آن فعالیت کنید

و هر گونه فعالیت در غیر این شرایط غیر قانونی می باشد

برای تاسیس یک موسسه مشاوره حقوقی چه مدارکی لازم می باشد

داشتن کپی برابر اصل مدارک شناسایی افراد موسس شرکت

تکمیل نمودن دو فرم از اساسنامه موسسه مشاور حقوقی که توسط دفتر اسناد تهیه شده باشد

کامل کردم دو برگه از فرم درخواست ثبت موسسه مشاوره حقوقی که در دفاتر اسناد رسمی تهیه شده باشد

دو نسخه از صورت جلسه هییت مدیره در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده اند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن سابقه درخشان و استفاده از مشاوران خبره و وکلای دادگستری کار بلد در زمینه های مختلف از جمله پرداخت نفقه زوجه و یا فرزندان  یا موارد مختلف طلاق ملکی و … بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد

وکلای مجموعه ما با پاسخ دادن به سوالات قاضی در دادگاه نفقه نقش به سزایی در پیروزی و موفقیت شما در دادگاه دارند و می‌توانند به روند دادرسی شما کمک کنند

بعضی افراد گاهی حس می‌کنند فرقی در میان یک شرکت و یک موسسه نیست

اما این باور که در میان افراد جامعه جا افتاده است بسار غلط و اشتباه است

شرکت امکان دارد یا تجاری باشد یا غیر تجاری و فعالیت های مختلفی انجام بدهد که به بخش دوم (غیر تجاری)شرکت مدنی نیز گفته می شود

اما موسسه حقوقی یا موسسه مشاوره حقوقی در بین موسسات غیر تجاری قرار می گیرند و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد

 

به طور کلی شرکت ها باهدف به دست آوردن درآمد و منفعت تاسیس می شوند ولی در موسسه ها سود می تواند بخشی از خود موسسه باشد و خدمات دیگری نیز حین کسب سود ارائه شود.

افراد گوناگونی برای برطرف شدن مشکل حقوقیشان به موسسات حقوقی می روند و ار آنها مشاوره و راهنمایی میگیند تا بتوانند در پرونده هایرحقوقی و کیفری خود موفق شوند و به طور کلی در پرونده های جاری خود رای را به نفع خودشان اخذ کنند

موسسه مشاوره حقوقی گاهی اوقات مشاوره تلفنی نیز به افراد مختلف می دهد و افراد می توانند با تماس با آنها ارتباط بگیرند و مشکلاتشان را تا حدودی بر طرف کنند

این گونه مشاوره ها معمولا توسط وکیل داده نمی‌شود و توسط کارشناسان حقوق و مشاوران حقوقی داده می شود

موسسات مشاوره حقوقی اغلب دارای ساز و کار های به خصوص و خاص و ویژه ای هستند به این ترتیب که به طور مشخص و با توجه به به روند تاسیس که توضیح دادیم دارای هییت مدیره می باشد و یک نفر به عنوان مدیر عمل مجموعه به فعالیت می پردازد

مدیر عامل مجموعه مدیریت تمانی اعضا و کار ها را بر عهده دارد و تمامی مشاوران و کادر اداری مجموعه زیر نظر او فعالیت می کنند تا به هدف نهایی که ابتدا خدمت به مردم و سپس کسب منافع می باشد برسند

یکی از مواردی که برای مدیران موسسات مهم است بحث حسن شهرت موسسه است که در موسسه مجد وکیل الرعایا علاوه بر مدیریت این خصیصه در درون تمامی کادر اداری و مشاوران و وکلای مجموعه می باشد و همگی با همکاری و دوستی به دنبال این غایت هستیم و در این راه تمام تلاش خودمان را می کنیم

ویژگی های موسسات مشاوره حقوقی را بیان کنید:

در اینجا می خواهیم به ویژگی هایی که یک موسسه مشاوره حقوقی دارد بپردازیم

اساسا در یک موسسه مشاوره حقوقی چه ویژگی هایی باید وجود داشته باشد که آن موسسه بتواند به جایگاه برتر برسد و اسمش بر سر زبان ها بپیچد ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های آنها که باید حتما دارا باشد همان ویژگی است که گفته شد (در کمال همکاری بتوانند با یک دیگر تعامل و دوستی داشته باشند برای پیش برد اهداف موسسه )

دومین مورد این است که افراد آن مجموعه دلسوز باشند و وقتی مراجعه کننده به آنها مراجعه کرد به دنبال رفع مشکل او بر بیایند نه این که فقط منافع مالی خودشان را ببینند

دومین مسئله داشتن صداقت است ، وقتی شخصی نزد موسسه مشاوره حقوقی شما برای دریافت مشاوره می آید در نهایت صداقت و درستی با او بر خورد کنید و به دنبال بهترین راه حل برای بر طرف کردن مشکل او باشید تا او از مراجعه خود به آن مکان رضایت داشته باشد و در نهایت با بر طرف شدن مشکلش (حال هر چه که است ) با رضایت ار موسسه مشاوره حقوقی خارج بشود

داشتن دانش کافی

شخصی که به موسسه مشاوره حقوقی مراجعه می کند قاعدتا برای این امر می اید که مشکلش را بر طرف کند و لذا شما باید افراد باهوش و دانا را برای مشاوره با او بگذارید که شخص کاملا متوجه بشود که با مراجعه به دفتر مشکلش حل می شود و خیالش از بابت آمدن و سپردن پرونده اش راحت بشود

وکیل خوب وکیلی است که سابقه درخشانی در به ثمر رساندن پرونده ها دارد و اکثر رای ها را به نفع موکل خود گرفته است و در این امر حسن شهرت دارد

شما با گذاشتن چنین مشاوران و وکلایی برای افراد مراجعه کننده در اصل دارید از او پرونده های بعدی را نیز دریافت می کنید

چون شخصی که از وکیل خود رضایت داشته باشد دیگر تمام مسائل حقوقی خود را نزد او می آورد و در تمامی موارد و مسائل حقوقی با او مشورت می کند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن سابقه درخشان و استفاده از مشاوران خبره و وکلای دادگستری ماهر  در زمینه های مختلف، بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد

سخن پایانی این است که برای مراجعه به یک موسسه مشاوره حقوقی دقت نمایید که تمانی موارد ذکر شده رعایت شدت باشد تا به مشکل بر نخورید

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای ماهر و مشاوران حقوقی خبره در زمینه های مختلف مالی ،کیفری ،حقوقی و … بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما عزیزان می باشد

امید وارم که توسط این مقاله بتوانید تصمیم صحیح و کارامد را در زمینه انتخاب موسسات مشاوره حقوقی بگیرید

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

موسسه مشاوره حقوقی  به موسساتی گفته می شود که در آن به حل مسائل و مشکلات حقوقی مردم رسیدگی می شود

در این موسسات چند وکیل یا مشاور حقوقی در یک دفتر دور هم جمع می شوند تا به این مسائل رسیدگی کنند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن مشاوران و وکلای ماهر و درجه یک دادگستری سعی در حل مسائل و مشکلات حقوقی شما دارد تا بتوانید مسائل حقوقی خودتان را بر طرف کنید

از جمله مشکلاتی که امروزه مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند عدم اطمینان به این چنین وکلا و موسسات است چون که افراد سود جو در این بازار به شدت زیاد شده اند اما موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با مجوز رسمی و شماره ثبت فعالیت می کند و در زمینه مشاوره نیز از مشاوران ماهر برخوردار است

بدون شک نقش موثر استفاده از خدمات مشاور حقوقی توسط یک وکیل ماهر در جامعه بسیار مهم است و از این نقش نمی توان چشم پوشی کرد

درواقع با توجه به احتیاج داشتم کردم جامعه به انواع مسائل حقوقی و خدمات حقوقی ،در جامعه امروز مشاوره ها توسط افراد مختلف توسط وکلا و یا توسط موسسات حقوقی و موسسات مشاوره حقوقی انجام می شود

با توجه به گستردگی و زیادی مسائل و مشکلات حقوقی امروزه استفاده از این گونه مشاوره ها در زمینه های مختلف کیفری و حقوقی و خانواده و … رواج یافته است

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

 

مشاوره حقوقی اگر چه نامی بسیار  برای تمامی مردمان این روز گار می باشد  اما آشنایی با کار ها  و اهمیت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مسئله ای است که بایستی با فرهنگ سازی بسیار زیاد در جوامع و بین عموم مردم حائز اهمیت است

به صورت کلی مشاور حقوقی و کارشناس حقوقی یک فرد حرفه ای و کار بلد در مسائل حقوقی است

با توجه به این که در جوامع امروزی تعداد بی شماری مسائل و مشکلات حقوقی به وجود آمده است و موارد حقوقی تخصصی شده است هر شخص در زمینه خاصی و به طور تخصصی فعالیت می‌کنند و به کار می پردازند

شرایط تاسیس یک موسسه مشاوره حقوقی

به صوت کلی یک سری شرایط کلی باید وجود داشته باشد تا بتوان یک موسسه حقوقی را به ثبت رساند و از آن کسب درآمد کرد

حداقل دو نفر باید اقدام به تاسیس آن بکنند و یکی از آن ها دارای سابقه ۱۰ساله وکالت باشد

موسسان موسسه مشاوره حقوقی دارای سو پیشینه کیفری نباشند (عدم سو پیشینه کیفری )

سرمایه اولیه حداقل ۱۰۰هزار تومانی برای ثبت شرکت

در غیر این صورت و در صورت نداشتن حتی یکی از موارد و شرایط فوق شما مجاز به تاسیس موسسه مشاوره حقوقی نیستید و نمی توانید موسسه خود را به ثبت بپردازید و تحت نام آن فعالیت کنید

و هر گونه فعالیت در غیر این شرایط غیر قانونی می باشد

 

برای تاسیس یک موسسه مشاوره حقوقی چه مدارکی لازم می باشد:

 

داشتن کپی برابر اصل مدارک شناسایی افراد موسس شرکت

تکمیل نمودن دو فرم از اساسنامه موسسه مشاور حقوقی که توسط دفتر اسناد تهیه شده باشد

کامل کردم دو برگه از فرم درخواست ثبت موسسه مشاوره حقوقی که در دفاتر اسناد رسمی تهیه شده باشد

دو نسخه از صورت جلسه هییت مدیره در دفاتر اسناد رسمی ثبت شده اند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن سابقه درخشان و استفاده از مشاوران خبره و وکلای دادگستری کار بلد در زمینه های مختلف از جمله پرداخت نفقه زوجه و یا فرزندان  یا موارد مختلف طلاق ملکی و … بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد

وکلای مجموعه ما با پاسخ دادن به سوالات قاضی در دادگاه نفقه نقش به سزایی در پیروزی و موفقیت شما در دادگاه دارند و می‌توانند به روند دادرسی شما کمک کنند

بعضی افراد گاهی حس می‌کنند فرقی در میان یک شرکت و یک موسسه نیست

اما این باور که در میان افراد جامعه جا افتاده است بسار غلط و اشتباه است

شرکت امکان دارد یا تجاری باشد یا غیر تجاری و فعالیت های مختلفی انجام بدهد که به بخش دوم (غیر تجاری)شرکت مدنی نیز گفته می شود

اما موسسه حقوقی یا موسسه مشاوره حقوقی در بین موسسات غیر تجاری قرار می گیرند و این نکته باید مورد توجه قرار بگیرد

 

به طور کلی شرکت ها باهدف به دست آوردن درآمد و منفعت تاسیس می شوند ولی در موسسه ها سود می تواند بخشی از خود موسسه باشد و خدمات دیگری نیز حین کسب سود ارائه شود.

 

افراد گوناگونی برای برطرف شدن مشکل حقوقیشان به موسسات حقوقی می روند و ار آنها مشاوره و راهنمایی میگیند تا بتوانند در پرونده هایرحقوقی و کیفری خود موفق شوند و به طور کلی در پرونده های جاری خود رای را به نفع خودشان اخذ کنند

موسسه مشاوره حقوقی گاهی اوقات مشاوره تلفنی نیز به افراد مختلف می دهد و افراد می توانند با تماس با آنها ارتباط بگیرند و مشکلاتشان را تا حدودی بر طرف کنند

این گونه مشاوره ها معمولا توسط وکیل داده نمی‌شود و توسط کارشناسان حقوق و مشاوران حقوقی داده می شود

موسسات مشاوره حقوقی اغلب دارای ساز و کار های به خصوص و خاص و ویژه ای هستند به این ترتیب که به طور مشخص و با توجه به به روند تاسیس که توضیح دادیم دارای هییت مدیره می باشد و یک نفر به عنوان مدیر عمل مجموعه به فعالیت می پردازد

مدیر عامل مجموعه مدیریت تمانی اعضا و کار ها را بر عهده دارد و تمامی مشاوران و کادر اداری مجموعه زیر نظر او فعالیت می کنند تا به هدف نهایی که ابتدا خدمت به مردم و سپس کسب منافع می باشد برسند

یکی از مواردی که برای مدیران موسسات مهم است بحث حسن شهرت موسسه است که در موسسه مجد وکیل الرعایا علاوه بر مدیریت این خصیصه در درون تمامی کادر اداری و مشاوران و وکلای مجموعه می باشد و همگی با همکاری و دوستی به دنبال این غایت هستیم و در این راه تمام تلاش خودمان را می کنیم

ویژگی های موسسات مشاوره حقوقی چیست؟

در اینجا می خواهیم به ویژگی هایی که یک موسسه مشاوره حقوقی دارد بپردازیم

اساسا در یک موسسه مشاوره حقوقی چه ویژگی هایی باید وجود داشته باشد که آن موسسه بتواند به جایگاه برتر برسد و اسمش بر سر زبان ها بپیچد ؟

یکی از مهم ترین ویژگی های آنها که باید حتما دارا باشد همان ویژگی است که گفته شد (در کمال همکاری بتوانند با یک دیگر تعامل و دوستی داشته باشند برای پیش برد اهداف موسسه )

دومین مورد این است که افراد آن مجموعه دلسوز باشند و وقتی مراجعه کننده به آنها مراجعه کرد به دنبال رفع مشکل او بر بیایند نه این که فقط منافع مالی خودشان را ببینند

دومین مسئله داشتن صداقت است ، وقتی شخصی نزد موسسه مشاوره حقوقی شما برای دریافت مشاوره می آید در نهایت صداقت و درستی با او بر خورد کنید و به دنبال بهترین راه حل برای بر طرف کردن مشکل او باشید تا او از مراجعه خود به آن مکان رضایت داشته باشد و در نهایت با بر طرف شدن مشکلش (حال هر چه که است ) با رضایت ار موسسه مشاوره حقوقی خارج بشود

داشتن دانش کافی

شخصی که به موسسه مشاوره حقوقی مراجعه می کند قاعدتا برای این امر می اید که مشکلش را بر طرف کند و لذا شما باید افراد باهوش و دانا را برای مشاوره با او بگذارید که شخص کاملا متوجه بشود که با مراجعه به دفتر مشکلش حل می شود و خیالش از بابت آمدن و سپردن پرونده اش راحت بشود

وکیل خوب وکیلی است که سابقه درخشانی در به ثمر رساندن پرونده ها دارد و اکثر رای ها را به نفع موکل خود گرفته است و در این امر حسن شهرت دارد

شما با گذاشتن چنین مشاوران و وکلایی برای افراد مراجعه کننده در اصل دارید از او پرونده های بعدی را نیز دریافت می کنید

چون شخصی که از وکیل خود رضایت داشته باشد دیگر تمام مسائل حقوقی خود را نزد او می آورد و در تمامی موارد و مسائل حقوقی با او مشورت می کند

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن سابقه درخشان و استفاده از مشاوران خبره و وکلای دادگستری ماهر  در زمینه های مختلف، بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

 

سخن پایانی این است که برای مراجعه به یک موسسه مشاوره حقوقی دقت نمایید که تمانی موارد ذکر شده رعایت شدت باشد تا به مشکل بر نخورید

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای ماهر و مشاوران حقوقی خبره در زمینه های مختلف مالی ،کیفری ،حقوقی و … بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما عزیزان می باشد

امید وارم که توسط این مقاله بتوانید تصمیم صحیح و کارامد را در زمینه انتخاب موسسات مشاوره حقوقی بگیرید

در صورتی که نیاز به مشاوره با یک موسسه حقوقی دارید می توانید با ما در موسسه مجد تماس بگیرید.

02177728932-02177886437

بیشتر بخوانید:وکیل کیفری وکیل طلاقوکیل مالیات

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید