بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران ؛ در جوامع امروز، گاها اختلاف میان زوجین به حدی شدت می گیرد که  تصمیم به جدایی می گیرند . طلاق ازجمله  مباحث حقوقی مهم می باشد که عواقب خاص خود را دارد و باید به آن ها توجه شود . عقد نکاح عقدی است ؛ میان زن و مرد که علقه زوجیت ایجاد  می کند و طلاق به این عقد پایان می دهد اما عقد نکاح نیز مانند سایرعقود ، تعهداتی برای طرفین ایجاد می نماید  که باید به آن ها عمل شود.

برای مشاوره با بهترین وکیل طلاق در تهران با ما تماس بگیرید .

02177728932-02177886437

 

بهترین وکیل طلاق در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران وکیلی است که با تسلط بر قوانین مربوط به خانواده و همچنین طلاق اقدامات مربوط به درخواست طلاق را از جانب موکل خود پیگیری نموده و در نتیجه حکم طلاق را اخذ می نماید .

در خصوص طلاق قانون مدنی ایران ، شیوه جدایی و طلاق زوجین را به دو دسته مجزا تقسیم و طبقه بندی نموده است که در این تقسیم بندی ابتدا باید تعیین گردد که درخواست طلاق و جدایی از سوی چه کسی در محاکم دادگستری مطرح گردیده است و در حالت دیگر باید مشخص شده باشد که چه نوع صیغه‌ ای برای طرفین طلاق جاری خواهد شد .

طلاق در سه دسته تقسیم بندی می گردد :

1- طلاق توافقی

2- طلاق از طرف مرد

3- طلاق از طرف زن

در خصوص انواع طلاق که در متن فوق بیان شد باید به تعاریف ذیل اشاره کرد . طلاق توافقی ، در واقع تفاهم و توافق زوجین در خصوص حقوق مالی در حوزه طلاق می باشد که می بایست مشترکا دادخواست طلاق را به محاکم دادگستری ارائه دهند . در این نوع طلاق ( طلاق توافقی ) زوجین بر روی تمامی موارد و حق و حقوق فی ما بین از جمله مهریه ، نفقه و … توافق خواهند نمود .

طلاق به درخواست مرد نیز همان طور که از نامش مشخص است به درخواست زوج صورت می پذیرد و البته او باید قبل از هر اقدامی برای طلاق، حقوقی مالی همسرش را تعیین و تکلیف نماید .

دسته بندی دیگر از طلاق ، طلاق از سوی زن می باشد که علاوه بر اینکه ، یکی از دشوارترین انواع طلاق به شمار می رود و به درخواست زوجه در محاکم خانواده مطرح خواهد شد و از آن جایی که حق طلاق در قوانین ما با زوج می باشد ، اثبات موضوعات مربوط به عسر و حرج نیز بسیار دشوار خواهد بود .

همانگونه که گفتیم در حالت دیگر از انواع طلاق ، باید مشخص شود که چه نوع صیغه‌ ای برای طرفین طلاق باید جاری ‌شود که در این حالت ، طلاق به دو دسته تقسیم خواهد شد . این دو نوع طلاق به شرح ذیل می باشد :

1- طلاق رجعی

2- طلاق بائن

در خصوص پرونده های طلاق باید به این مورد اشاره کرد که طلاق دارای انواعی می باشد و پیگیری این پرونده ها و اخذ حکم طلاق جز مواردی است که وکیل با دارا بودذن علم و تسلط به قانون می تواند رای مطلوب را اخذ نماید .

 

 از جمله تعهدات این عقد به شرح ذیل می باشد :

  1. پرداخت نفقه توسط زوج در دوران زوجیت .
  2. پرداخت مهریه توسط زوج با توجه به نوع مهر ( مهریه زوجه اگر عندالمطالبه باشد هر وقت آن را مطالبه نماید زوج مکلف به پرداخت آن می باشد اما اگر عندالاستطاعه باشد در صورت توانایی زوج پرداخت می شود . )
  3. رابطه زناشویی .

*در زمان جدایی نیز تعهداتی وجود دارد که باید به آن ها عمل شود یا درباره آن ها توافق صورت بگیرد از جمله این تعهدات می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

1-تعیین تکلیف در خصوص حقوق مالی زوجه مانند مهریه ، نفقه ی معوقه ، اجرت المثل .

2-تعیین تکلیف درباره ی امور فرزند یا فرزندان مشترک مانند حضانت ، ساعات ملاقات و…

دراین مقاله درباره طلاق ، انواع آن ، مواد قانونی مربوط به آن ، آثار و نتایج آن و ضرورت داشتن وکیل طلاق صحبت خواهیم کرد و بهترین وکیل طلاق در منطقه ی تهران به شما معرفی میکنیم.

معنی طلاق

طلاق در لغت به معنای رها کردن و باز کردن گره می باشد و در اصطلاح فقهی به معنای زائل کردن عقد نکاح با لفظ و تشریفات مخصوص می باشد .

طلاق در اصطلاح حقوقی به معنای جدایی زوجین و پایان دادن قانونی و شرعی  به عقد نکاح ( ازدواج ) میان زوجین می باشد و با طلاق حقوق ومشاوره حقوقی تکالیفی که میان زوجین بوده پایان می پذیرد و زوج باید حقوق مالی زوجه را که شامل مهریه ، نفقه ، اجرت المثل می باشد مشخص و پرداخت نماید و اگر فرزند یا فرزندانی وجود دارند باید درباره ی حضانت و شرایط نگهداری آن ها تعیین تکلیف شود .

طلاق انواع مختلفی دارد و از هر نوعی که باشد از جمله پرونده های حقوقی قابل رسیدگی در مراجع قضایی می باشد و در این پرونده ها نیازمند مشورت با وکیل طلاق به عنوان مشاوره حقوقی طلاق هستیم .

تفاوت طلاق و بطلان ازدواج :

بطلان به معنای باطل بودن ازدواج می باشد در واقع ازدواج صورت گرفته از ابتدا بدون اعتبار و باطل بوده است اما طلاق خاتمه ی عقد نکاح می باشد و زمانی رخ می دهد که زوجین به هر دلیلی دیگر تمایل به ادامه ی رابطه ندارند و می خواهند به قرادادی ( عقد نکاح )  که میانشان منعقد شده بود پایان دهند که در این مسیر میتوانند از وکیل طلاق توافقی کمک بگیرند.

طلاق تشریفات خاصی دارد و باید توسط مرجع قضایی تایید شود .

انواع طلاق :

به طورکلی دو نوع طلاق وجود دارد : طلاق عاطفی و طلاق قانونی

1-طلاق عاطفی زمانی رخ می دهد که زوجین از لحاظ احساسی به یکدیگر تمایلی نداشته باشند اما با یکدیگرزندگی کنند .

2- طلاق قانونی زمانی اتفاق می افتد که زوجین تصمیم می گیرند به زندگی مشترک خود پایان دهند و طی تشریفات خاصی با مراجعه به مرجع قضایی اقدام به طلاق می نمایند .

طلاق قانونی خود انواع مختلفی دارد که به شرح ذیل می باشند :

الف ) طلاق رجعی : در این نوع طلاق زن باید مدتی را عده نگه دارد و بعد از سپری شدن آن مدت می تواند با مرد دیگری وارد رابطه شود در واقع در مدت عده ،زن همچنان همسر مرد خود باقی می ماند و مرد می تواند در ایام عده به

همسر خود رجوع نماید و مجدد با او زندگی کند بدون نیاز به عقد نکاح مجدد.

ب) طلاق بائن : این نوع طلاق در مقابل طلاق رجعی می باشد و مفهوم مخالف آن را دارد و به این معناست که بعد از طلاق حق رجوعی برای زوج وجود ندارد .

طلاق بائن به انواع مختلفی تقسیم می گردد که در ذیل توضیح خواهیم داد .

انواع طلاق بائن :

1-طلاق زن یائسه .

2- طلاق زن دوشیزه ( زنی که با او نزدیکی صورت نگرفته باشد ) .

3-طلاق خلع

  • طلاق مبارات .
  • طلاق سوم
  • طلاقی که توسط حاکم شرع انجام شود .

*یائسه به زنی گفته می شود که به اقتضای سن عادت زنانگی نمی بیند و معمولا سن یائسگی در خانم ها پنجاه سال می باشد .

طلاق خلع چیست :

طبق مواد قانونی طلاق خلع طلاقی است که زوجه از زوج کراهت دارد و به دلیل این کراهت مالی را به زوج می دهد و زوج در مقابل این مال زوجه را طلاق می دهد .در این قسمت میتوانید با مشاوره مهریه صحبت کنید.

این مال که زوجه به زوج در قبال طلاق می دهد فدیه نام دارد و می تواند همان مهریه یا بیشتر یا کمتر از مهریه باشد و همچنین می تواند عین یا منفعت عین باشد که در این مسیر هم میتوانید از وکیل دریافت مهریه کمک بگیرید.

فدیه با توافق طرفین مشخص می شود.

این طلاق از نوع بائن می باشد و مرد امکان رجوع به زوجه را ندارد اما اگر زوجه از فدیه خود رجوع نماید این طلاق به طلاق رجعی تبدیل می شود و مرد نیز می تواند به همسر خود رجوع نماید .

* کراهت زوجه نسبت به زوج و فدیه دو عنصر اساسی در این طلاق می باشند .

طلاق مبارات چیست :

این طلاق از اقسام طلاق بائن می باشد و نوعی طلاق توافقی است که زوجین نسبت به یکدیگر کراهت دارند و در این طلاق نیز زوجه باید فدیه ای در قبال طلاق پرداخت نماید که میزان آن نباید بیشتر از مهریه باشد .

*تفاوت این طلاق با طلاق خلعی در دوچیز می باشد :

میزان فدیه که نباید بیشتر از مهریه باشد .

کراهت طرفینی .

طلاق سوم :

در اصطلاح عامه به آن سه طلاقه گفته می شود و زمانی که زوجین سه بار از یکدیگر جدا می شوند و مجدد ازدواج می کنند طلاق آخر ، بائن می شود و امکان رجوع را از مرد می گیرد .

طلاق حاکم شرع :

طلاقی که توسط حاکم شرع انجام می شود بدین صورت که عسر و حرج زن ثابت  می شود و مرد برای طلاق حضور ندارد بنابراین حاکم شرع ( قاضی ) حکم طلاق را صادر می نماید و در صورت لزوم نماینده ی قانون صیغه ی طلاق را جاری می کند .

آثار رجوع از طلاق :

رجوع از طلاق یعنی فرآیند طلاق منتفی می شود و مجدد ازدواج صورت گرفته و تمام حقوق و تکالیف دوران زوجیت باز می گردد که از مهم ترین حقوق مالی که مرد مؤظف به پرداخت آن است ؛ مهریه ، نفقه ، می باشد .حتما در این مسئله با وکیل نفقه صحبت کنید تا بدانید چطور به خواسته خود برسید.

طلاق به در خواست زوج :

همانطور که می دانید طلاق در قانون مدنی ما در اختیار زوج می باشد و زوج هر زمان که بخواهد حتی بدون دلیل می تواند همسر خود را طلاق بدهد اما باید توجه داشته باشیم طلاق بدون دلیل ، که زوجه تمام وظایف خود را در دوران زوجیت به خوبی انجام داده است تبعاتی دارد که به اختصار در ذیل توضیح خواهیم داد .

اگر چه قانون به زوج اجازه داده هر زمان که می خواهد همسر خود را طلاق بدهد اما اگراین طلاق به دلیل قصور زوجه در انجام وظایف زناشویی نباشد مرد باید تا نصف دارایی خود که در زمان زوجیت به دست آمده  است به زن بدهد این تعهد شرط تنصیف دارایی نام دارد که از شروط مندرج در قباله های ازدواج می باشد .

 لازمه ی اجرایی شدن شرط تنصیف دارایی :

1-این شرط توسط زوج امضا شده باشد.

2-طلاق اتفاق بیفتد .

3-طلاق فقط به درخواست زوج باشد .

4-طلاق به دلیل قصور زوجه از انجام وظایف زناشویی نباشد .

5-دارایی زوج درزمان زوجیت به دست آمده باشد ودرزمان وقوع طلاق موجود باشد  .

*میزان تعهد زوج در شرط تنصیف دارایی ، تا نصف اموال می باشد و توسط دادگاه با بررسی شرایط زوجین ، میزان دارایی ، نقش زوجه در به دست آمدن دارایی و عواملی از این قبیل تعیین می گردد .

وکلا ، بهترین مشاوران در خصوص دعاوی خانوادگی هستند و اطلاعات کافی و لازم را درباره ی این دعاوی دارند بنابراین مراجعه به آن ها و دریافت مشورت از آن ها بدون سود و رضایت نخواهد بود .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا بهترین وکیل طلاق در تهران را به شما معرفی خواهد کرد تا نتیجه رضایت بخش شما حاصل گردد .

طلاق به در خواست زوجه :

همانطور که در مطالب فوق به آن اشاره شد طلاق از جمله اموری است که در اختیار زوج می باشد و زوج ، حتی  بدون دلیل می تواند این کار را انجام بدهد اما درباره زوجه اینگونه نیست و در قانون چنین اختیاری به او داده نشده است مگر اینکه زوجه از همسر خود وکالت در طلاق داشته باشد ؛ زمانی که یک خانم از همسر خود وکالت در طلاق دارد می تواند به عنوان وکیل همسر خود ، خود را مطلقه نماید .

بنابراین اگر زوجه وکالت در طلاق نداشته باشد مراجع قضایی با درخواست طلاق او موافقت نمی نمایند مگر اینکه بتواند عسر و حرج خود را ثابت کند .

بنابراین مراجع قضایی ( دادگاه ها) درخواست طلاق از سوی زوجه را در دو حالت   می پذیرند :

1-زوجه وکالت در طلاق داشته باشد .

2-عسر و حرج زوجه دردادگاه ثابت شود .

عسر و حرج زوجه :

عسر و حرج در لغت به معنای سختی و مشقت می باشد و در اصطلاح حقوقی شرایط سختی است که به موجب آن ، ادامه ی زندگی برای زوجه سخت و طاقت فرسا می شود و قانون در پی این شرایط  درخواست طلاق از سوی زوجه را می پذیرد .

 البته باید توجه داشته باشیم که این شرایط و عسر و حرج توسط زوجه در دادگاه باید ثابت شود .

در قانون مدنی نمونه هایی از رفتار زوج که باعث ایجاد عسر و حرج می شود به شرح ذیل آمده است :

1-زوج ، همسرومنزل خود را به مدت شش ماه پیوسته ، بدون عذر موجه  ترک نماید .

2- معتاد بودن زوج و عدم تمایل او به ترک .

3- محکوم شدن زوج به حبس بیشتر از پنج سال .

4-رفتارهای ناپسند زوج که خارج از عرف باشد و به صورت دائمی تکرار شود .

5-زوج بیماری صعب العلاج داشته باشد و باعث ایجاد سختی در زندگی زوجه شود .

همانطور که می دانید هر ادعایی در دادگاه باید توسط مدعی با ادله ی کافی ثابت شود .

عسر و حرج زوجه نیز مستثنی نمی باشد و باید با ارائه مدارک مستدل در دادگاه ثابت شود .

وکلا به این امور و مراحل قانونی آن تسلط کافی دارند و می دانند جهت اثبات یک ادعا باید چه کرد و چه مدارکی به دادگاه ارائه داد در نتیجه حضور یک وکیل چاره ساز و کمک کننده خواهد بود .

طلاق توافقی :

همانطور که از نام این طلاق مشخص است ؛ با توافق صورت می گیرد و زوجین برای جدایی به اتفاق نظر می رسند و درباره ی همه چیز که مربوط به این طلاق می شود مانند حقوق مالی زوجه ( مهریه ، نفقه ، اجرت المثل و …) و حضانت فرزند یا فرزندان مشترک توافق می نمایند .

طلاق مبارات که در مطالب فوق درباره ی آن صحبت شد نوعی طلاق توافقی است در واقع می توان گفت هر طلاق مباراتی ، طلاق توافقی می باشد زیرا زوجین توافق و تمایل به طلاق دارند اما خلاف این مفهوم درست نمی باشد چرا که در طلاق مبارات فدیه وجود دارد اما در طلاق توافقی الزاما فدیه وجود ندارد و ممکن است ، حتی ، مردی مهریه خانم خود را بپردازد .

نکات مهم در خصوص فدیه :

1-فدیه می تواند عین یا منفعت آن باشد .

2- فدیه می تواند همان بخشش تمام یا قسمتی از مهریه توسط زوجه باشد.

3-رجوع از فدیه توسط زوجه  ، به زوج حق رجوع از طلاق را می دهد . البته در صورتی که مرد تا پایان زمان عده از رجوع زوجه از فدیه آگاه شود .

4-اگر زوجه از فدیه خود رجوع کند و مرد ، خود مانعی برای رجوع از طلاق ایجاد کرده باشد ( مانند ازدواج با خواهر زوجه ) رجوع از فدیه از بین نمی رود در واقع زوجه می تواند از فدیه خود رجوع نماید اما زوج نمی تواند از طلاق رجوع کند .

نکات مهم در خصوص طلاق :

1-رای طلاق در دادگاه با عنوان گواهی عدم امکان سازش صادر می شود و از زمان صدور قطعیت رای تا اجرای صیغه ی طلاق سه ماه فرصت وجود دارد تا طرفین به دفتر خانه رسمی طلاق مراجعه نمایند و صیغه طلاق را جاری کننداگر نتوانید به راحتی به خواسته خوذ برسید میتوانید از بهترین وکیل طلاق در تهران کمک بگیرید .

2-در برخی موارد در رای طلاق با واژگانی چون طلاق بائن غیر مدخوله مواجه می شویم ؛ اگر زوجه باکره باشد نوع طلاق بائن غیر مدخوله است و فایده ی این نوع طلاق حذف نام همسر و مهر طلاق از شناسنامه می باشد و با رای دادگاه و نامه دفترخانه رسمی طلاق ( محضر ) می توان شناسنامه را تعویض نمود .

3-رجوع زن از فدیه ( مابذل ) باعث می شود طلاق رجعی شود و مرد نیز حق رجوع پیدا کند .

4-در طلاق رجعی عده وجود دارد و تا پایان زمان عده زوجیت همچنان باقی می ماند .

5-تفاوت طلاق خلع و مبارات در طرف کراهت می باشد درطلاق خلع  ، کراهت زوجه نسبت به زوج  مطرح می باشد اما در مبارات ، کراهت طرفینی وجود دارد .

6-عسر و حرج با مواردی چون استشهادیه ، نامه ی پزشکی ، نامه ی کمپ قابل اثبات خواهد بود .  

تعریف عده :

عده در لغت به معنای شمار می باشد و در اصطلاح حقوقی مدتی است که تا خاتمه ی آن زنی که به هر دلیلی اعم از فوت ،‌طلاق ، فسخ و … ازدواج او منحل شده است   نمی تواند با مرد دیگری ازدواج نماید .

دو نوع عقد نکاح وجود دارد : نکاح دائم ، نکاح موقت .

نکاح دائم با فوت و طلاق پایان می پذیرد و زوجه باید بعد از فوت یا طلاق عده نگه دارد و مدت آن در مورد طلاق سه طهر و در مورد فوت چهار ماه و ده روز می باشد .

نکاح موقت با فسخ ، بذل مدت ، انقضای مدت و فوت  پایان می پذیرد و در صورت فوت زوج ، عده ی زوجه همان چهار ماه و ده روز می باشد و نوع نکاح تفاوتی در عده ی وفات ایجاد نمی کند اما در خصوص فسخ ، بذل و انقضای مدت ، عده ی زوجه دو طهر می باشد .

*عده وفات در هر دو نکاح چهار ماه و ده روز می باشد .

* منظور از طهر ، پاکی زن از عادت ماهیانه می باشد .

*زن یائسه و زنی که با او نزدیکی صورت نگرفته باشد فقط عده ی وفات دارند یعنی در صورتی که ازدواجشان با فوت همسرشان پایان بپذیرد باید عده نگه دارند و در واقع عده ی طلاق ، فسخ نکاح ، بذل مدت یا انقضای مدت ندارند  .

* عده ی زن حامله در هر دو نکاح و جدایی به هرطریقی تا زمان به دنیا آمدن طفل  می باشد ( پایان وضع حمل ) اما درباره ی وفات ،عده ی زن حامله زمانی تا پایان وضع حمل می باشد که این وضع حمل کمتراز چهارماه و ده روز نباشد در صورتی که کمتر از چهار ماه و ده روز باشد باید همان عده وفات چهارماه و ده روزه را نگه دارد.

*عده ی زنی که همسرش غایب مفقود الاثر است و به حکم دادگاه طلاق گرفته است ، عده ی وفات می باشد ( چهار ماه و ده روز )

* قانونگذاردر مورد زنی که به شبهه با دیگری نزدیکی نموده است عده ی طلاق قرار داده است .

رابطه زوجیت در زمان عده :

در واقع تا پایان زمان عده رابطه زوجیت برقرار است و مرد مکلف به پرداخت نفقه در این مدت به همسر خود می باشد .

شرایط و تشریفات طلاق :

طلاق فقط مربوط به عقد نکاح دائم است . طلاق نوعی ایقاع است و در اختیار و اراده ی زوج می باشد .

بعد از صدور رای قطعی طلاق توسط مرجع قضایی صالح ، اجرای صیغه ی طلاق تشریفات و شرایط خاصی دارد که به شرح ذیل می باشد :

1-طلاق دهنده ( زوج ) باید اهلیت داشته باشد یعنی عاقل و بالغ باشد و با قصد و اراده این کاررا انجام دهد .

2-از زمان ابلاغ رای طلاق تا اجرای صیغه ی آن ( با مراجعه به دفترخانه رسمی طلاق ) سه ماه فرصت وجود دارد بعد از سه ماه اعتبار رای صادره ساقط می گردد .

3-برای طلاق باید صیغه ای خوانده شود و دو نفر ( مرد عادل ) به عنوان شاهد حضور داشته باشند .

4-زوجه در هنگام اجرای صیغه ی طلاق نباید در حال نفاس یا در عادت زنانگی باشد مگر اینکه حامله باشد ( بسیار نادر است ) یا شوهر او مدت ها غایب بوده و از وضعیت زنانگی همسر خود خبر نداشته باشد .

5- زوجه نباید درطهرمواقعه باشد ( یعنی طهری که در آن نزدیکی صورت گرفته باشد ) .

6-زنی که با وجود اقتضای سن عادت زنانگی نمی بیند باید سه ماه از تاریخ آخرین نزدیکی او با همسرش گذشته باشد تا طلاق ، صحیح واقع شود .

*ایقاع چیست : ایقاع مفهوم مقابل عقد می باشد و با اراده ی یک شخص واقع می گردد . طلاق یکی از مهم ترین ایقاع ها می باشد که تنها با اراده ی مرد صورت میگیرد .

بهترین وکیل طلاق در تهران :

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با گزینش های بسیار ، وکلای حرفه ای و متخصص را برای همکاری انتخاب نموده است .

با حضور در این موسسه می توانید با وکلای متعددی مشورت کرده و وکیل حقوقی خود را انتخاب نمایید .بهترین وکیل طلاق در تهران را میتوانید با کمک ما انتخاب کنید.

خانواده ، مسائل و موضوعات مربوط به آن بسیار گسترده می باشد و شاید در نگاه اول ساده به نظر بیایند اما پیچیدگی هایی دارند که می تواند مشکل ساز باشد و منجر به ضرر و زیان شود در نتیجه مشورت با فردی آگاه و متخصص چاره ساز می باشد .

بهترین وکیل ، وکیلی است که در ابتدا بهترین مشاوره حقوقی طلاق باشد و مشاوره های لازم را به مراجعه کننده خود بدهد و در صورت امکان کوتاه ترین مسیررا برای رسیدن به مقصد به او نشان دهد .

وکلای موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا علاوه بر اینکه مشاوران خبره ای هستند بسیار امین می باشند و امانت دار گفته ها و پرونده های مراجعین و موکلین خود هستند .

وکیل طلاق توافقی در تهران

بهترین وکیل طلاق در تهران

در زندگی تمامی انسان ها برخی اوقات مشکلاتی پدید می اید که افراد مجبور به این می شوند که دیگر با یک دیگر به ادامه زندگی نپردازند و به اصطلاح حقوقی طلاق بگیرند .

در دین و آیین ما طلاق واژه قبیحی شمرده می شود زیرا که به جدایی ختم می شود و دو انسان را از یک دیگر دور می‌کند .

حال در این وسط اگر فرزندی نیز وجود داشته باشد او را با آسیب های جدی رو به رو خواهد ساخت که شاید جبران ناپذیر باشد .

بهترین وکیل طلاق در تهران وکیلی است که آشنایی کامل با روند دادرسی و مراحل مختلف طلاق دارد و موارد آن را به طور کامل می شناسد .

برخی پرونده های طلاق وجود دارد که حتما می بایست توسط وکیل حرفه ای انجام شود تا بتوان از نتیجه آن احساس رضایت کرد مثل وکیل طلاق از سمت زوجه که با توجه به این که در ایران حق طلاق با مرد یا زوج می باشد این گونه طلاق دارای تخصص و مهارت می باشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی ماهر و تخصصی در امور مختلف بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد .

تماس با  وکیل زن خوب در تهران

تماس ومشاوره با بهترین وکیل دریافت مهریه مشاوره حقوقی طلاق

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن برترین وکیل طلاق در تهران و شهرستان ها راه گشای شما در این مسیر می باشد .

وکلای مجموعه ما با تخصص هایی که در زمینه خانواده دارند بهترین پیشنهاد برای مشکلات حقوقی شما می باشند .

برخی از مسائل و مشکلات حقوقی و کیفری به طور معمول بدون استفاده از وکیل دادگستری به نتیجه مطلوب نمی رسد و اگر در جریان آن پرونده وکیل نداشته باشید نمی توانید از حضور نتیجه امنیت خاطر داشته باشید .

از جمله ویژگی هایی که بهترین وکیل طلاق در تهران باید دارا باشد به موارد زیر می توان اشاره کرد :

-آشنا بودن با راه کار های کامل طلاق توافقی و بلد بودن کامل مسیر آن

-بتواند زوجین (زن و مرد )را از نظر روحی به یک آرامشی برساند (به دلیل این که طلاق از اساس اقدام دشواری می باشد و برای بیشتر افراد بسیار مشکل است .

-دارا بودن هوش و ذکاوت و آشنا بودن کامل با مواد قانونی مرتبط با امر طلاق و به کار بردن درست این مواد در دادخواست ها

-صداقت از روند دادرسی و رعایت انصاف در روند پیگیری مسائل مختلف (حق  موکل خود را با روش های گوناگون از بین نبرد )

-رازدار بودن یکی دیگر از ویژگی های بهترین وکیل طلاق در تهران می باشد

اسرار موکب خود را نزد خوش نگاه دارد و اجازه ندهد که دیگری از راز او با خبر بشود تا به روش های گوناگون بتوانند از موکل او سو استفاده بکنند با این روش در واقع جلوی خیلی از بهره بری ها گرفته می شود.

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی ماهر و تخصصی در امور مختلف بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد .(وکیل طلاق توافقی در تهران)

وکیل طلاق به درخواست زن

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن برترین وکیل طلاق در تهران و شهرستان ها راه گشای شما در این مسیر می باشد .

وکلای مجموعه ما با تخصص هایی که در زمینه خانواده دارند بهترین پیشنهاد برای مشکلات حقوقی شما می باشند .

بهترین وکیل طلاق در تهران یکی از روش هایی که‌ می تواند به وسیله آن طلاق موکل نود را از همسرش بگیرد از راه نفقه می باشد .

حال باید چه شرایطی وجود داشته باشد که این مهم به نتیجه برسد ؟

اثبات یکی از موارد ۱۲گانه داخل عقد نامه بسیار دشوار است و بنابراین طلاق را از جانب زوجه بسیار سخت کرده است  به همین دلیل به بهترین وکیل طلاق در تهران نیازمندیم .

یکی از از شروط قید شده در داخل عقد نامه عدم پرداخت نفقه زوجه می باشد .

روند رسیدگی به این مورد به این صورت است که ابتدا دادخواست نفقه می دهیم و باید به این نکته توجه داشته باشیم که مدت مطالبه معوقه نفقه باید حداقل شش ماه باشد .

به این معنی که زوج یا مرد به مدت شش ماه از پرداخت نفقه خود داری کرده باشد .

حتی در مواقعی هم که زوج دچار غیبت طولانی مدت شده است ، به دلیل سختی اثبات این موضوع بهترین وکیل طلاق در تهران از راه عدم پرداخت نفقه اقدام می کند و پرونده را به نتیجه مطلوب می رساند .

مرحله بعدی تجدید نظر خواهی می باشد بعد از صادر شدن حکم عدم پرداخت نفقه توسط زوج ،این مرحله باقی مانده است که مرد می تواند نسبت به این رای اعتراض بزند و آن را به دادگاه تجدید نظر بفرستد تا مجددا مورد بررسی قرار بگیرد .

در جلسه دادگاه ، برای  پرونده، طلاق، اجراییه صادر شده درباره نفقه توسط وکیل طلاق به دادگاه ارائه می‌شود، تا با مستندات که وجود دارد ، قاضی مبادرت به صدور رای طلاق بکند پس از صدور حکم و طی مراحل قانونی تا قطعی شدن آن، وکیل طلاق یا موکل وی برای اجرای صیغه طلاق می‌توانند به دفتر طلاق بروند و در آن جا کار را به اتمام برسانند .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی ماهر و تخصصی در امور مختلف بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد .

وکیل طلاق توافقی در تهران

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن برترین وکیل طلاق در تهران و شهرستان ها راه گشای شما در این مسیر می باشد .

وکلای مجموعه ما با تخصص هایی که در زمینه خانواده دارند بهترین پیشنهاد برای مشکلات حقوقی شما می باشند .

بهترین وکیل طلاق در تهران وکیلی است که بتواند با دلسوزی برای موکل و بدون این که اجازه بدهد حقی از او از بین برود به طور ماهرانه پیگیر امورات او بشود و پرونده او را به نتیجه برساند .

معمولا استفاده از بهترین وکیل طلاق در تهران برای موکلین خانم اهمیت دارد زیرا که زنان در جامعه ما از حق و حقوق کنتری نسبت به مردان برخوردارند و با توجه به همین موضوع بهترین وکیل طلاق در تهران وکیلی است که زنان به راحتی و خیال اسوده بتوانند پرونده خود را به او بسپارند و به طور نسبی خیالشان از بابت پرونده خودشان راحت باشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن بهترین وکیل طلاق در تهران می تواند مسائل و مشکلات حقوقی شما را بر طرف کند و با داشتن وکلای ماهر در امر طلاق خیالتان را از بابت پرونده تان راحت کند .

پرونده طلاق یکی از مشکل ترین و سخت ترین پرونده هایی است که وکلای دادگستری از آن یاد می کنند .

حال از چه بابت این موضوع را خدمت شما می گویم از این دید که در دل یک پرونده طلاق چندین پرونده دیگر خوابیده است از جمله نفقه ،مهریه ،حضانت فرزندان اعم از دختر یا پسر ، جهیزیه و… .

پس با این اوصاف مشاهده می کنید که یک پرونده طلاق پرونده ساده و راحتی نمی باشد و حتما نیاز به این مسئله دارد که پرونده توسط یک وکیل ماهر دادگستری که تجربه این کار را دارد پیگیری بشود پیشنهاد ما به شما عزیزان موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می باشد که با تجربه سال ها داشتن پرونده های مختلف از جمله پرونده طلاق می تواند به راحتی مشکل شما را بر طرف بکند .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با دارا بودن وکلای پایه یک دادگستری و مشاوران حقوقی ماهر و تخصصی در امور مختلف بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد .

وکیل نفقه

بهترین وکیل طلاق توافقی در تهران

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن برترین وکیل طلاق در تهران و شهرستان ها راه گشای شما در این مسیر می باشد .

وکلای مجموعه ما با تخصص هایی که در زمینه خانواده دارند بهترین پیشنهاد برای مشکلات حقوقی شما می باشند .

اما سخن پایانی این که تا حد امکان از عمل طلاق دوری کنید مگر آن که دیگر شرایط زندگی برایتان بسیار دشوار شده باشد و تحمل آن برای شما و طرف مقابلتان طاقت فرسا ده باشد .

طلاق امری است که تا فرد الزام به آن نشود رفتن سمت آن اشتباه محض است

زیرا که آسیب های زیادی از جمله روحی و معنوی و مادی به هر دو طرف وارد می کند و اگر فرزندی نیز در این بین باشد برای او نیز مشکلات فراوانی پیش می اید و او تا آخر عمر نمی تواند این مسائل و مشکلات را برای خودش و با خودش به نتیجه برساند .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با در نظر گرفتن مصالح افراد به ارائه بهترین پیشنهاد به طرفین می پردازد تا حد امکان بتواند از جدایی اجتناب کنند و با مصالحه ،دوستی بین آنها برقرار شود اما در برخی مواقع که این امکان وجود ندارد و شرایط آن به هیچ عنوان میسر نمی باشد با گذاشتن بهترین وکیل طلاق بر سر پرونده شما به شما تا حد امکان کمک می کند و کاری انجام می دهد که خیالتان از بابت پروندتان تا حد امکان راحت باشد .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید