موسسه حقوقی تهران

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا برترین موسسه حقوقی تهران در سال 1401 شناخته شد و مفتخر است موفقترین پرونده ها را به سر انجام رسانده.

موسسه حقوقی تهران؛ موسسه حقوقی به موسسات غیر تجاری تلقی می شود که چند وکیل تاسیس کنند هدف از تشکیل موسسه حقوقی پاسخگویی به نیازها و پرسش های حقوقی اشخاص حقیقی و حقوقی به طور کاملاً تخصصی می باشد.

برای مشاوره در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، خانواده با وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با صدها پرونده موفق با ما تماس بگیرید.

09121011092

02177728932-02177886437

موسسه حقوقی با ارائه مشاوره تخصصی در در همه زمینه ها باعث می شود که تمام اقشار و مردم جامعه توانایی این مورد را داشته باشند که با هزینه کم از خدمات حقوقی برخوردار شوند.

امروز به دلیل عدم نظارت تهیه و اصولی بر موسسات برخی از موسسه ها اقدام به اعمالی همچون کارچاق کنی و برخی موارد دیگر کنند.

امروزه موسسات حقوقی فراوانی در تهران که پایتخت کشور می باشد تاسیس شده و فعالیت دارند و در تمامی زمینه ها اعم از پذیرش دعاوی و همکاری با وکلای متعدد وتمامی امور مربوط به قانون و و حقوقی خدمات رسانی می کنند. البته نیاز به بیان این موضوع نیز می باشد که در کنار موسسات معتبر و بسیار عالی که در تهران تاسیس شده است ،موسساتی نیزوجود دارند که شایستگی خدمات رسانی و انجام فعالیت و انجام برخی امور را ندارند و صرفا نیت سو استفاده از مردم را در سر دارند و قطعا نیازمند رسیدگی و نظارت بر تمامی موسسات تاسیس شده می باشد تا افراد سودجو به اعداف و امال خود نرسند. 

جهت آشنایی بیشتر با موسسه حقوقی مجد پیشنهاد میکنم حتما این ویدئوی کوتاه را ببینید 

برای مشاوره در زمینه های مختلف حقوقی، کیفری، خانواده با وکلای مجرب ما در موسسه حقوقی مجد با صدها پرونده موفق با ما تماس بگیرید.

09121011092

02177728932-02177886437

خدمات و وظایف موسسات حقوقی

-ارائه خدمات حقوقی به شکل دائمی و مستمر به تمام اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی ( همچنین اشخاص  داخلی و خارجی )

-پذیرش وکالت تمامی اشخاص جهت دفاع از حقوق موکلین در دادگاه ها مراجع قضایی و انواع داوری ها

-پذیرش وکالت و نمایندگی تمام اشخاص در مقام امین و معتمد و انجام کلیه امور آنها

-ارائه خدماتی همچون مشاوره و انجام دوره های کارآموزی برای دانشجویان و کارآموزان رشته حقوق مطابق با قانون

-انجام تمامی فعالیت و خدمات حقوقی صحیح جهت اخذ و نتیجه مطلوب و حفظ منافع موکلین

یکی از نکات قابل توجه و مثبت تاسیس موسسات حقوقی که به صورت قانونی هستند این باشد که فعالیت وکلا به صورت گروهی و تخصصی انجام می گیرد و همچنین باعث همفکری و مشورت وکلا و در نتیجه اخذ نتیجه بهتر می باشد.

و چنانچه موسسات توسط افراد ی نالایق و افرادی که صلاحیت تاسیس و اداره ندارند ،تاسیس شود باعث آسیب زدن به اشخاص و سوءاستفاده از اعتماد افراد میشود که این می ‌تواند برای افراد ضرر مالی نیز به همراه داشته باشد. موسسه حقوقی برخلاف دفتر وکالت نیازمند اخذ مجوز جهت انجام تمامی فعالیت های مربوطه می باشد و همچنین موسسات حقوقی نیازمند ثبت می باشند و در غیر این صورت نمیتواند در قالب موسسه  فعالیتی داشته باشد.

مزایای مهم موسسه حقوقی معتبر برای اشخاص:

امروزه تمامی مردم دچار مشکلاتی اعم از حقوقی و کیفری خانواده ملکی قتل و انواع مختلف آن هستند نیاز به مراجعه به موسسه دارد چرا که افراد جهت نجات و رهایی یافتن از محکومیت هایی که صورت گرفته می باشد. یکی از مزایای وجود موسسه حقوقی و وجود وکیل پایه یک دادگستری برای جامعه این می باشد که برخی از جرایم و پرونده هایی که علیه افراد می باشند به صورت غیر عمد بدون قصد و نیت و اراده ای می باشد که افراد محکوم شده‌اند و تمامی مدارک ها بر علیه آنها می باشد در اینجا افراد نیازمند وکیل و همچنین نیازمند موسساتی می شوند که بتوانند به وکیل و موسسه اعتماد کنند و تمام کارهای مهم حقوقی خود را به آنها بسپارند.

مطابق با ماده یک آیین نامه اصلاحی ثبت تشکیلات و موسسات غیرتجاری بدینصورت موسسه غیر تجاری را تعریف نموده است که هدف از موسسه و تمامی تشکیلات غیرتجاری بدین شکل میباشد که این تشکیلات و موسسات با هدف انجام امور غیر تجاری اعم از امور علمی یا خیریه و مانند آن تشکیل شده است.

شرایطی که برای ثبت موسسه حقوقی نیازمند می باشد عبارت است از تعداد اعضا جهت ثبت موسسه حقوقی حداقل دو نفر باشد.

برای ثبت موسسه حقوقی حداقل یک نفر از وکلای موسسه می بایست دارای بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت دادگستری  باشند.

ثبت موسسه حقوقی توسط اشخاص منوط به ارائه پروانه تاسیس از سوی قوه قضاییه برای مدت زمانی که در پروانه مرقوم شده است می باشد و جهت تمدید ثبت می بایست تمدید پروانه صورت گیرد.

بنابراین اشخاص جهت اخذ وکیل میتوانند به موسساتی که در تهران و سایر شهرها وجود دارد مراجعه کرده و تمام پرونده خود را شرح دهند و در ادامه عقد وکالت با وکیل خود منعقد کنند تا وکیل پروسه و مراحل مورد نیاز اعم از اظهارنامه ، دادخواست ، لایحه و هر کاری که نیاز به انجام و اداره توسط وکیل دارد، اقدام کند و نکته قابل توجه این می باشد که برای اخذ وکیل و امین و نماینده قراردادن وی برای پرونده خود ، حتما اطلاعات لازم و تحقیقات مورد نیاز را راجب موسسه و وکیل به عمل آورید چرا که بسیار حائز اهمیت می باشد و می بایست پرونده روال درست قانونی و حقوقی را طی کنند تا به نتیجه صحیح و مطلوب برسند.

بیشتر بخوانید:وکیل کیفری وکیل طلاقوکیل مالیات

موسسه حقوقی معتبر در تهران

یکی از موسسات معتبر و موفق در تهران موسسه حقوق مجد وکیل الرعایا میباشد که در تمامی زمینه های حقوقی کیفری ملکی و غیره فعالیت می کند موسسه حقوقی ما با  وکلای زیادی همکاری میکند.

خدمات موسسه بدین صورت است

 پذیرش و قبول دعاوی مختلف در هر زمینه ای

 ارائه مشاوره های کامل و تخصصی

پذیرش داوری در دعاوی

موسسه حقوقی مجدد در تلاش است که بهترین خدمات را به تمامی اقشار جامعه به صورت کامل و تخصصی و با کمک گرفتن از وکلای مجرب ،با سواد ،با تجربه و آگاه در تمامی امور حقوقی ،ارائه دهد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

اصولاً در موسسات حقوقی وکلای زیادی مشغول به کار و همچنین مشغول فعالیت می باشند و موسسات در تلاش هستند که همکاری خود را با وکلای پایه یک دادگستری افزایش دهند و تعداد وکلای خود را زیادتر کنند دلیل اینکه موسسات با وکلای زیادی در ارتباط می باشد و همکاری لازم را با آنها دارد برخلاف دفاتر وکالت ، به موسسات حقوقی ارجاع پرونده های بیشتری انجام می شود و چنانچه مشکل برای موکل صورت گیرد موسسه موظف می باشد که میانجیگری کرده و مشکلات بین موکل و وکیل را رفع کند که در این مشکلات مالی پیش نیاید و هر کدام درصد خود را وصول کنند.

ممکن است در روان و طی پرونده جاری مشکلاتی بین موکل و وکیل پیش آید که این مشکلات اعم از اختلاف مالی، کارکرد ضعیف وکیل و انجام ندادن مراحل مربوطه پرونده می باشد. مادامی که عقد وکالت توسط موکل و وکیل منعقد شد، عملاً وکیل مسئول تمامی مراحل پرونده و اتفاقات و روال پرونده می باشد البته تعهد وکیل به وسیله است نه به نتیجه بنابراین وکیل تعهد می دهد که تمام مراحل پرونده را انجام دهد و مسئولیت انجام صفر تا صد و پرونده ها بر عهده وکیل می باشد حضور در دادگاه تنظیم اظهارنامه دادخواست لایحه و ثبت تمامی این موارد بر عهده وکیل می باشد.

موسسه حقوقی در تهران

امروزه تعداد بی شماری از مردم برای یافتن سوالات و راه حل هایی برای مشکلات حقوقی خود به دنبال موسسه حقوقی می گردند .

امروزه تعداد زیادی موسسه حقوقی در تهران و شهر های دیگر تاسیس شده اند که یکی از بهترین آنها موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می باشد در موسسات حقوقی چندین وکیل همزمان مشغول به فعالیت هستند تا به رشد موسسه و رفع مشکلات مردم بپردازند موسسه حقوقی در تهران معمولا دارای وکلای متخصص در هر امری می باشد تا بتواند پاسخ گوی تمامی مشکلات حقوقی باشد  به طور مثال اگر مسئله ای راجع به مقوله تجارت پیش بیاید وکیل متخصص در اموری تجاری کار را به دست می گیرد یا اگر پرونده ای بین المللی پیش بیاید ،وکیل بین المللی ماهر پیش می رود  امروزه طریقه اخذ و گرفتن مجوز و پروانه تاسیس موسسات حقوقی در تهران کمی با گذشته فرق کرده است.

اگر بخواهیم روند گرفتن پروانه را نام ببریم باید بگوییم که :

موسسه حقوقی به دو دسته تقسیم می شوند

موسسات غیر انتفاعی

موسسات غیر تجاری

موسسات غیر انتفاعی را اگر بخواهیم توضیحی اجمالی بدهیم که نیت ما از تاسیس چنین موسساتی در واقع امر کمک رسانی به مردم می باشد و خدمت رساندن به آنها از نمونه های موسسه حقوقی غیر انتفاعی در تران می‌توان به صندوق های قرض الحسنه ،سمینار ها ،جلسات ،موسسات خیریه اشاره کرد که هدفشان جذب منفعت مالی برای خودشان نمی باشد

موسسه حقوقی غیر تجاری

نیت از تشکیل و تاسیس چنین موسساتی کسب و به دست آوردن پول و منافع مالی می باشد که از طرق مختلف مثل آموزش دادن در زمینه های مختلف این مهم صورت می پذیرد از جمله آموزش هایی که در یک موسسه حقوقی در تهران آموزش های فنی و درسی و برگزاری سمینار های آموزشی مختلف می باشد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت و تاسیس یک موسسه حقوقی در تهران به عبارت زیر می باشد:

شما می توانید با در دست داشتن این مدارک موسسه حقوقی خودتان را در تهران یا سایر شهر ها تاسیس کنید

این مدارک عبارت اند از

 ارائه دو نسخه از اساسنامه شرکت

دو نسخه از شرکت نامه ارائه

دو نسخه از صورت جلسه

ارائه مدارک شناسایی اعم از شناسنامه و کارت ملی به همراه یک نسخه کپی از آن

ضمیمه کردن قرارنامه به متن صورتجلسه

 دادن مبلغ پرداختی ۴۰،۰۰۰ ریال برای هزینه‌های مربوطه

دادن گواهی عدم جرایم کیفری و یا سوء پیشینه

دادن نسخه اصلی وکالتنامه

دادن اصل مدرک قیم نامه در صورت لزوم برای ارگان مربوطه

دادن فیش پرداختی ۴۰،۰۰۰ ریال برای هزینه‌های مربوطه

این مدارک برای تاسیس موسسه حقوقی در تهران لازم می باشد

به عبارتی هر شخص که قصد تاسیس موسسه حقوقی را دارد باید تمامی این موارد را رعایت کند

ثبت موسسه حقوقی در تهران مستلزم ثبت شرکت می باشد

شما برای آن که بتوانید موسسه حقوقی را به ثبت برسانید حتما باید ابتدا شرکت مرتبط با آن را به ثبت برسانید

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن تیمی قوی و وکلای دادگستری متخصص و ماهر در زمینه های مختلف تجاری بین المللی جزائی می‌تواند بسار کمک کننده و موثر و راهگشا در پرونده های شما باشد

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

 

همانطور که برای ثبت یک موسسه حقوقی در تهران باید با نظر هییت مدیره و شرکا باشد انحلال یک موسسه حقوقی نیز باید با نظر تمامی شرکا باشد

در زمان حیات یک موسسه نیز تمام مراحل ملکی و بودجه و بقیه موارد نیز همگی باید زیر نظر شرکای مجموعه انجام شود

به همین صورت مواردی که به انحلال یک موسسه حقوقی انجام می شود را می توان اراده و قصد طرف ها و شرکای شرکت شرایط و موقعیت نامناسب ،فوت یکی از اشخاص حقوقی موسسه حقوقی و …دانست

در واقع امر این ها مواردی است که مجوز را به شرکای شرکت می دهد تا تصمیم به انحلال یک شرکت بگیرند.

اساسا برای ثبت یک موسسه حقوقی در تهران چه مدارکی مورد نیاز می باشد

از جمله مدارکی که ما برای یک موسسه حقوقی در تهران نیاز داریم عبارت است از

از انجایی که قرارداد ثبت یک شرکت و تنام قرارداد های شرکت بین شرکا به صورت قانونی بسته می شود در آینده هیچ کدام از شریک ها نمی توانند از مفاد قرارداد بی اطلاع باشند

ثبت یک موسسه حقوقی از نگاه مردم بسیار با اهمیت است یک موسسه حقوقی حتما باید ثبت بشود در غیر این صورت امکان انجام هیچ معامله ای وجود ندارد تنامی اطلاعات یک موسسه حقوقی باید در روزنامه کثیر انتشار که تمامی مردم دسترسی به آن داشته باشند ثبت بشود تا جنبه قانونی داشته باشد

به دلیل آن که یک موسسه حقوقی در تهران باید حتما نام تجاری مشخصی داشته باشد که بتواند با آن نام شناخته شود و فعالیت کند آن نام باید حتما به ثبت برسد زیرا که اگر نام یک موسسه ثبت نشود امکان این وجود دارد که دیگر افراد تحت نام آن موسسه حقوقی به فعالیت بپردازند و کسب درآمد بکنند

موسسه حقوقی در تهران فعالیت های مختلفی انجام می دهد که برخی از آن ها را می توان اشاره کرد

در زمینه فعالیت های شغلی و کاری فعالیت می کند

قبول پرونده های دادگستری اعم از کیفری یا مدنی که زیر نظر موسسه و توسط وکلای حرفه ای مجموعه انجام می شود

انجام امور حقوقی خارج از کشور مثل انجام دادن بورس تحصیلی ،مهاجرت های شغلی و انواع مختلف مهاجرت ها

موسسه حقوقی در تهران تعداد بی شماری وجود دارد که در نقاط مختلف این شهر تاسیس شده اند اما ما با تحقیق باید به دنبال بر ترین آنها بگردیم یکی از بهترین موسسات حقوقی که در سطح تهران ،موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می باشد که با تجربه سال ها انجام وکالت و داوری بسیار موفق در این زمینه بوده است و می‌تواند به راحتی تمامی پرونده های خود را به آن بسپارید و از نتیجه تا حدودی خیالتان را راحت کنید

با سپردن پرونده به موسسه مجد وکیل الرعایا با سبک وکالتی مدرن و به روز آشنا شوید

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای متخصص در اور حقوقی و کیفری و حقوقی بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد و شما می توانید به راحتی مسائل و مشکلات خود را به آن بسپارید

چه شرایط ضروری و مهمی برای ثت یک موسسه حقوقی در تهران وجود دارد

تمدید کردن پشت سر هم پروانه وکالت وکلا و پروانه فعالیت موسسه حقوقی برای انجام دادن امور حقوقی

نداشتن سو پیشینه کیفری و محروم نبودن فرد از خدمات دولتی و به طور کلی نداشتن محکومیت نظامی

نداشتن دفتر وکالت

شخصی که در داخل یک دفتر وکالت فعالیت داشته باشد نمی تواند پروانه اش را برای ثبت موسسه حقوقی بسپارد

این سه شرط از شروط مهم و قابل توجه برای کانون های وکلای کشور هستند که اگر این شروط را نداشته باشند علاوه بر آن که اجازه پیدا نمی کنند که به ثبت موسسه حقوقی در تهران بپردازند بلکه از کلیه عضویت ها در امور حقوقی و قانونی نیز محروم خواهند شد

از دیگر شرایطی که باید برای ثبت یک موسسه حقوقی در تهران داشت موارد زیر می باشد

پروانه تاسیس موسسه حقوقی که از جانب قوه قضاییه جمهوری اسلامی صابر می شود بسیار اهمیت دارد در واقع ادامه فعالیت های یک موسسه حقوقی منوط به تمدید مداوم این پروانه می باشد

تعدا شرکای یک مجموعه حقوقی حداقل باید دو نفر باشد

تاسیس موسسه حقوقی با یک نفر امکان ندارد و نمی‌شود موسسه حقوقی ای را با یک نفر تاسیس کرد

حداقل سرمایه ثبتی برای ثبت یک موسسه حقوقی مبلغ یک میلیون ریال (صد هزار تومان ) می باشد

از آنجایی که معمولا موسسات حقوقی با عناوین مشاوره حقوقی، دفتر وکالت و …به ثبت رسیده و نوع فعالیت‌ها نیز در این زمینه می‌باشد، بایستی یک نفر از اعضای موسسه به عنوان وکیل دارای حداقل ۱۰ سال سابقه کاری در حیطه وکالت دادگستری باشد

موسسه حقوقی باید از اساسنامه بر خوردار باشد

و این اساسنامه حتما باید مورد تایید اداره ثبت قرار بگیرد

از تاریخ انتشار آگاهی ثبت موسسه یک ماه که بگذرد باید یک نسخه از آن برای کانون و اداره قوه فرستاده شود

سخن پایانی در رابطه با این موضوع آن که برای انجام تمامی امور خورد سعی داشته باشید که نزد متخصص آن کار بروید

موسسات حقوقی در تهران و سایر شهرستان ها نیز به دلیل آن که به طور تخصصی به فعالیت های حقوقی می پردازند بسیار ماهر در حل پرونده های حقوقی می باشند و یکی از بهترین موسساتی که می شود به آن با خیال راحت از هر نظر اعتماد کرد موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می باشد که به راحتی می توانید پرونده های خود را به آن بسپارید.

امروزه موارد زیادی جرم در جامعه به وجود آمده است که افراد معمولی از پس انجام آن بر نمی آیند به همین ذلیل شما باید با مراجعه به محل تخصصی حل این مسائل به رفع مشکلات حقوقی خودتان بپردازید تا در دادگاه ها در مقابل قاضی و دادستان و بقیه موارد به مشکل عمده بر نخورید و پرونده تان پیش برود

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید