وکیل جزا و جرم شناسی

بهترین وکیل جزا و جرم شناسی در تهران

وکیل جزا و جرم شناسی  کسی می باشد ، که دعاوی کیفری اعم از کلاهبرداری ، فروش مال غیر ، جعل اسناد ، ترک انفاق و بقیه  امور را به درخواست موکل پیگیری می نماید .

تشریفات آ . د . ک و بخش نامه های سازمان های تحت نظر دادستانی همچنین آرای وحدت رویه در امور کیفری همه  برای وکیل کیفری بسیار اهمیت دارد .

بهترین وکیل جزا و جرم شناسی  به علاوه موارد فوق و تخصص‌ های لازم  به دلیل تعدد پرونده های کیفری آشنایی نسبی نیز به قاضی های  دادگاه های کیفری دارد این شناخت نسبی در نحوه دفاع و  انجام شکایت مؤثر است .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین گزینه شما برای قبول پرونده های می باشد .

وکیل جزا و جرم شناسی معمولا کسانی هستند که پس از اینکه لیسانس خود را در رشته حقوق گرفته اند برای تحصیلات تکمیلی به سراغ شاخه جزا و جرم شناسی رفته اند جزا و جرم شناسی علمی است که به بازدید فنی جرم می پردازد و نگاهی تخصصی به جرم دارد .

یک وکیل جزا و جرم شناسی  باید ابعاد مختلف جرم را بررسی کند ابعاد مادی و معنوی جرم را به خوبی ببیند .

یک وکیل جزا و جرم شناسی باید پرونده متهم  را بررسی کند تا بتواند نتیجه را به نفع موکل خود به اتمام برساند .

وکیل امور جزا و جرم شناسی باید متعهد و با مسئولیت و حرفه ای و دقیق در کارش باشد .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل کیفری در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

وکیل جزا و جرم شناسی باید با دقت و هوش از حق موکل دفاع کند زیرا همانطور که همه می دانیم قاضی هم مثل ما یک انسان است و احتمال اینکه خطا کند بسیار بالاست و این وظیفه وکیل است که زیرک باشد .

وکیل جزا و جرم شناسی از نظر سو پیشینه باید مبری باشد و سابقه کیفری نداشته باشد .

باید خاطر نشان کرد  که یک وکیل می بایست بتواند در مورد اتهامات کیفری بهترین تصمیم را بگیرد حق کسی را ضایع نکند از بروز ترین  قوانین اطلاع کافی داشته باشد او باید بتواند پرونده را چندین بار  مورد بررسی قرار دهد  و همه جزئیات را در نظر بگیرد .

موارد مهم و قابل توجهی که دادگاه و شخص قاضی در صدور حکم تعزیری به بررسی آن می پردازد به شرح ذیل است :

1- انگیزه ( که در قانون عنصر معنوی از آن یاد می شود ) مرتکب و وضعیت ذهنی و روانی شخص مرتکب شده حین ارتکاب جرم

2- راه و شیوه ارتکاب جرم ، گستره نقض وظیفه و نتایج زیان بار جرایم

3- اقدامات و اعمال مرتکب پس از ارتکاب جرم

4- سوابق کیفری و وضعیت شخصی ، خانوادگی و اجتماعی مرتکب و تأثیر تعزیر بر شخص مرتکب

بنابراین وظیفه وکیل این است که بتواند راه  صحیح وکالت را طی کند بدون اینکه مسئله ای پیش بیاید در سال های اخیر یک وکیل می توانست از راحت ترین  نظریه ها کمک بگیرد تا روند  وکالت به خوبی دنبال شود اما امروزه شرایط فرق کرده است .

وکیل جزا و جرم شناسی  در پرونده هایی مشغول است  که نیاز به طرح دعاوی کیفری و جنایی است از این جهت وکیل می تواند با طرح به موقع دعوای کیفری در دادگاه از حقوق شاکی دفاع نماید و همینطور حق او را نیز بگیرد .

به طور کلی حقوق جزا و جرم شناسی شامل یک سری جرائمی است که همراه با ستیزه جویی بوده و احساسات فرد را جریحه دار می کند  در چنین راستایی نیاز است که طرح دعاوی کیفری توسط وکیلی صورت انجام شود که بتواند بر احساسات خود کاملاً غلبه نماید و بهترین وکیل نیز کسی است که تخصص و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد .

جرائم کیفری به طور کلی به دسته های زیر تقسیم بندی می شود :

1- جعل

2- رابطه نا مشروع

3- قتل

4- جنایت

5- توهین

6- خیانت

اصولا در جرائم جزا و جرم شناسی ما مسئله ای به نام وکیل تضمینی نداریم وکیل جزا و جرم شناسی تمام تلاشش را برای به ثمر رساندن پرونده موکل خود می‌کند اما همان طور که می دانیم تعهد وکیل قائل به وسیله است و نه قائل به نتیجه چون نتیجه نهایی دست کسان دیگری است و دست وکیل نیست این قاضی است که رای نهایی را می دهد .

در صورتی که توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند از سوی دادگاه برای متهم  وکیل تعیین می شود اینطور  که از شواهد امر پیداست   در صورت عدم توانایی شخص در بررسی پرونده می تواند کل پرونده خود را به وکیل بسپارد به این ترتیب شرایط برای او  به بهترین نحو بررسی می شود .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای متخصص در امور جزا و جرم شناسی بهترین گزینه برای قبول پرونده های شما می باشد موسسه حقوقی ما با اهدافی که در زمینه آسودگی خاطر مردم عزیز برای خود تعیین کرده است موسسه ای مورد اطمینان برای شما می باشد .

این نکته را باید مورد توجه قرار داد که پرونده های جزا و جزم شناسی که توسط وکیل جزا و جرم شناسی بررسی می شود دارای ریزه کاری های مختلفی است و وکلای جزا و جرم شناسی هر کدام از راه های مختلفی پرونده را پیش می برند .

شاکی در جرائم جزا و جرم شناسی می‌تواند به یک وکیل جزا و جرم شناسی مراجعه کند و در رابطه با موارد داخل پرونده با او مشورت کند و نظریات او را بخواهد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن تخصص و تجربه کافی در امور جزا و جرم شناسی و با داشتن وکلای متخصص در زمینه جزا و جرم شناسی می تواند بهترین گزینه و مطمئن ترین گزینه برای قبول پرونده های شما باشد .

روند پیگیری پرونده در امور جنایی و جرم شناختی :

در ابتدا وکیل جزا و جرم شناسی به دادسرا می رود و در آنجا از متهم به اقامه دعوا می پردازد (در واقع از متهم در آن مکان شکایت می‌کند) .

وکیل جرائم کیفری باید توانایی سخنوری خوبی داشته باشد زیرا در روند بررسی پرونده باید با دادستان ، دادیار و بخش های مختلف دادسرا صحبت کند .

نظر قاضی در امور جزا و جرم شناسی معمولا شامل اعدام و تبعید و قطع عضو و غیره می باشد .  پس در این مواقع باید یک وکیلی همراهمان باشد  که با قدرت چانه زنی نهایت تخفیف را برای موکل خود بگیرد .

وکیل جزا و جرم شناسی باید نهایت تلاش خود را برای متهم انجام دهد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بهره مندی از وکلای ممتاز و درجه یک در زمینه جزایی و جرم شناختی خیال شما را از بابت داشتن یک راهنمای عالی در پرونده راحت می کند .

پس با خیال آسوده پرونده های خود را به ما بسپارید زیرا موضوعات کیفری و جرم شناختی امری تخصصی می باشد .

شما با یک اشتباه از جانب خود و یا از جانب وکیل نا آشنا به اموز جزا و جرم شناختی می توانید روند پرونده را به کلی عوض کنید .

در خصوص جرايم مربوط به جزا می بایست به این نکته توجه داشت که این دعاوی بسیار حساس و حائز اهمیت می باشند چرا که محکومیت های بسیار سنگینی را در پی خواهند داشت و در این راستا می بایست با وکیل جزا و چجرم شناسی و یا مشاور جزا و جرم شناسی مشورت های لازم را انجام داد و در صورت تمایل اشخاص و مراجعین می توانند با اخذ وکیل تمامی مسئولیت های مربوط به پیگیری پرونده را به وی محول نمایند .

مجازات های اصلی در خصوص جرائم کیفری :

در واقع مجازات جرایم کیفری مطابق قانون دارای چهار تقسیم بندی خواهد بود .

1- حد :

مجازات حد بر اساس قانون در خصوص جرائم کیفری تعیین شده است که نوع و کیفیت و میزان آن نیز مقرر شده است .

2- قصاص :

قصاص از دیگر مجازات های تعیین شده در قانون در خصوص جرائم می باشد که جز مجازات های اصلی جنایت های عمدی که بر نفس و اعضا و منافع اشخاص می باشد ، تعیین شده است .

3- دیه :

دیه دارای دو تقسیم بندی می باشد دیه مقدر و دیه غیر مقدر که در واقع مالی تلقی می شود که بر اساس قانون برای جنایت های غیر عمدی که بر نفس و اعضا و منافع اشخاص تعیین شده است . البته در مواردی که جنایت عمدی صورت گرفته است ولی شامل قصاص نمی باشد ، به موجب قانون دیه تعیین می شود .

4- تعزیر :

در واقع تعزیر به مجازاتی تلقی می شود که شامل حد ، قصاص یا دیه نمی باشد و مطابق قانون در خصوص محرمات شرعی یا مقررات حکومتی که توسط اشخاص نقض شده است ، اعمال می گردد . در واقع به موجب قانون ، نوع کیفیت و مقدار محکومیت ها مشخص می گردد به طور مثال محکومیت ها و مقررات مربوط به سقط تخفیف و دیگر احکام تعزیر .

دادگاه کیفری یک :

در خصوص دادگاه های کیفری علی الخصوص دادگاه کیفری یک باید به نکاتی توجه داشت .

دادگاه کیفری یک در مرکز هر استان تشکیل می گردد و بر اساس قانون آئین دادرسی کیفری به جرائم ذیل رسیدگی می شود :

دیگرجرائم … 1- جرایم موجب مجازات سلب حیات مثل قتل ، زنا محصنه ، لواط و

2- جرایم موجب حبس ابد

3- جرایم موجب مجازات قطع عضو یا جنایت عمدی علیه تمامیت جسمانی با میزان نصف دیه کامل یا بیش از آن

4- جرایم موجب مجازات تعزیری درجه سه و بالاتر از آن

5- جرایم سیاسی و مطبوعاتی

دادگاه کیفری دو :

دادگاه کیفری دو از انواع دادگاه ها می باشد که توانایی رسیدگی به تمامی جرایم را دارد و می تواند آن ها را بررسی کند و به جز جرایمی که صلاحیت آن ها مشخص شده باشد که در صلاحیت و مرجع دادگاهی غیر از این دادگاه باشد و این دادگاه نیز در هر حوزه قضایی هر شهرستان تشکیل می گردد .

وکیل جزا و جرم شناسی :

با توجه به مواد  موجود در قانون  می‌تواند برای موکلین خود در جلسه دادگاه تخفیف بگیرد و آنان را از بند مجازات های سنگین رها سازد ، پس وجود یک وکیل جزا و جرم شناسی در پرونده های در این حوزه از ملزومات می باشد .

وکیل جرائم جزا و جرم شناسی با روشن کردن راه برای موکل کمک شایانی در اطمینان خاطر او و نتیحه پرونده خواهد نمود . وکلا مسئولیت بسیار سنگین و حائز اهمیتی در خصوص پیگیری پرونده خواهند داشت چراکه با ورود وکیل به پرونده تمامی مسئولیت های پیگیری و طی نمودن مراحل پرونده بر عهده او خواهد بود .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با در اختیار داشتن وکلای متخصص در این زمینه می‌تواند بهترین کمک رسان به شما باشد .

برای مشاوره با وکیل حقوقی با ما تماس بگیرید

 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید