بهترین وکیل جرایم اقتصادی

بهترین وکیل جرایم اقتصادی

بهترین وکیل جرایم اقتصادی با بررسی کامل پرونده و جمع آوری مدارک مستدل تمام تلاش خود را در تخفیف مجازات انجام می دهد . به طور کلی جرایم اقتصادی بدین معنی می باشد که اعمالی و رفتاری انجام شود که باعث بر هم خوردن نظم عمومی و امنیت اقتصادی جامعه شود .

یکی از افتخارات موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا گردآوری و همکاری با وکلای با تجربه و دانا است که با این اتفاق ، تمامی اقشار جامعه که دارای شرایط مختلف هستند این فرصت را خواهند که با حضور وکیل مجرب در کنار خود ، پرونده خویش را به سمت و سو و نتیجه مطلوبی سوق دهند . از گذشته تا به اکنون تمام تلاش موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا این بوده که حماتگر مردم سرزمین خود باشد و خدمات عالی را در این عرصه ارائه نماید چرا که اهمیت حضور وکیل بر هیچ کسی پوشیده نیست و در هر زمینه ای متخصص آن حوزه باید ورود نماید تا اختلافات پیش آمده به درستی و با اقدامات حقوقی صحیح حل و فصل گردد .
جرائمی همچون پولشویی ، ربا و رباخواری ، رشوه و ارتشا ، قاچاق کالا و ارز ، جرایم مالیاتی تقلب گمرکی ، جعل اسکناس یا اسناد بانکی و…. از جمله جرائم اقتصادی هستند که وکیل جرائم اقتصادی ، تخصص در این حیطه را دارد .
وکیل جرایم اقتصادی از جمله وکلایی است که در زمینه پرونده و دعاوی مالی اعلام وکالت می نماید . به عبارت دیگر جرائمی که در بند فوق ذکر شد از جمله جرائم مالی هستند ( جرائم مالی در واقع همان جرائم اقتصادی هستند . ) . وکیل جرایم اقتصادی می بایست متخصص و دانا نسبت به قوانین مختلف و متعدد پولی بانکی باشد .
معیار و ملاک های برگزیدن وکیل جرائم اقتصادی :
1- داشتن دانش و اشراف کامل در این نوع از جرایم
2- تجربه و تبحر در پرونده هایی که در این خصوص فعالیت داشته است .
3- توانایی استدلال و تحلیل موضوع و جرمی که به وقوع پیوسته و همچنین قانع نمودن دادگاه با استفاده از تحلیل و دانش خویش
4-دارا بودن مهارت برنامه ریزی و استراتژی های کارساز و درست در راستای پیشبرد مراحل پرونده
5- نکته بسیار مهم برای انتخاب وکیل جرایم اقتصادی ، به روز بودن اطلاعات وکیل است که این بدین معناست مادامی که قانونی دستخوش تغییر قرار می گیرد یا تغییری در اصول ، قوانین و مقررات رخ می دهد ، وکیل می بایست در خصوص اخرین قوانین و جدید ترین آن آگاهی کامل را داشته باشد .
در راستای جرائم اقتصادی باید اینگونه گفت که این نوع جرایم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم باعث متزلزل شدن اقتصاد جامعه می گردد و تا جایی که امکان داشته باشد باید از اینگونه جرایم جلوگیری گرد چرا که اقتصاد ، رکن اصلی و بسیار مهم یک جامعه محسوب می شود .
با توجه به مطالب فوق می توان این نکته را متذکر شد که در واقع جرایم اقتصادی زمانی رخ می دهد که هدف از انجام این عمل کسب سود غیرقانونی و حتی ویرانی نظام اقتصادی یک جامعه است .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با کسب عنوان برترین موسسه حقوقی کشور در سال 1401 شمسی ، اهداف رفیع خویش را از گذشته تا کنون جامه عمل پوشانده است . به همین دلیل مجموعه ما با بهترین وکلا جهت ارائه خدمات عالی ، همکاری می نماید و موفقیت های بسیاری در پرونده های متعددی کسب نموده است .

از این جهت که جرایم اقتصادی جنبه عمومی دارد  و با زندگی مردم گره خورده اند از آن دست جرایمی هستند که بسیار مورد توجه بوده و مجازات آن ها نیز به جهت اصلاح جامعه بسیار حائز اهمیت می باشد .

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در سطح تهران را از موسسه مجد وکیل الرعایا درخواست کنید .

مشاوره با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کافیه فقط تماس بگیرین

02177728932-02177886437

در برخورد با جرایم اقتصادی بهترین راه مراجعه به وکیل پایه یک دادگستری و مشورت با او می باشد چرا که یک وکیل خبره با تسلط کامل بر همه جوانب جرم می تواند بهترین راهنمایی ها را به ما ارائه بدهد و می داند مسیری که در خصوص چنین پرونده هایی باید طی شود به چه شکل می باشد .

این جرم عموما در سطح کلان صورت می پذیرد

معمولا با اعمال جرم اقتصادی ضربه شدیدی به بدنه نظام اقتصادی کشور وارد می شود که شاید تا سالیان سال قابل جبران نباشد بنابراین این جرایم از حساسیت بالایی برخوردار هستند چرا که آسیب وارده  بر یک شخص یا تعداد محدودی نمی باشد .

رابطه جرم اقتصادی با جرایم شبیه به آن :

بین جرایم  اقتصادی  و جرم های دیگر معمولا تفاوت هایی وجود دارد اما با این حال شباهت هایی نیز با یکدیگر دارند که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

جرایم اقتصادی از جهاتی با جرایم تجاری شباهت دارند  جرایم تجاری به آن دسته از جرایمی گفته می شود که توسط شخص تاجر صورت می پذیرد و به طور کلی این جرم توسط افراد عادی قابل انجام نیست  ،عموما جرایم تجاری در سطح کوچک و خرد صورت می‌گیرند که در این صورت جزء جرایم اقتصادی نمی تواند باشد ولی اگر این جرم در سطح کلان اتفاق بیفتد و باعث اخلال در نظام اقتصادی کشور بشود آن موقع وکیل جرایم  می تواند آن را در زمره جرایم اقتصادی بداند  .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با همراه داشتن وکلای متخصص در امور جرایم اقتصادی بهترین گزینه برای قبول پرونده های شما می باشد .

2-جرایم مالی از جمله جرایمی اند که تفاوت هایی با جرایم اقتصادی دارند جرایم مالی به طور مستقیم جیب دولت (خزانه )را هدف قرار داده و از جیب دولت به این صورت پول را اخذ می‌کند اما در نظام اقتصادی ضربه اصلی به چهارچوب نظام اقتصادی کشور است که این مشکل را می توان با گرفتن وکیل جرایم اقتصادی بر طرف نمود .

از جمله جرایم اقتصادی می‌توان به عناوین زیر اشاره کرد

1-اختلاس :این جرم در وزارت خانه ها و ادارات و …شایع است. .

کارمندان این بخش ها با برداشتن پول های موجود در ادارات دولتی و غیر دولتی جرم اختلاس را انجام می دهند .

در چند سال اخیر اخبار بسیاری از این دست جرایم به گوش همه ما رسیده است.

2-کلاهبرداری :یکی دیگر از جرایمی که در زمره جرایم اقتصادی قرار می‌گیرد جرم کلاهبرداری است

جرم کلاهبرداری به جرمی گفته می شود که شخص با دست زدن به اعمال متقلبانه و با رضایت شخص و بدون اجبار کار هایی که شخص کلاهبردار می‌گوید و انجام می‌دهد.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در سطح تهران را از موسسه مجد وکیل الرعایا درخواست کنید .

مشاوره با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کافیه فقط تماس بگیرین

02177728932-02177886437

3-فرار مالیاتی

به کار ها و اعمالی گفته می شود که شخص حقوقی یا حقیقی انجام می‌دهد تا از مالیاتی که باید به دولت بدهد پرهیز کند و پول مورد نظر را پرداخت نکند جرم فرار مالیاتی از جمله جرایم اقتصادی موجود هست که در قانون جمهوری اسلامی جرم انگاری شده است اگر شخصی به اتهام فرار مالیاتی دستگیر شود می‌تواند از وکیل  جرایم اقتصادی استفاده کند و در دادگاه جریان را به نفع خود پیش ببرد و بهترین وکیل جرایم اقتصادی مورد مناسبی برای قبول درخواست شماست .

4-رشوه :رشوه مخصوص اشخاصی است که در ادارات مشغول به کار هستند.

در ادارات ،کارمندان از ارباب رجوع ها و یا اشخاص بالا دستی مبالغی را به عنوان شیرینی دریافت می‌کنند که این نماد بارز رشوه است رشوه می‌تواند وجه نقد باشد یا غیر نقد مثل ماشین ،منزل مسکونی یا … .

5-پول شویی :

به جرایمی گفته می شود که شخص از راه های غیر مجاز و غیر صحیح به تحصیل مال می پردازد و پول هنگفت به دست می آورد به طور مثال شخص از راه قاچاق کالا یا سوخت ، پول زیادی به دست می آورد و بعد با راه اندازی یک کار مجاز و درست مثل کارخانه تولیدی به سرمایه گزاری مشغول می شود.

جرم اقتصادی از آن دست جرایمی است که در قانون برای آن جرم انگاری شده است و پیگیری ان بر عهده وکیل جرایم اقتصادی می باشد

بهترین وکیل اقتصادی داخل موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا در خدمت شما هستند تا راهنمای شما در مسائل حقوقی باشند .

مطابق ماده ۲۸۶قانون مجازات اسلامی هر کس به جرایمی علیه امنیت ملی و نظام اقتصادی کشور دست بزند مفسد فی الارض شناسایی شده و حکم اعدام دارد..

اما ممکن است مرتکب در مواقعی به فساد  فی الارض محکوم  نشود که در این صورت اعدام نمی‌شود و بنا به صلاحدید قاضی حکم مقتضی برایش در نظر گرفته می شود و قاضی با توجه به شرایط اجتمایی شرایط خود مجرم حکم می‌دهد.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی برای همین مسائل است که در مجازات جرایم اقتصادی با علوم و فنونی که بلد است برای متهم تخفیف بگیرد.

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می‌تواند به وسیله وکلای حرفه ای و متخصص در امور جرایم  اقتصادی بهترین گزینه برای قبول پرونده های شما است.

جرم کلاهبرداری که از جمله جرایم اقتصادی است دارای دو جنبه است :خصوصی و عمومی

اگر جنبه خصوصی جرم را بررسی کنیم  جرایم اقتصادی از جمله جرایم قابل گذشت است ولی اگر جنبه عمومی جرم را مورد بررسی قرار بدهیم جزء جرایم غیر قابل گذشت است یعنی حتی اگر شاکی خصوصی نیز گذشت کند مدعی العموم یا دادستان از این جرم نمیگذرد و پیگیر حق عموم جامعه خواهد بود.

دادگاهی که صلاحیت رسیدگی به جرایم اقتصادی را دارد  دادگاه انقلاب است.

شعب دادگاه های انقلاب استان تهران صالح رسیدگی به این جرم است و به صلاحدید رییس قوه قضاییه دادگاه های انقلاب مراکز استان هم می‌توانند رسیدگی کنند  از آن جایی که جرایم اقتصادی در ذیل جرایمی هستند که بر ضد نظم اقتصادی و نظم عمومی جامعه اند دادگاه های کیفری هم صلاحیت  رسیدگی به این جرم را  پیدا می‌کنند.

جرم رشوه از جمله جرایمی است  که نیاز به شاکی خصوصی ندارد و جنبه عمومی دارد.

شخصی که رشوه دریافت کرده است  اگر بتواند ثابت کند که در هنگاه اخذ مال مجبور به این کار یا عمل بوده و در واقع مضطر به این عمل  بوده  از مجازات  مبرا می شود و حکمی در دادگاه بر علیهش داده نخواهد شد.

جرم فرار مالیاتی که از دسته جرایم اقتصادی است و توسط   بین اشخاص و شرکت ها  اتفاق می افتد و این جرم مجازات های مختلفی دارد و  در دادگاه حتما این موضوع مد نظر قرار خواهد گرفت.

جرایم اقتصادی از آن دست جرایمی است که پیچیدگی و نحوه رسیدگی خاصی دارد.

باید در نظر داشت که بدون یک راه بلد در این امور نباید در دادگاه و جلسات رسیدگی وارد شد.

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای متخصص در امور اقتصادی گزینه مناسب برای قبول پرونده های مردم عزیز کشور است.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل کیفری در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

 

از ویژگی هایی که یک وکیل جرایم اقتصادی  باید دارا باشد به موارد زیر می‌توان اشاره کرد.

۱-این که اسرار متهم را فاش نسازد و پرونده متهم نزد خودش به خوبی باقی بگذارد راز داری و امانت داری از خصایص مهم وکلای جرایم اقتصادی است.

-باهوشی

یک وکیل جرایم اقتصادی می بایست زیرک و تیز و باهوش باشد،

ذکاوت از اخلاق و منش های مهم یک وکیل است وجود یک وکیل باهوش در پرونده باعث دلگرمی و اسوده خاطر شدن متهم و موکل است.

صداقت –

صادق بودن  یکی از نکات مهم در شخصیت وکیل دادگستری است.

بخصوص در پرونده های جرایم اقتصادی به دلیل این که مبلغ پرونده بالا است و معمولا پرونده بر سر مبالغ هنگفت است وجود یک وکیل صادق و پاکدست بسیار کمک کننده است.

جرایم اقتصادی روی تمامی مردم از دهک های بالا تا پایین جامعه اثر منفی و مخرب دارد زیرا با شوک اقتصادی که به جامعه وارد می‌کند تورم را به جامعه می‌دهد.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در اصل وکیلی است که به تمامی مسائل مالی و پولی و اعتباری و مالیاتی اشراف دارد و با کمک کردن به افراد در زمینه های مختلف درب های بسته زیادی را می گشاید.

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین راهنما در مسائل مالی و اقتصادی و پولی در سطح کشور است.

یکی از مزایای استفاده از بهترین وکیل در جرایم اقتصادی این است که به شما اطمینان خاطر می‌دهد و کنار شما تا پایان حل پرونده باقی می ماند و شما را از نتایج پرونده مطلع می سازد.

اشاره ای داشته باشیم به این موضوع که اخذ وکیل در پرونده های جرایم اقتصادی می‌تواند بسیار مفید فایده باشد و در پیشرفت پرنده به شما کمک کند حتما در رابطه با مسائل حقوقی خود از وکلای دادگستری بهره ببرید .

از جمله راه هایی که وکلای جرایم اقتصادی در پرونده ها به کار میکنید این است که یک وکیل جرایم اقتصادی مرتب در جرات امور اقتصادی و مصوبه های اقتصادی دولت و مجلس و کمیسیون ها قرار دارد و اشراف کافی بر روی امور اقتصادی کشور دارد.

مسائل اقتصادی یکی از حساس ترین مسائل کشور هستند زیرا به طور مستقیم با مردم در ارتباط است و با کمی خطا زیان های شدیدی مترتب مردم می شود.

همانطور که گفته شد این جرایم حساسیت های خاصی را دارد و به همین منظور مجتمع رسیدگی تخصصی برای این جرم تشکیل شده است.

حتی به نحوی است که مجرمین اقتصادی در زندان نیز بند های جدا گانه دارند.

اهمیت این موضوع به این خاطر است که این افراد باید مال موضوع پرونده را به خزانه دولت یا جایی که از آن کلاهبرداری یا تحصیل مال کردند برگردانند تا وضعیت کشور به حالت عادی برگردد.

شخصی که این عمل را انجام می دهد نه تنها بعد ها به خودش ظلم کرده است بلکه به تمامی اقشار جامعه نیز ظلم می کند به این دلیل که وقتی پول زیادی از جایی برداشته می شود کسری به وجود می آید و این کسری باید به نحوی دیگر جبران بشود ،معمولا برای جبران این کسری بودجه مجبور به اخراج کردن کارگران می شوند یا حقوق آن ها را کم می کنند.

حتی در بالا توضیح دادیم که جرم پول شویی نیز از جمله جرایم اقتصادی می باشد و مثالی در بالا زده شد که فرد با پول قاچاق (ارز یا کالا یا …) به تحصیل مال نا مشروع می پردازد و به وسیله پول به دست آمده از این راه به تاسیس کارخانه اقدام می کند .حال نتیجه این می شود بعدها که این شخص را دستگیر کردند و مال و اموالش را توقیف کردند دولت مجبور میشود کارخانه یا تولیدی ای که شخص راه اندازی کرده بود را نیز تعطیل کند و به همین خاطر تمامی کارگران آن مجموعه نیز بی کار میشوند و ضربه اقتصادی به کشور وارد می شود.

وکیل جرائم اقتصادی فقط با یک تماس

ما با ریشه یابی باید در نظر بگیریم که مشکل اصلی این جرایم اقتصادی از کجا هست.

با کمی تامل در موضوع خواهیم پنداشت که باند بازی و دسترسی راحت به منابع مالی یکی از عوامل مهم ارتکاب این جرم است.

در ادارات یا در سطح کلان با باند بازی های مختلف با سند سازی ها و فاکتور سازی های الکی به دریافت پول بی نهایت می پردازند.

به دلیل اهمیت برخورد قاطعانه با مرتکبین جرایم اقتصادی که اخلال گسترده در نظام اقتصادی  ایجاد می کنند قانونی منحصرا  تحت عنوان قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به تصویب رسیده است که نحوه رسیدگی به این جرم را به طور خاص مورد بررسی قرار می دهد.

طبیعتا با توجه به گستره ای که بر جرایم اقتصادی وجود دارد جدا سازی عناصر مجرمانه ی هر یک از یکدیگر و تطبیق مصادیق آن در جامعه با مصادیق قانونی آن مسئله ای است که دارای ریزه کاری  های خاص و ویژه ای  است و همین امر سبب می شود تا لزوم مشورت با وکیل جرایم اقتصادی بیش از پیش روشن گردد.

ممکن است شما به عنوان متهم جرایم اقتصادی به دادگاه  احضار شده باشید و به دلیل عدم اطلاعات  از تشریفات و مقررات قانونی ناظر بر آن نمی توانید از حقوق خود دفاع کنید . همچنین ممکن است قصد طرح دعوا  و مطالبه ضرر و زیان ناشی از عمل ارتکابی  را داشته باشید. در این قبیل موارد یک وکیل جرایم اقتصادی متخصص می تواند راهنمای شما در اتخاذ بهترین تصمیم ممکن باشد.

با اصلاحات قانون مجازات اسلامی در سال ۱۳۹۹و با تصویب قانون کاهش مجازات حبس تعزیری برخی از قواعد حاکم بر جرایم اقتصادی نیز دچار تغییر و تحول شده که در این خصوص مشورت با وکیل جرایم اقتصادی بسیار موثر خواهد بود.

پس از قبول پرونده توسط وکیل وکیل متخصص در امور جرایم اقتصادی پیگیر امور مربوطه شما خواهد بود.

از جمله پرونده های  کلان اقتصادی معروف که در سال های اخیر زیاد به گوشمان رسیده پرونده نفتی بابک زنجانی بوده است که پول بسیار زیادی را از کشور خارج کرد و مورد دوم اختلاس سه هزار میلیاردی محمود رضا خاوری (رئیس اسبق بانک ملی ایران ) بود که با فرار از کشور و اقامت در کشور کانادا به ادامه زندگی می پردازد.

بهترین وکیل جرایم اقتصادی در سطح تهران را از موسسه مجد وکیل الرعایا درخواست کنید .

مشاوره با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کافیه فقط تماس بگیرین

02177728932-02177886437

بیشتر بخوانید:وکیل داوری وکیل مالیات بر ارث وکیل تنظیم قرارداد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید