وکیل اختلاس در تهران

وکیل اختلاس در تهران وکیلی است که متخصص و متبحر در امور مربوط به جرائم مالی است .

جرم اختلاس  شباهت های زیادی با جرم سرقت دارد به همین دلیل عده ای معتقدند که اختلاس را باید زیر مجموعه ای از سرقت دانست اما دلیل  این جرم انگاری بدین سبب است  که در زیر مجموعه جرائم مربوط به اموال دولتی و ساختمان های اماکن دولتی  یا اموال خصوصی که نزد دولت به امانت سپرده شده‌اند قرار می گیرد و همچنین توسط کارمندان دولت  به وقوع می پیوندد بنابراین جرم اختلاس اصلا  نمی تواند توسط اشخاص معمولی  جامعه و یا در زمینه اموال خصوصی رخ بدهد با این حال مردمان معمولی  جامعه ممکن است در وقوع جرم اختلاس دخیل بوده و به عنوان معاون جرم تحت تعقیب  قانونی قرار بگیرند .

بهترین وکیل اختلاس در تهران

از ویژگی های تحقق جرم اختلاس این است که :

ابتدا مرتکب باید از کارمندان و کارکنان موسسات دولتی یا وابسته به آن باشد دوم مرتکب باید در اموال دولت یا اموالی که وابسته به نهادها یا شرکت های پیرامون  به دولت است مرتکبین خیانت کند سوم اموال فوق باید بر حسب وظیفه به شخص مأمور دولت  سپرده شده باشد چهارم بنا به نظرات برخی وکلا  اختلاس شامل اموال غیرمنقول نمی‌شود و منصرف به مال منقول است  پنجم مرتکب باید اموال مذکور را به نفع خود یا دیگری برداشت و تصاحب کند و ششم ، مرتکب باید دربرداشت اموال و وجه های  دولتی عامد باشد .

مشاوره با بهترین وکیل جرایم اقتصادی در تهران کافیه فقط تماس بگیرین
02177728932-02177886437

اگر شما هم درگیر پرونده هایی با موضوع اختلاص شده اید بهترین راه رفتن پیش یک فرد کار بلد در این رابطه است .

وکیل اختلاس تهران با ارائه بهترین راه کار ها و راهنمایی شما در ارتباط با موضوع اختلاس بهترین مشاور برای شما است .

موثر ترین  دلیل رجوع  افراد به وکیل اختلاس تهران پیچیدگی و سختی  این جرم و توسل به زور  و تقلب و تقصیر  توسط متهمین  اصلی پرونده می باشد که همین امر دلیلی است تا فرد دیگری به عنوان گناهکار معرفی شده و محکوم به مجازات اختلاس گردد  .

اختلاس را در قانون ایران می توان این گونه معرفی کرد :

حقوق جزا و جرم شناسی  ایران علاوه بر اینکه جرم اختلاس را به صورت ویژه و مستقل در قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا ، اختلاس و کلاهبرداری جرم انگاری کرده است . بعضی از موارد جرم خیانت در امانت را نیز جزعی از جرم اختلاس در نظر گرفته است برای این که  بین این دو موضوع تفکیکی قائل بشیم باید به طور دقیق تر موارد جرم اختلاس را مورد ارزیابی قرار داد .

– استفاده نا به جا کردن از سفید مهر و سفید امضا

– تصرف غیر قانونی املاک و اموال دولتی

– سوءاستفاده از ضعف نفس اشخاص مرتبط با اموال دولت یا اموال خصوصی که نزد دولت به امانت سپرده شده‌ است

– خیانت مستخدمین دولتی در اسناد دولت یا نهادهای انقلابی

مجازات جرم اختلاس

مقدار مجازاتی که قانون برای جرم اختلاس در نظر گرفته است همانند جزم خیانت در امانت است و این مقدار مجازات با توجه به ارزش مالی مال مورد اختلاس و جایگاه شخصی که این عمل را مرتکب شده تفاوت می‌کند حتی در مورد مجازات جرم اختلاس باید به عوامل مختلفی همچون تعداد دفعات انجام شده یا تعدد جرم دقت نمود زیرا اغلب جرم اختلاس شامل جرائمی همچون کلاهبرداری جعل اسناد و املاک همراه هستند .

چند نکته جالب در رابطه با جرم اختلاس که دانستن آن برای همه واجب می باشد .

هم به عنوان شخصی که حقوق خوان است و هم برای افرادی که حقوق خوان نیست .

اگر مبلغ اختلاس کمتر از ۵۰۰۰۰ ریال  باشد مجازات آن شش ماه تا سه سال حبس و انفصال موقت از مشاغل دولتی به همین میزان است .

اگر میزان اختلاس بیش از ۵۰۰۰۰ ریال باشد مجازات شخص مرتکب به این عمل  ۲ الی ۱۰ سال حبس و همچنین انفصال دائم از خدمات و مشاغل دولتی می باشد .

اگر جرم اختلاس به وسیله مدیر کل یا افرادی بالاتر از شخص ایشان صورت بپذیرد انفصال دائم از مشاغل و خدمات دولتی  را به دنبال دارد اما ارتکاب این جرم توسط کارکنان رتبه پایین تر از مدیرکل منجر به انفصال موقت از خدمات دولتی به مدت شش ماه تا سه سال می گردد .

در این گونه مجازات ها باید مال ربوده شده و برداشته شده از بیت الملل برگردانده شود (رد مال صورت بپذیرد ) و همچنین به عنوان جریمه در این مدل جرائم تا دو برابر مال برده شده باید برگردانده شود .

جرم اختلاس توسط کارمند دولت در صورتی که مشمول جعل و تزویر  شده باشد و مقدار مال مورد  اختلاس به بیش از ۵۰ هزار ریال نرسد فرد را به تحمل ۲ تا ۵ سال حبس و یک تا ۵ سال انفصال موقت از خدمات دولتی و علاوه بر این ها فرد متهم به  رد مال و پرداخت دو برابر مبلغ اختلاس به عنوان جریمه نقدی محکوم می شود .

اگر مقدار مال مورد  اختلاس ۵۰۰۰۰ ریال و بیشتر از آن باشد و شامل تعدد جرائم جعل و تزویر نیز بگردد  مجازات فرد اختلاس کننده  به میزان ۷ تا ۱۰ سال افزایش پیدا می کند  و انفصال دائم از خدمات دولتی به همراه دارد و  رد مال و پرداخت جزای نقدی معادل دو برابر همان مال را به دنبال خواهد داشت .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکیل اختلاس تهران بهترین کارگشای شما در اوورد مالی و اقتصادی می باشد .

به دلیل اینکه معمولا مبالغ در جرم اختلاس بالا می باشد باید که با دقت و ریز بینی مورد بررسی قرار بگیرد .

وکیل اختلاس تهران کسی است که می‌تواند در این زمینه به شما کمک رسانی کند تا به حق خود برسید .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکیل های متخصص و کار بلد در امور اختلاس یکی از برترین موسسات حقوقی کشور می باشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا یکی از موسساتی است که نامش مستقیما در سایت سه سفارت خانه بهترین کشور های دنیا ذکر شده است .

معمولا جرم اختلاس در اماکن دولتی اتفاق می افتد و وکیل اختلاس در تهران توسط وزارت خانه ها ،سفارت خانه ها ،بانک ها ،و ادارات بزرگ دریافت می شود .

یکی از مزیت هایی که موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا دارد این است که نامش به صورت رسمی در سایت سه سفارت خانه مستقر در تهران قید شده است متاسفانه در سال های اخیر با پرونده های اختلاس بی شماری رو به رو بودیم که هر کدام میلیاردها دلار پول بیت المال را به هدر داده اند .

این افراد در هنگام انجام آن عمل تنها و تنها به منافع خود فکر می‌کنند و به عواقب اقتصادی و تورمی که در جامعه  ایجاد می‌کنند اصلا فکر نمی کنند .

اختلاس آثار بسیار مخربی دارد که از جمله آنها می توان به گرانی ، تورم ، واریز حقوق کمتر برای کارمندان اشاره کرد .

وکیل اختلاس تهران با راهنمایی و مشاوره دقیق می‌تواند از این عمل جلوگیری کند .

 

از جمله ویژگی های وکیل اختلاس تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

 

– این که اسرار متهم را آشکار نکند  و راز های متهم را  نزد خودش به خوبی باقی نگه دارد  راز داری و امانت داری از خصلت های مهم وکلای اختلاس تهران  است .

– باهوشی و زیرکی

یک وکیل اختلاس تهران  می بایست باهوش و زیرک  باشد .

ذکاوت از اخلاق و منش و روش های مهم یک وکیل است وجود یک وکیل باهوش در پرونده باعث  و آسودگی خاطر  متهم و موکل است .

– صداقت

صادق بودن  یکی از نکات مهم در شخصیت وکیل دادگستری است .

بخصوص در پرونده های مربوط به اختلاس و جرائم اقتصادی  به دلیل این که مبلغ پرونده بالا است و معمولا پرونده بر سر مبالغ هنگفت است وجود یک وکیل صادق و پاک دست بسیار کمک کننده است از جمله ویژگی های یک وکیل اختلاس تهران می توان به آشنایی او به قوانین حوزه مالی و اقتصادی اشاره کرد  با استفاده از این ویژگی های اخلاقی که در بالا ذکر شد می توان  یک وکیل اختلاس خوب و مطمئن انتخاب کرد .

معمولا جرائم اختلاس در شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی رسیدگی می شود و در دانشگاه جرائم اقتصادی رسیدگی می شود .

به صورت کلی جرائم دو دسته تقسیم بندی می شوند :

جرائم قابل گذشت و جرائم غیر قابل گذشت

جرائم قابل گذشت به آن دسته از جرائمی گفته می شود که قانون گذار به دلیل مصلحت ،به دلیل  شرایط اجتمایی و اقتصادی جنبه خصوصی جرم را پر رنگ تر از جنبه عمومی آن دیده است و در اینجا این اجازه را به فرد شاکی داده است که راجع به مجازات کردن یا نکردن فرد  تصمیم گیری کند . اما جرائم غیر قابل گذشت به جرائمی گفته می شود که نیازی به شکایت و پیگیری فرد متهم ندارد .

جرم اختلاس دارای جنبه عمومی می باشد  یعنی غیر قابل گذشت است و حتی با وجود گذشت شاکی خصوصی شخص دادستان یا مدعی العموم می تواند پیگیر ماجرا باشد تا به نتیجه مطلوب برسد .

از جمله راه هایی که وکلای اختلاس تهران  در پرونده ها به کار می کنید این است که یک وکیل

 اختلاس تهران  مرتب در جریان امور اقتصادی و مصوبه های اقتصادی دولت و مجلس  قرار دارد

و اشراف کافی بر روی امور مالی و اقتصادی کشور دارد .

مسائل اقتصادی و سیاسی  یکی از حساس ترین مسائل کشور هستند زیرا به طور مستقیم و سر راست با مردم در ارتباط  است و با ذره ای  اشتباه  زیان های زیادی  مترتب مردم می شود حتی به نحوی است که متهمین اقتصادی به خصوص جرم اختلاس و در زندان نیز بند های جدا گانه دارند .

اهمیت این موضوع به این خاطر است که این افراد باید مال موضوع پرونده را به خزانه دولت یا جایی که از آن کلاهبرداری یا تحصیل مال کردند برگردانند تا وضعیت کشور به حالت عادی برگردد . شخصی که این عمل را انجام می‌دهد نه تنها بعد ها به خودش ظلم کرده است بلکه به همه مردم  جامعه نیز ظلم و ستم می‌کند به این دلیل که وقتی مال  زیادی از جایی برداشته می شود کسری به وجود می آید و این کسری باید به صورتی  دیگر جبران بشود معمولا برای جبران کردن این کسری  مجبور به  تعدیل نیرو  می‌شوند یا حقوق پرداختی  آن ها را کم می‌کنند .

برای این که بتوانیم پروانه وکالت اخذ کنیم باید لیسانس رشته حقوق داشته باشیم اما دراینجا  ما  داریم به طور تخصصی مورد اختلاس را بررسی و واکاوی می‌کنیم برای آنکه وکیل اختلاس شویم معمولا گرایش ارشد خود را حقوق خصوصی و حقوق اقتصادی انتخاب کنیم تا از مسائل میان اشخاص و مسائل اقتصادی جامعه سر در بیاوریم  وکیل اختلاس تهران و یا شهرستان ها با توجه به تخصص خود و مهارت هایی که در دوران تحصیلی کسب کرده است می‌تواند این اطمینان خاطر را به موکل خود بدهد که از حق و حقوق او کاملا دفاع می کند .

پرونده های اقتصادی به دلیل آنکه مبلغشان بسیار بالا است نیاز به وکلای درستکار دارد نه کسانی که تا حرف از رشوه شد خودشان را باخته ببینند .

از پرونده های معروف اختلاس در سال های اخیر می شود به اختلاس سه هزار میلیاردی رییس اسبق بانک ملی اشاره کرد و یا به اختلاس ۹۲هزار میلیاردی که این پرونده همچنان بر قرار است و قوه قضاییه با جدیت تمام پیگیر ماجرا است ، اشاره ای داشت .

حرف پایانی این که در چنین پرونده هایی چون منافع عموم مردم در میان است بهتر است که از وکلای خبره و ماهر استفاده شود تا بیت المال به هدر نرود و پول کشور نابود نشود .

وجود یک وکیل اختلاس ماهر می تواند این مهم را تحقق ببخشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای ماهر  و کار بلد در زمینه اختلاس و موارد پیرامونی آن  بهترین پیشنهاد ما  برای شما می باشد .

02177728932-02177886437

 

با بهره مندی از وکیل اختلاس تهران موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا خیالتان از بابت پرونده های  اقتصادی خویش راحت می باشد چرا که ما تمام تلاشمان را برای گرفتن حق و حقوق شما خواهیم کرد  .

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل کیفری در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید