برترین حقوقدان کشور

برترین حقوقدان کشور

از آنجایی که کارشناسان حقوق و شمار زیادی از حقوقدانان ، به سمت و سوی حرفه وکالت می روند ، اتفاقاتی نیز در پی این امر رخ داده است . یکی از نیاز های اساسی امروز ، حضور کارشناسان حقوق و وکلای پایه یک دادگستری است .
به همین جهت برترین حقوقدان کشور کسی است که با توانایی و تجارب بالا در حوه حقوق فعالیت می نماید . برترین حقوقدان در واقع کارشناس رشته حقوق نیز تلقی می گردد که با تلاش و کسب دانش در این راستا ، در جایگاه برترین حقوقدان قرار می گیرد .

سومین کنگره و همایش برند ملی ، اعتماد ملی در سال 1402 با حضور آقایان
امیر دریادار حبیب الله سیاری ( دریادار و تکاور نیرو دریایی )
مسعود جوکار درزی ( نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی )
لطف الله سیاهکلی ( عضو کمیسیون صنعت ، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی )

تجلیل از دکتر مسعود جوکار درزی در سومین کنگره و همایش برند ملی ، اعتماد ملی در سال 1402

همانطور که بیان شد باید این نکته را نیز در نظر داشت که وکیل شخصی است حقوق دان ، که پس از ثبت و انعقاد قرارداد با موکل و همچنین اعلام وکالت ، وکالت موکل را در زمینه پرونده های قضایی و دادگاهی که بر عهده گرفته است می پذیرد .
در حقیقت هر چه تخصص و تجربه وکلا در دعوی حقوقی و جزایی بیشتر بوده باشد ، موکل این امکان را خواهد داشت که شانس بیشتری برای پیروزی در دعاوی مقرر داشته باشد .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

09121011092

02177728932-02177886437

ویژگی های برترین حقوقدان کشور

1- محرم اسرار بودن آنها
مادامی وکلا و کارشناسان حقوق در حرفه ی خود بهترین می شوند و اعتبار کسب می نمایند که اسرار و راز های موکل خویش را نزد خود نگه داشته و از افشای آن خودداری کنند و محرم راز آنان باشند چرا که همواره این موضوع برای موکل و البته برای تمامی اشخاص در سرتاسر دنیا خیلی مهم می باشد که وکیل یا مشاوری که تمامی موارد را می داند محرم و امانت دار آنها باشد و درد دل های گفته شده را در دل ها را بازگو نکند .
2- راستگو بودن وکلا و حقوقدانان
امروزه شاهد اتفاقات تلخ در جامعه هستیم که متاسفانه ممکن است در دنیای قضایی این اتفاقات رخ داده و باعث اضرار به غیر گردد . برای مثال ممکن است یک وکیل برای اینکه موکل را جذب نموده و وکالت وی را اخذ نماید ، اقدام به بازگویی برخی سخن ها و پیشنهادات نادرست کند و با اقدام برخی از وکلا که از روی طمع این اتفاق میافتد ، ذهن و نگرش اشخاص نسبت به وکلا مخدوش می گردد و این امر ( عدم راستگویی در خصوص حقیقت ) در ادامه ، منجر به پرداخت خسارت توسط موکل می گردد چرا که وکیل حقیقت را بازگو ننموده و این امر حادث گردیده است .
به همین جهت ، برای یک موکل همواره برترین حقوقدان و وکیل شخصی است که تمام مراحل دادرسی و اتفاقاتی که امکان دارد در حین روند پرونده رخ دهد را برای موکل خود تعریف نماید تا موکل از تمامی احتمالات موجود که ممکن است رخ دهد آگاه شود و با چشم باز تصمیم گیری نماید .

3- وکلا باید در حفظ اعتبار وکلا و این شغل تلاش خود را بکنند
در واقع یک وکیل با گفتان حقیقت و رفتار درست و یا بالعکس می تواند جایگاه و اعتبار خود را نزد موکل و وکلا افزایش یا کاهش دهد ؛ چرا که وکلا می توانند با عدم رعایت شان وکالت و به بهانه ی اخذ حق الوکاله بالا موکل را وارد پروسه های رسیدگی نادرست و غیر ضروی نمایند که این عمل باعث خدشه دار شدن شان و جایگاه شغل وکالت و همچنین اعتبار خویش می شود .
بنابراین برترین حقوقدان کشور ( شامل کارشناسان حقوق و وکلای دادگستری ) اشخاصی هستند که دارای وجدان کاری می باشند و همچنین روند رسیدگی به پرونده و چاره ی کار پرونده را با یک زبان ساده را برای مراجعین و موکلین خویش بیان کنند .
4-یک وکیل باید فن بیان و معلومات بالایی داشته باشد
یکی دیگر از نکات و عوامل تمایز حقوقدانان برتر از دیگر حقوقدانان این است که دانش و نحوه ی سخنوری بسیار درست و قوی دارا باشند چرا که نقش مهم و حیاتی برای او و موکل خواهد داشت و می بایست موکل را با بازگو کردن حقیقت و اخذ وکالت از وی متقاعد نماید .
یک وکیل می بایست آنقدر متخصص و با تجربه گردد تا بتواند در بهترین زمان ، بهترین درخواست و یا بهترین شکوائیه را تنظیم نموده و به نفع موکل خویش اقدامات لازم را نماید و به دادگاه و یا دادسرا به نمایندگی از موکل و برای دفاع از او تسلیم مراجع ذی صلاح کند .
از آنجایی که برترین حقوقدان کشور باید در راستای موکلین و مراجعین خویش اقدام نماید ، این نکته حائز اهمیت است که اقدامات و تعهد وکیل به وسیله است نه نتیجه ؛ یعنی وی میکوشد تا بهترین نتیجه را دریافت نماید ولی هیچگاه نمی تواند به موکل و مراجع خویش تضمین کند که به صورت صد در صد نتیجه را به نفع او کسب نماید .
اشخاص نباید برای اعطای وکالت به سن وکلا تمرکز کامل داشته باشند چرا که ممکن است یک حقوقدان جوان و وکیل جوان تجربیات بیشتری کسب نموده باشد .امروزه در جوامعی که هر روز در حل تغییر هستندِ می بایست متناسب با پیشرفت علم و تکنولوژی مجازات جرایم نیز تغییر نمایند که امروزه در واقعیت هم دچار تغییر و تحول گردیده اند . بنابراین معرفی برترین وکیل و حقوقدان می تواند نقش مهم و تعیین کننده و همچنین نقش به سزایی درراستای پیروزی در دعاوی حقوقی و جزایی و… داشته باشد.
به همین جهت برای انتخاب وکلا باید پرس و جو نموده و اطلاعات کسب نمایید . به همین جهت موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا به دارا بودن وکلای مجرب و حقوقدانان و کارشناسان با تجربه ، شما را در راستای انجام امور پرونده راهنمایی و همراهی خواهند نمود . موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با ارائه خدمات متعدد اعم از پذیرش وکالت و ارائه خدمات تخصصی ، از جمله برترین موسسات حقوقی به شمار می رود .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین وکیل تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

09121011092

02177728932-02177886437

وظایف و تعهدات موکل در قبال برترین حقوقدان کشور

در خصوص وظایف موکلین باید این گونه بیان کرد که ارتباط موکل و وکیل هم چون دیگر ارتباطات در دنیای بیرونی است یک در حقیقت این رابطه رابطه ای دو طرفه است ؛ به عبارتی شخص موکل باید در قبال وکالتی که وکیل از وی اخذ نموده تعهداتی را بر عهده گیرد و آن وظایف را انجام دهد ، که انجام این وظایف از سوی موکل لازم الاجرا و ضروری خواهد بود . از جمله این وظایف می توان اینگونه نام برد که :
1- موکل موظف به پرداخت اجرت وکیل یا همان اجرت المثل وی می باشد .
2- موکل متعهد می گردد که هزینه های وکیل مانند کرایه و عوارض و مالیات را پرداخت نماید .
و…