بهترین وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر را بشناسید:

وکالت(بهترین وکیل مواد مخدر)،کار سخت و بسیار حساسی است. اینکه یک وکیل کارکشته و خبره بتواند بی گناهی موکلش را ثابت کند و آزادی را برایش به ارمغان بیاورد نکته بسیار مهمی است. از این رو پیشنهاد می شود که در هرپرونده ای وکیل متخصص پای کار بیاید تا بتواند آزادی و یا حتی تخفیف در حکم دادگاه را برای موکل خود داشته باشد. موضوع وکیل متخصص در پرونده های مواد مخدر خیلی پررنگ تر و از حساسیت بالایی برخوردار است. اینجاست که یک وکیل مواد مخدر می تواند از تخصص، اعتبار و اشراف کامل خود دراین حوزه برای به نتیجه رساندن پرونده کمک بگیرد.
در تعریف وکیل مواد مخدر می توانیم اینطور بگوییم:« وکیل مواد مخدر پس از اشراف کامل به پرونده خواهان با مراجعه به دادگاه و تخصصی که در این زمینه دارد دفاع از حقوق موکل خویش در سریعترین زمان ممکن را آغاز می کند.»

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل حمل مواد مخدر  با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437

بهترین وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر

بهترین وکیل مواد مخدر
وکلا یکی از ارکان مهم در حوزه قضایی و در راستای انجام امور پرونده هستند . بهترین وکیل مواد مخدر شخصی است که با دارا بودن دانش در زمینه مواد مخدر و تسلط بر قوانین و اصول این نوع جرایم ، اقدامات مورد نیاز پرونده و دعاوی را انجام می دهد .
موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا دارای بهترین وکلای مواد مخدر می باشد به همین جهت با فعالیت های موفقیت آمیزی تمامی اقشار جامعه مراجعه نموده و اعطای وکالت می نمایند .
از آنجایی که دعاوی و پرونده های مواد مخدر نیازمند بهترین وکیل مواد مخدر است ؛ شما با مراجعه به موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا فرصت انتخاب وکیل متخصص در تمامی زمینه ها را خواهید داشت .
در ابتدا باید این نکته را بیان کرد که در ایران قوانین بسیار سختگیرانه ای در زمینه تولید ، نگهداری ، مصرف و قاچاق مواد مخدر تصویب شده که چنانچه شخصی مرتکب این نوع از جرایم گردد عواقب جبران ناپذیری در انتظار مرتکب خواهد بود .
مادامی که شخصی مرتکب چنین عملی شود و متهم گردد می بایست تصمیم گیری درست را در انتخاب نمودن وکیل نماید چرا که پرونده های کیفری خصوصا پرونده مواد مخدر از جمله پرونده های سنگین و حساس است .
بهترین وکیل مواد مخدر در واقع وکیل پایه یک دادگستری است که تسلط بالایی بر قوانین کیفری و مواد مخدر دارد که با احساس مسئولیت تلاش خود را در راستای پیگیری پرونده و انجام اقدامات مربوطه می نماید . مورد دیگر اینکه حضور به موقع وکیل در مسیر پرونده و در جلسات دادرسی بسیار مهم است و همچنین در قدم بعدی نیز دفاعیات و لوایح و اقدامات وکیل تاثیر بسزایی در روند و تسریع پرونده خواهد داشت .
چنانچه شما خواستار و خواهان دریافت مشاوره و اعطای وکالت به وکیل متخصص و پایه یک دادگستری هستید ؛ بهترین گزینه ، ارتباط با موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می باشد که با برقراری ارتباط ( حضوری و غیر حضوری( تلفنی ) ) این فرصت پیش روی شما قرار خواهد گرفت .
از آنجایی که امروزه مصرف مواد مخدر در اغلب کشور ها افزایش یافته است ، تولید و قاچاق آن نیز با توجه به روند مصرف آن بسیارافزایش یافته است .
در این زمینه باید به انواع مواد مخدر و روانگردان ها اشاره نمود که بدین شرح است که روانگردان ها و مواد مخدربه دو نوع صنعتی و سنتی تقسیم می گردد . مجازات جرایم مواد مخدر سنتی در ماده 4 قانون مبارزه با مواد مخدر بیان شده و مجازات جرایم مواد مخدر صنعتی در ماده 8 قانون مذکور آمده است .
هر شخصی برای پیگیری امور پرونده های دشوار و سنگین نیازمند حضور یک شخص مجرب و متخصص است که شما با مراجعه به موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا ، فرصت انتخاب وکیل دلخواه و متخصص در امور خود را خواهید داشت. قابل ذکر است که موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا دارای انواع وکلای متخصص در تمامی زمینه ها علی الخصوص پرونده های کیفری و همچنین بهترین وکیل مواد مخدر می باشد .

نکته مهم برای انتخاب وکیل مواد مخدر
نکته مهمی که در انتخاب وکیل مواد مخدر باید به آن اشاره داشته باشیم اشراف کامل وی به کلیه قوانین مرتبط به جرائم مواد مخدراست. وقتی حرف از قوانین مرتبط به جرائم مواد مخدر می شود به مجازات حمل، قاچاق و مصرف مواد مخدر اشاره می کنیم. اینجاست که تجربه بالای یک وکیل در بررسی و پیدا کردن راه حل موثر جهت دفاع از متهم مواد مخدر نقش موثری دارد. چنین وکیلی با بهره گیری از فن بیان و تسلط به علم روانشناسی و شخصیت شناسی، می تواند با ایجاد حس دلسوزی و ترحم در قاضی و توجیه او بیشترین حالت عفو و بخشش را برای موکل خود به ارمغان آورد.
همچنین یک وکیل جدایی از اینکه باید تحصیلات حقوقی داشته باشد، حضور او در دادگاه دادگاههای مرتبط با موادمخدر می تواند در اشراف بیشتر او در پرونده های جرائم موادمخدر موثر باشد.پس به خاطر داشته باشید در انتخاب وکیل مواد مخدر، به سراغ آن دسته از وکلایی بروید که پرونده های زیادی در این حوزه به دستشان رسیده و به سرانجام رسانده اند.

موسسه حقوقی مجدوکیل الرعایا با توجه به حضور وکلای متخصص می تواند به شما مشاوره مناسبی بدهد تا گره از کارتان باز شود.

مشاوره و تماس با بهترین وکیل پایه یک دادگستری

‌قانون مبارزه با مواد مخدر

قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۱۳۶۷.۸.۳ مجمع تشخیص مصلحت نظام را می توانید در اینجا بخوانید.
انتظاری که از وکیل مواد مخدر می رود

ایران به خاطر همسایه بودن با کشورهایی مثل افغانستان که تولید کننده مواد مخدر است و همچنین از سمت دیگر به ترکیه دروازه ورود به اروپاست راه دارد . به همین خاطر مسیر ترانزیت کارتل های مواد مخدر به شمار می آید و نورچشمی آنهاست. متاسفانه برخی از افراد در کشورمان به دام این سوداگران مرگ می افتند و با پیشنهادهای وسوسه انگیز قاچاقچیان آلوده کار می شوند.
اما خیلی از این افراد مطلع نیستند که در کشور عزیزمان ایران، قانونگذار برای جرائم مرتبط با مواد مخدر مجازات سنگینی حتی اعدام در نظر گرفته است وزمانی سراز ماجرا در می آورند که دیگر آب از سرشان گذشته و پای چوبه دار، حبس ابد و یا حبس های طولانی مدت قرار گرفته اند.
درست در همین زمان است که یک وکیل خوب مواد مخدر می تواند با توجه به تجربه خود و اشرافی که روی پرونده دارد می تواند یا بی گناهی فرد متهمی که بدون سابقه است را اثبات کند. یا در مجازات وی تخفیف بگیرد.
تلاش در کاهش مجازات حبس متهم، تلاش در تبدیل مجازات متهم به جزای نقدی، تلاش در اخذ حکم تعلیق مجازات و تعلیق اجرای حکم، تلاش در اثبات جرمی که مشمول مرور زمان شده است . (مجازات عام منتفی شده است)، تبرئه متهم درکلیه مقاطع محاکم مانند دادگاه های بدوی (انقلاب)، تبرئه متهم در مرحله تجدید نظر (دیوان عالی کشور)، تلاش برای قبولی در دیوان عالی کشور در مرحله اعاده دادرسی، تبرئه متهم در مرحله فرجام خواهی
اخذ حکم آزادی مشروط، عفو مقام رهبری از دیگر اتفاق هایی است که وکیل مواد مخدر می تواند رقم بزند.

مشاوره با وکیل حمل مواد مخدر

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل حمل مواد مخدر  با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

92 110 10 0912

02177728932-02177886437