وکیل خوب در تهران

وکیل خوب در تهران

 

اگر شما پرونده حقوقی یا کیفری داشته باشید ، حضور وکیل بسیار مهم و حیاتی خواهد بود . حال اگر پرونده شما دارای موضوع سنگینی باشد ، اهمیت وکیل بیشتر نمایان خواهد شد . از آنجایی که تجربه و توانایی وکلا در پرونده های سنگین محرز می گردد می بایست یک فرد توانمند جهت پیگیری امور انتخاب نماید .

یکی دیگر از موارد مهم در خصوص وکلا این است که علم و دانش و تجربه وکلا در راستای یکدیگر جز ویژگی های اصلی وکیل خوب در تهران می باشد . باید اینگونه گفت که وکیل پایه دادگستری زمانی وکیل خوب  تلقی می گردد که علاوه بر علم ، دارای تجربه لازم نیز باشد .

تاثیر وکیل خوب در تهران زمانی مشخص می‌گردد که مشکلات حقوقی که منجر به ایجاد فشار روانی و مالی زیادی بر افراد شده اند را به حداقل‌ برساند ؛ همچنین وکیل با توجه به بررسی پرونده و انجام و ارائه مشاوره تخصصی می‌تواند این فشار را از روی موکل کاسته و پرونده را در راستای روند و امور درست پیش ببرد .

 در ادامه باید اینگونه بیان کرد که از هیچ وکیلی نمی‌توان انتظار این موضوع را داشت که بر تمامی موضوعات حقوقی و کیفری و … تسلط کامل داشته باشد ، چرا که چنانچه وکلا به صورت تخصصی کار نمایند کمک بیشتری به موکل خواهند نمود .

از آنجایی که وکلا در موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا به صورت تخصصی  پذرش وکالت نموده  و مشاوره تخصصی ارائه می‌نماید ؛ دیگر نگران کیفیت مشاوره‌ها در مجموعه ما نباشید ، چرا که می‌توان به علم و تخصص آن وکیل اعتماد و تکیه نمود. دو نوع مشاوره حقوقی وجود دارد  : به صورت تلفنی و به شکل حضوری .

وکیل متخصص کسی است که با اخذ رای‌های موفق در پرونده‌ها ، علم و تجربه مورد نیاز و کافی را کسب نموده است . از آنجایی که موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا دارای سابقه درخشان در ارائه تمام خدمات حقوقی همچون مشاوره حقوقی (هم به صورت تلفنی و هم به صورت حضوری ) می باشد ، وکلا تمام انرژی خود را جهت یاری مراجعین به کار برده اند .

شما می‌توانید با اعطای وکالت به وکیل خوب در تهران پرونده‌های خود را که در زمینه ملکی ، کیفری ، ارث ، خانواده ، حقوقی و … می‌باشد حل و فصل نمایید . منظور از برطرف کردن اختلاف و مشکلات ، صلح و سازش یا پیگیری قانونی است . اگر اختلافات با صلح و سازش توسط وکیل خاتمه نیافت ، هر شخصی امکان پیگیری قانونی و طرح دعوی در محضر قانون را خواهد داشت .

در خصوص انعقاد قرارداد  این موضوع  قابل ذکر است که مادامی که وکیل اقدام به پذیرش وکالت می‌نماید ، می‌بایست به تمامی تعهدات خود پایبند باشد همچنین در مقابل وکیل ، موکل نیز موظف به انجام تعهدات می باشد .

تعهدات وکیل خوب در تهران:

1- در ابتدا بررسی پرونده و مطالعه آن

2- یافتن راه حل پرونده

3-انجام امور مربوط به پرونده پس از اعلام و پذیرش وکالت

4- حضور در جلسات رسیدگی و ارائه دفاعیات

 

به طور کلی اگر بخواهیم به توضیح یک وکیل خوب در تهران بپردازیم باید این گونه بگویم که یک وکیل خوب در تهران وکیلی است که در زمینه های مختلف حقوقی و کیفری و خانواده و ملکی و … تخصص دارد و می تواند به خوبی از پس تمامی پرونده ها بر بیاید .

یک وکیل خوب در تهران اصولا وکیلی است که میزان پرونده های موفق او بالا است .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل خوب در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

برخی از وکلا هستند که فقط و فقط در زمینه خاصی تخصص دارند و در آن زمینه بسیار خوب و موفق عمل می‌کنند معمولا اینگونه وکلا کم کم و با موفقیت در پرونده ها اسمشان سر زبان ها می آید و مراجعه کنندگان فراوانی دارند .

وکیل خوب به شخصی گفته می‌شود که با راستگویی مهارت و تخصص خود، به موکل خود در همه موارد  کمک می‌کند. وی با دانش خود   نکات مهم پرونده را برای قاضی بیان می‌کند و با تلاش صادقانه برای به دست آوردن  حقوق موکل خود، تلاش می‌کند. برای اینکه بابت جلسات دادرسی و پیگیری پرونده، اطمینان خاطر داشته باشید، ‌موضوع مورد نظرتان را به وکیلی بسپارید تا توانایی و تخصص لازم را در زمینه مسائل حقوقی داشته باشد .

اگر در انتخاب خود دقت کافی داشته باشید، ممکن است حقی که به ‌طور کامل از بین رفته و هیچ گونه امیدی به بدست آوردن آن ندارید  را وکیل برای شما احیا کند و نتیجه دادگاه را به نفع شما تغییر دهد مانند زمانی ‌که علیه شما شکایت شده (درحالی ‌که در واقعیت شما جرمی نکرده اید ) و هیچ مدرکی مبنی ‌بر بی‌گناهی شما وجود ندارد در اینگونه موارد شما با داشتن وکیل خوب در تهران می توانید از حقوق خود دفاع کنید و تقریبا خیالتان از بابت پرونده راحت باشد .

بهترین وکیل کیفری در تهران فقط با یک تماس

برای انتخاب یک وکیل باید یک سری از ویژگی ها و مشخصات را در آن شخص ببینیم .

از ویژگی های بارزی که می شود به آن اشاره کرد بدین شرح است :

وکیل خوب در تهران باید علاوه ‌بر صلاحیت و تخصص لازم در زمینه موضوع پرونده، خصوصیاتی مانند پاک‌دستی، امانت‌داری و تلاش برای صلح و سازش موکل خود با شخص طرف دعوا  در مواقعی که امکان صلح وجود دارد را داشته باشد. یعنی اگر وکیل فقط برای منافع خود و دریافت حق‌الوکاله بیشتر، پرونده شما را بپذیرد، ولی شما را راهنمایی نکند یا شما را به سازش دعوت نکند، این فرد مناسب و شایسته نخواهد بود .

وکیل خوب باید مواردی را که به او بیان می‌کنید، به ‌عنوان امانت نزد خود نگه دارد و اسرار موکل خود را برای دیگران نگوید  زیرا امانت‌داری صفت بارز وکلای خوب در تهران می باشد.

این نکته را مدنظر داشته باشید که فردی را انتخاب کنید که با حفظ آرامش خود، در جلسات دادرسی حاضر شود و از شما حقوق شما در برابر قاضی دفاع کند فردی که آرامش نداشته باشد با تنش هایی که در دادگاه گریبان گیر او می شود زود عصبی شده و روند دادگاه را به ضرر موکل خود پیش می برد .

وکیل ملکی خوب در تهران

توانایی دفاع یا فن بیان خواسته موکل خود را هم به‌ صورت شفاهی و هم کتبی (در قالب لایحه) توسط وکیل از مهمترین نکات انتخاب یک وکیل خوب  است. ارائه شفاهی و کتبی این موارد نیازمند داشتن اطلاعات و مهارت حقوقی و اعتماد به ‌نفس وکلا است. زیرا اگر فرد به خودش اطمینان نداشته باشد یا از دانش کافی برخوردار نباشد، این امکان را ندارد که  در جلسات دادرسی، حضور کارآمدی برای موکل  داشته باشد .

وکیل خوب در تهران کسی است که حقیقت پرونده را از موکل خود پنهان نمی کند یعنی اگر مدارک و ظواهر پرونده، نشان‌دهنده این است که موکل پیروز دادگاه نمی شود نباید به دروغ به او وعده پیروزی دهد زیرا او متعهد  به نتیجه نشده است  وظیفه وی این است که تمام تلاش خود را برای رسیدن موکل به حقوقش و نتیجه پرونده را به رأی قاضی بسپارد چون که رای پایانی را قاضی است که صادر می کند .

بهترین وکیل اختلاس در تهران فقط با یک تماس

وکیل خوب در تهران در زمینه دعاوی حقوقی باید متخصص  در رابطه با ، چک وسفته ، تغییر سن ، ثبت شرکت ، اخذ تابعیت ، اجرت المثل ، مطالبات بانکی ، حذف نام  ، الزام به تنظیم سند ، سرقفلی ، تقسیم مال مشاع ، مطالبه دیه، وقف ، اخذ اقامت ، دعاوی شهرداری معافیت ، تغییر نام و فامیل ، بیمه ، حق کسب و پیشه و تجارت ، ارث ، دعاوی ملکی ، قولنامه، ثبت نکاح دائم ، مطالبه وجه ، ورشکستگی ، اخذ شناسنامه ، تنظیم قرارداد ، کارگر و کارفرما و فک رهن به طور کلی رشته تحصیلی وکیل خوب تهران در زمینه حقوقی رشته حقوق خصوصی است .

یک وکیل خوب در تهران باید تسلط کامل  به دعاوی خانواده داشته باشه که شامل : طلاق ، نفقه ، جهیزیه ، مهریه ، حضانت ، استرداد جهیزیه ، تغییر جنسیت ، اثبات نسب ، طلاق توافقی ، فسخ ازدواج ، اذن ازدواج ، منع اشتغال زوجه و منع تحصیل زوجه و الزام به ثبت ازدواج ، ازدواج مجدد زوج و اهدا جنین می باشد .

هر کدام از این موارد، دارای شرایط قانونی هستند که با یکدیگر تفاوت دارند .

بهترین وکیل مهاجرت در تهران

. وکیل خوب در تهران باید به آن تسلط داشته باشد تا به راحتی بتونه حق موکلش رو بگیرد

به عنوان مثال و برای این که مطلب را بهتر متوجه بشویم ، یکی از موکلانم  به نام زهرا  که قصد جدا شدن از همسرش رو دارد بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را برایش توضیح دادم  یک نگرانی  خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم. بعد از این که موضوع را از او سوال کردم  به من گفت دوستم ۳ ماه پیش از همسرش جدا شدش ولی وقتی به دفتر خانه برای ثبت طلاق رفتند به دلیل عدم وجود شهود دفترخانه طلاق ثبت نشده بود  که همین امر منجر به یک مشکلاتی بعدا برای دوستم شد من هم چنین مشکلی دارم و نگران هستم  این مشکل برای من هم به وقوع پیوندد

من که متوجه اشتباه موکلم شده بودم بهش توضیح دادم که طلاق در ازدواج با فسخ در ازدواج تفاوت دارند و روندی که در طلاق هست در فسخ نکاح لازم نیست .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بیش از ۱۵سال سابقه کار حقوقی و با داشتن وکلای متخصص در زمینه های مالی و خانواده و کیفری و حقوقی راه گشا شما در پرونده ها می باشد .

یک وکیل دو سال اول وکالتش رو کارآموزی می‌کند  و بعدش با آزمون اختبار  پایه یک میشه  پس خیلی تفاوت آنچنانی بین یک کاراموز وکالت و وکیل پایه یک دادگستری وجود ندارد. وکیل کارآموز عموما تجربه کمتر نسبت به وکلای پایه یک دارد اما خوبی که دارند  عموما همیشه آماده برای پاسخ گویی هستند  و هرموقع هرجا سوالی  داشتید  میتوانید  از آن ها مشاوره بگیرید.

و از انجایی  که پرونده کمتری در جریان است عموما پیگیری های آنها  برای پرونده شما بهتره  خواهد بود پس تنها صرف کارآموزی و پایه یکی نمیشود تصمیم گیری کرد .

بعد از بیان ویژگی های یک وکیل خوب در تهران، خیلی ها از من سوالی که مطرح  کردند که تعدادی وکیل در تهران معرفی کنم قبل از هر چیزی اگر میخوای با وکیل در تهران آشنا بشوید .

در ضمن قبل از این که به انواع وکیل خوب در تهران بپردازیم، باید بدونید که هر وکیلی بعد از اخذ پروانه وکالت صلاحیت دارد که در تمامی پرونده ها ورود کند و اعلام وکالت کند ولی برخی از وکلا به صورت تخصصی کار می کنند و در یک زمینه خاص مشغول به فعالیت می شوند. به برخی از زمینه هایی که وکلا به صورت تخصصی کار می کنند، اشاره ای داشته باشیم .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا می تواند یکی از بهترین موسساتی باشد که شما با مراجعه به آن خیالتان بابت پرونده های خودتان راحت است .

در موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا وکلای حرفه ای و کاربلد در زمینه های مختلف وجود دارند .

یک وکیل خوب در تهران با دعاوی : جعل ، آدم ربایی ، سرقت مسلحانه ، اختلاص ، مزاحمت تلفنی ، دیه ، تخریب ، تحصیل مال نامشروع ، قذف ، ضرب و جرح ، غصب عنوان ، ورود به عنف ، مفسد فی الارض ، کلاهبرداری ، خیانت در امانت ، چک ، رابطه نامشروع ، جرایم سیاسی ، زنا ، تجاوز ، تصرف عدوانی ، ربا ، توهین ، مزاحمت ، ترک انفاق ، اغفال در ازدواج ، قتل ، سرقت ، سقط جنین ، فروش مال غیر ، جرایم پزشکی ، فحاشی ، لواط رشوه ، قمار ، اسید پاشی ، ممانعت از حق ، روزه خواری و تظاهر به وکالت .

یک نکته هم که باید عرض کنم  در مورد پرونده های کیفری که اگر به مشکل کیفری برخورد کرده اید، حتما حداقل با یک وکیل ماهر مشورت کنید و  مشاوره حقوقی بگیرید. پرونده های کیفری به دلیل مساله جرم و مجازات، اگر کوچکترین  کوتاهی صورت بگیرد، متاسفانه عواقب ناگواری می تواند داشته باشد و موکلتان را تا پای اعدام ببرد . به این نکته حقوقی توجه کنید که (جهل به قانون رافع مسولیت نیست) .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکیل خوب در تهران بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های شما می باشد .

وکیل خوب در تهران تبحر و دانش کافی برای پیگیری پرونده‌های مختلف را داشته باشد . تبحر و تجربه وکیل خوب در تهران موجب شده تا فعالیت اصلی وکیل رسیدگی به دعاوی گوناگونی را داسته باشد . دعاوی مربوط به امور وکالت با طرح شکایت در دادگاه مورد بررسی و رسیدگی توسط وکیل  قرار می‌گیرند. در جریان رسیدگی به پرونده‌هایی که موضوع آن‌ها دعاوی مختلف است .

کار اصلی بهترین وکلا در تهران این است. که از ابتدا و طرح موضوع شکایت فرد شاکی را مشورت و راهنمایی دهد‌. وکیل خوب در تهران شخصی است. که از پرونده آگاهی کامل را داشته باشد. و در تمام مراحل رسیدگی به پرونده به‌عنوان یک راهنما و مشاور خوب عمل کند. راهکارهای مناسبی را ارائه دهد. تا روند رسیدگی به پرونده به خوبی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام  یابد. با توجه به اینکه در تمامی پرونده‌هایی که مربوط به دعاوی مختلف هستند حضور وکیل خوب در تهران ضروری است .

بهترین وکیل تهران متناسب با شرایط شما فردی است که در حوزه موضوع شما پرونده‌های مختلفی را در شهر تهران انجام داده باشد. پروانه وکالت وی متعلق به شهر تهران باشد. حق الزحمه مناسبی را متناسب با شرایط پرونده و توان مالی شما ارائه و پیشنهاد می دهد و با شرایط حاکم بر محاکم قضایی تهران آشنایی کامل داشته باشد.  پرونده‌ها و دعاوی شامل اموال منقول و ملک می‌شوند. این پرونده‌ها ممکن است در یکی از شاخه های مختلفی تبدیل می شوند از جمله  حقوقی یا کیفری قرار گیرند .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با راهنمایی های خوب توسط وکیل خوب در تهران مورد مناسبی برای قبول و پذیرش پرنده های مختلف شما می باشد .

وکیل خوب در تهران در زمینه ملک می داند  مبنای ارزش معاملاتی املاک چیست. و کجا ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و یا تبصره های آن کابرد دارد. و کجا ماده ۶۴ قانون مالیات های مستقیم لذا زمان معقولی  را برای ابراز دلایل  خود و اظهارات خود در نظر می­‌گیرد. تا حق موکلش به علت استفاده نا به هنگام  ضایع نگردد.چگونگی  و نحوه طرح دعوا از  جایگاه بسیار بالایی برخوردار است. و در روند دادرسی در تعیین محدوده حقوق اصحاب دعوی اثر اساسی دارد .

بنابراین برای اینکه دعوا در روند و مراحلش دچار مشکل ناخواسته ناشی از بی تجربگی وکیل و شخص انجام دهنده آن  نباشد. ضروری است. که موضوعات و دعاوی، را فردی بررسی، برنامه ریزی و رسیدگی نماید. که در این دعاوی متخصص و با تجربه باشد. وکیل خوب در تهران کسی است. که دانا، صادق و دارای حسن نیت و حسن خلق باشد. این شخص  کسی است. که در برابر مشکلات و چالش‌های یک پرونده صبور باشد. و به درستی این  توانایی را داشته باشد که  مسائل را تحلیل کند و ادله مورد نیاز را جمع‌آوری کند .

هزینه های وکیل و حق الزحمه وکیل خوب در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد .

حق الوکاله دستمزدی است که طبق قانون و مقررات قوه قضایه برای وکیل ها به منظور انجام اموری که به وی سپرده  می شود می گویند . حق الوکاله ها باید  بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل اخذ شود. که بر این اساس باید طبق قوانین و ماده های وضع شده در کانون وکلا عمل شود. و عدم توجه به این تعرفه ها و اخذ هزینه بیشتر موجب تخلف می گردد و دریافت هزینه های بیشتر باعث می شود که مراجعه کنندگان نیز کم بشوند و از مراجعه به وکیل دادگستری امتناع کنند .

در صورتی که بین موجر و مستأجر قرارداد اجاره ای منعقد بشود. و مدت قرارداد تمام شود . و مستأجر از تخلیه ملک امتناع ورزد مؤجر یا وکیل می‌تواند. با مراجعه به شورای حل اختلاف با تودیع مبلغ قرض الحسنه (پول پیش) تقاضای صدور دستور تخلیه ملک مورد نظر را بنماید که این دستور باید  فوری و غیرقابل اعتراض اجرا شود .

دعوای تخلیه یا تخلیه ید، خاص موردی است. که فردی با رضایت و اجازه مالک، چیزی را به تصرف خود درآورده است. یعنی شروع تصرف متصرف با رضایت مالک بوده است. البته مهم ترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، در مسئله عقد اجاره است. در این فرض با وجود شرایط لازم صرف نظر  از اینکه ملک برای سکونت اجاره داده شده باشد. یا برای کسب و پیشه، مالک این اجازه را دارد که با مراجعه به دادگاه یا شورای حل اختلاف تقاضای خالی کردن ملک را بدهد  در تعابیر عامیانه به دعوای تخلیه ید، تخلیه هم گفته می‌شود .

به دلیل اهمیت و ریزه کاری هایی که در پرونده های کیفری و حقوقی و خانواده و … وجود دارد این نکته حائز اهمیت است که از یک وکیل با تجربه که به خوبی نسبت به قانون و رویه قضایی اشراف دارد  کمک بگیرید. یک وکیل خوب در تهران حتما در این حوزه تخصص دارد. و به جوانب و زوایای مختلف پرونده اشراف کامل دارد. وکیل خوب در تهران باید ریزبین و نکته سنج باشد و به جزییات توجه کند. او موظف است که با ارائه مشاوره دقیق و بررسی همه جانبه پرونده به خوبی و به شکل کارآمد موکل خود را به بهترین راه راهنمایی کند .

یک وکیل  خوب در تهران باید تلاش کند. کار ماهیتا با ارزش وکالت را نه صرفا به دید مادی، کسب درآمد و شغلی برای امرار معاش بلکه به نیت احقاق حق و اجرای عدالت و دفع ظلم و حل مشکلات انسان ها دنبال کند. و جنبه معنوی کار را از یاد نبرد. که از ارزش بسیار بالایی بر خوردار است و از وقت به دست آمده و اختیار و توانی که جامعه در اختیار او گذاشته شده است، نهایت استفاده را برای خدمت واقعی به مردم و کسانی که حقشان در حال پایمال شدن است بکند .

همه افرادی که مشکلات حقوقی دارند یک دغدغه بسیار مهم و بزرگ  دارند و آن انتخاب وکیل خوب  در تهران می‌باشد. وجود وکیل نیاز هر پرونده حقوقی می‌باشد زیرا هر شخص اطلاعات کافی در رابطه با قوانین حقوقی ندارد که بتواند از خود دفاع کند و اگر افراد از وکیل دادگستری خوب در تهران استفاده نکنند ممکن است نتوانند از حقوق خودشان به خوبی دفاع کنند و امکان دارد حقشان پایمال بشود .

حتما حق هر فردی ، چه شاکی یا متشاکی ، چه مجرم یا بی گناه است که از حقوق شهروندی خویش اطلاع داشته  باشد و بتواند از توانایی های یک وکیل خوب در تهران در امر قضاوت در تمامی مراحل و مراجع قضایی بهره مند شود. امور قضایی و حقوقی گاها چنان پیچیده و نیاز به تفسیر و بحث  و توضیح دادن می شود که کوچکترین کم کاری  ، اشتباه و عدم تجربه و علم قضایی کافی باعث شکست وکیل و از بین رفتن دارایی و حتی حق حیات موکل می شود . به همین دلیل دفاع در محاکم قضایی از اموری است که انجام آن نیاز به علم ،تجربه و تخصص و مهارت بسار بالا حقوقی دارد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای متخصص در امور کیفری و حقوقی و خانواده و … قطعا و یقینا مناسب ترین پیشنهاد برای شما می باشد .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با در اختیار داشتن وکلای دلسوز و حرفه ای راهنمای مسیر شما خواهد بود و تلاش خود را جهت کسب موفقیت در پرونده و رای مطلوب می نماید .

امروزه وکالت نیز مانند سایر رشته‌ها به یک حوزه تخصصی با شاخه‌ها و زیرمجموعه‌های متعدد تبدیل شده است. وکلا باید برای انجام امور حقوقی مربوط به حوزه‌های مختلف مانند امور ملکی، قضایی، خانوادگی و انحصار وراثت و … مهارت‌های متفاوتی را آموزش ببینند . به برای مثال، وکلایی که بر روی پرونده‌های ملکی  فعالیت می‌کنند باید به قوانین و مقررات مربوط به مسائل زمین و ملک و ساختمان به خوبی اشراف و آشنایی داشته باشند  انواع تخصص‌های حقوقی عبارتند از :

وکیل ملکی : وکیلی است در حوزه امور مربوط به زمین و ملک  اعم از تجاری، مسکونی، شخصی، سازمانی و … سر در می آورد .

وکیل مهاجرت : وکیلی است که در  امور مربوط به مهاجرت مانند مراحل دریافت ویزا، اقامت، پاسپورت و تابعیت، هم در کشور مبدا و هم در کشور مقصد، فعالیت می‌کندو تخصص دارد .

امور خانوادگی : این وکلا معمولا وکالت انجام امور خانوادگی مانند انحصار وراثت، وصیت‌نامه و سایر حقوق اعضای خانواده را به صورت محضری یا دفترخانه‌ای به عهده می‌گیرند .

امور قراردادها: وکیلی است که در حوزه امور قراردهای بین افراد ، اعم از قرارداد ازدواج و طلاق، انتقال سند و … فعالیت می‌کند و وظیفه وی آگاه کردن موکل از شروط عقد، تعهدات و خسارات احتمالی آن که در آینده امکان دارد گریبان گیر او شود را به او گوش زد می کند .

در پایان باید این نکته مهم را عرض کنم که همیشه برای هر کاری بهترین کار این است که نزد متخصص آن امور برویم تا با استفاده از مهارت و اطلاعات آن فرد به موفقیت برسیم .

همیشه یک وکیل خوب در تهران با تخصص های مختلف می تواند راهگشای ما در زمینه های مختلف حقوقی باشد .

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل خوب در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

ازویژگی هایی که وکلای دادگستری باید داشته باشند خوب بودن است .

حال باید ببینیم منظور از خوب بودن چه می باشد :

وکیل خوب در تهران قبل از هرچیز باید در حوزه فعالیت خود تخصص و دانش کامل داشته باشد علم و آگاهی کامل به دانش حقوقی اصلی‌ترین و‌مهم ترین و موثر ترین وظیفه یک وکیل خوب است که باید به آن توجه داشت از جهت  دیگر  یک وکیل خوب علاوه بر آگاهی نیازمند قدرت سخن وری قوی برای دفاع از موکل خود است که شانس پیروزی در دادگاه را برای او بالاتر می‌برد .

از جمله ویژگی های وکیل خوب در تهران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

-شخص وکیل امانت دار باشد و اسرار موکل خود و مدارک موکل خود را نزد خودش حفظ کند

-درخرج هایی که می کند و  هزینه هایی و که بر عهده فرد موکل است خرج اضافه برای موکل نتراشد

-تا حد امکان به فکر موکل و هزینه های مختلف او بشود و با کاهش هزینه های دادرسی به موکل خود کمک کند تا در این راه موفق شود

دلسوز موکل باشد

وکیلی که برای پرونده ی شخصی انتخاب می شود تا در دادگاه به دفاع از پرونده بپردازد باید به گونه ای برخورد  کند و به نحوی باشد که گویی پرونده برای  شخص او است در اصل شخص موکل را از خودش بداند و تصور کند برای خودش کاری را دارد که باید در دادگاه انجام دهد .

تجربه کاری فراوان داشته باشد

تجربه برای وکیل خوب در تهران از نکات مهم و با اهمیت می باشد چون باعث این موضوع می شود که موکل در پرونده خود به پیروزی دست یابد .

 برخی مواقع دیده می شود که وکیل دادگستری مطالعات زیادی دارد اما کار را به صورت عملی انجام نمی دهد در این گونه مواقع نیز نمی توان به وکیل گفت که با تجربه است زیرا نکاتی که در دادگاه آموزش باید ببیند را هنوز نیاموخته است .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای خبره و وکیل خوب در تهران با سابقه درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های موکلین بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های کیفری خانواده و حقوقی شما می باشد .

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل خوب در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

اغلب کسانی که نیاز به طرح دعاوی مربوط به خانواده دارند و به دنبال یک وکیل  حرفه ای و ماهر هستند این سوال را مطرح می‌کنند که اساسا از خصوصیلت یک وکیل خوب در تهران و سایر شهرستان ها چه می باشد :

 -تمرکز داشتن روی یکی از حوزه‌های دعاوی خانوادگی و حرفه‌ای بودن در این زمینه

-دانش و آگاهی کافی در زمینه طرح دعاوی خانوادگی

-داشتن اخلاق حرفه‌ای برای رسیدگی تمام و کمال به پرونده موکل

-داشتن قدرت طرح دعاوی به صورت حرفه‌ای و توانایی  سخنرانی و تمرکز بالا تا حصول نتیجه راضی کننده از پرونده

از جمله وظیفه هایی که یک وکیل خوب در تهران دارد چیست؟

پیش از آن که دادرسی را شروع کنید باید به این نکته دقت کنید که اساسا وکیل خوب در تهران در زمینه خانواده چه کار هایی باید انجام بدهد ؟

-تلاش برای نتیجه‌ بخش بودن دعاوی مطرح شده با رعایت اصول اخلاقی

-حفظ راز ها و اسرار موکل و مطرح نکردن مواردی که کمکی به پیشبرد پرونده نمی‌کند

-انجام امور قضایی، طرح لایحه قرارداد و نامه‌نگاری برای پیش بردن پرونده

-تمام جلسات دادگاه و گزارش‌ها و مدارک موجود جهت دفاع از حقوق موکل را به صورت پوشه ای و یا سیستمی سندیت بدهد

دعاوی ملکی یکی از سخت ترین دعاوی هستند که تجربه و مهارت بسیار زیادی  برای بررسی آن‌ها نیاز است چون که نیاز به تخصص برای به نتیجه رساندن پرونده وجود دارد .

حجم فراوان قوانین و مقررات حاکم بر دعاوی ملکی و دعاوی املاک و رویه‌های قضایی تفاوت در محاکم در رسیدگی به دعاوی ملکی نیازمند بهترین وکیل ملکی در تهران می‌باشد و همچنین عدم آگاهی اکثر مردم در این خصوص موجب می شود فرایند رسیدگی دعاوی ملکی طولانی‌تر شود و در بسیاری از مواقع این پرونده‌ها با شکست مواجه می‌گردد و حق فرد از بین می‌رود .

وکالت در دعاوی ملکی توسط وکیل خوب در تهران منجر به طرح دعاوی حقوقی و موفقیت و بهترین نتیجه در محاکم  را شامل می‌گردد .

اقدام وکیل ملکی در دفاع از حقوق موکل در حوزه دعاوی ملکی  مستلزم طرح دعوا در حوزه دعاوی حقوقی و ملکی و حتی مطرح نمودن دعوای کیفری و مراجعه به دادگاه‌های کیفری باشد بنابراین هرچه وکیل  مهارت تخصص و تجربه بیشتری در دعاوی ملکی داشته باشد شانس برنده شدن در آن پرونده را بالا می برد و امکان این که پرونده به نتیجه دلخواه موکل برسد بیشتر می شود .

هماهنطور که یک وکیل خوب در تهران باید ویژگی هایی داشته باشد موکل هم نسبت به وکیل خود از یک سری تعهدات دارد که باید سر موعد انجام دهد .

 1-عرفا هزینه‌های جانبی پرونده مثل ایاب ذهاب وکیل تهران و هزینه های ثبت دادخواست و شکوایه بر عهده موکل است که باید بلافاصله به وکیل پرداخت شود .

2-موکل باید حق الوکاله توافق شده را در زمان مقرر شده بپردازد

 3-موکل موظف است اسناد مورد نیاز دادگاه را قبل از جلسه رسیدگی تکمیل کند و به وکیل خود تحویل دهد

در برخی پرونده ها که پای مبالغی بزرگ در میان است مثل اختلاس یا جرائم اقتصادی باید از وکلایی بهره برد که در کار پاک دست باشند و به موکل خودشان خیانت نکنند و مثل آب به طور مثال در پرونده های نفتی چون‌ مبالغ سنگین و اکثرا با ارز های بین المللی است باید در انتخاب وکیل بسیار دقت داشته باشیم تا در پرونده های مذکور بتوانیم نتیجه مورد نظر موکل یا شرکت مورد قرارداد یا وزارت خانه مربوطه را به نتیجه برسانیم .

نفت و گاز چون سرمایه ملی هستند و برای تمامی مردم یک کشور می باشد پس ما علاوه بر تعهد به آن سازمان یا شرکت نسبت به تمامی هموطن های خود مسئل هستیم .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکلای خبره و وکیل خوب در تهران با سابقه درخشان در به نتیجه رساندن پرونده های موکلین بهترین گزینه برای پذیرش پرونده های کیفری خانواده و حقوقی شما می باشد .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل خوب در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با بهتره مندی از تجارب سالیان متمادی در امور مختلف کیفری و بهره مندی از وکلای ماهر دادگستری بهترین گزینه برای قبول پرونده های شما می باشد .

وکیل خوب در تهران در زمینه جرائم اقتصادی و مالی  :

وکیل خوب در زمینه های اقتصادی وکیلی است که به دلیل آن که مبالغ بزرگ و هنگفتی که در پرونده وجود دارد دست پاک باشد و به دلیل آن که پول های زیادی وجود دارد امکان این که وکیل وسوسه بشود زیاد است .

نخستین و مهم ترین ویژگی وکیل خوب در تهران در زمینه جرائم اقتصادی این است که دارای مهارت ، تجربه و شناخت کافی از جرائم اقتصادی باشد  و تجربه بالایی در این زمینه داشته باشد .

از دیگر ویژگی های مهم وکیل جرائم اقتصادی این است که مهارت فوق العاده برای رسیدگی به پرونده های جرائم اقتصادی داشته باشد  از تنظیم دادخواست تا لایحه  همه را بی نقص و عالی انجام دهد .

از ویژگی های مهم وکیل جرائم اقتصادی این است که نسبت به مقررات که دراین زمینه جرائم اقتصادی وجود دارد کاملا اگاه است و به مراحل ها و روند قانونی برای حل پرونده تسلط کافی دارد .

یک وکیل خوب در تهران در زمینه جرائم اقتصادی امانت دار و راز دار موکل خود است و اطلاعات حقوقی  و مالی موکل خود را فاش نمی کند .

پیدا کردن و انتخاب یک وکیل خوب در تهران مجرب و ماهر برای طلاق و دعاوی خانواده بسیار مهم است مطمئناً شما دنبال هر وکیلی نیستید و وکیل قابل اعتماد می خواهید .

وکیل استفاده کرده اند  واز  در ابتدا با سوال کردن از دیگران ، دوستان و نزدیکانی که شرایط مشابه داشته‌اند .

در این مطلب نکاتی آورده‌ایم که برای پیدا کردن وکیل خوب در تهران برای طلاق بسیار برایتان مفید خواهد بود انتخاب وکیل خوب طلاق تصمیم بسیار مهمی است چون وضعیت معیشتی و روانی و مالیتان در خطر است .

وکیلی را انتخاب کنید که تخصص وی طلاق و دعاوی خانواده باشد توجه داشته باشید که از یک بدهکار شکایت ندارید یا نمی‌خواهید برای جرمی از شما دفاع کنند می‌خواهید طلاق بگیرید و به همین دلیل به کسی نیاز دارید که با همه روند طلاق و دعاوی خانوادگی و دادگاه‌ های خانواده آشنا باشد ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل طلاق،وکیل طلاق توافقی،وکیل دریافت مهریه و یا مشاوره با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

گاهی وکیلی ممکن است اعتبار بسیار بالایی خوبی داشته باشد اما ممکن است از رفتار او خوشتان نیاید وکیل منتخب شما نباید کسی باشد که با او احساس راحتی ‌نکنید چون قرار است ساعات زیادی با هم باشید .

  خود را برای پاسخگویی به تعداد زیادی از سوالات کلیدی وکیل آماده کنید و همینطور بالعکس وکیل نیز باید از اطلاعات زیادی بهره مند باشد باید اطلاعات پایه و اساسی مثل طول مدت ازدواجتان، اسم و سن فرزندانتان، جدول زمانی زندگی‌ زناشویی تان، فعالیت‌ها، تغییرات و شغلی و از این قبیل را در اختیار وکیل دادگستری قرار دهید برای اینکه وکیل بتواند با احاطه و اشراف شما را در بهترین مسیر حقوقی قرار دهد لازم است موارد  بسیاری را  در مورد شما داشته باشد .

میزان بودجه‌ و درآمدتان را به اطلاع وکیل برسانید وکیل باید تصویر درستی از امور مالی و درآمد ها و مخارج زندگی شما داشته باشد همچنین اسناد و مدارک کلیه دارایی‌ها بدهی ‌های زناشویی خود را نیز تهیه کنید .

مطمئناً دوست دارید همه چیز در پروسه طلاق برایتان خوب پیش برود و به همه حق ‌و حقوقتان تمام و کمال و دست دست پیدا کنید و انتخاب یک وکیل خوب در تهران و مجرب به شما برای رسیدن به این هدف کمک می‌کند توجه داشته باشید دستمزد همه وکلا یکسان نیست اگر به دنبال خدمات حقوقی خوب و ویژه هستید طبیعتا مبلغ بیشتری باید هزینه کنید .

   صرف داشتن وکیل فارغ از تجربه و تخصص کاری از پیش نمی برید اگر توانایی گرفتن وکیل را ندارید تحت نظر یک وکیل طلاق و دعاوی خانواده خوب و با تجربه و متخصص و با اخذ مشاوره به صورت مستمر خودتان پروندتان را پیگیری کنید بجای اینکه به این جهت که  عدم توانایی مالی دنبال وکیل ارزان بروید پس مشاوره با یک وکیل خوب در تهران و با تجربه و انجام کار توسط خودتان بهتر از داشتن یک وکیل ارزان و کم تجربه است .

موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا با داشتن وکیل های خوب در تهران و دلسوز و کاملا کار بلند می‌تواند راهگشای شما در مسائل حقوقی باشد .

داشتن وکیل خوب در پرونده های حقوقی و کیفری باعث این قضیه می شود که شما از بابت پرونده خودتان خیالتان راحت باشد .

در واقع وکیل خوب در تهران را می‌توان به نوعی وکیل خانوادگی نیز از او نام برد .

چون وقتی شما چند پرونده را با شخصی به نتیجه برسانید و متوجه خلقیات و حسن نیت او نسبت به مسائل شوید به طور مداوم دیگر با او کار می کنید و تمامی پرونده های خود را به او واگذار می کنید تا او به عنوان نماینده شما کارهایتان را انجام دهد و پرونده تان را به نتیجه مطلوب برساند .

امروزه از این دست وکلا کم نیستند که بشود به آن ها مثل چشم ها اعتماد کرد .

وکلای خوب موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا همگی با صداقت در کارهایشان این موضوع را به اثبات رساندند و با حرفه ای بودن در کارهایشان پرونده های زیادی را به نتیجه رساندند .

سخن پایانی به عنوان خاتمه مبحث وکیل خوب در تهران باید عرض کنم که شما می توانید در هر زمینه ای که به مشکل حقوقی بر خورد کردید از وکلای خوب موسسه حقوقی مجد وکیل الرعایا استفاده کنید .

اصولا در هر زمینه ای وجود یک فرد متخصص و ماهر لازم است تا به شما کمک رسانی و یا راهنمایی کند .

امید وار هستم که به واسطه این مقاله بتوانید به نتیجه مطلوب جهت اخذ وکیل برسید و هیچ گاه دچار مشکل نشوید .

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل خوب در تهران،وکیل پایه یک دادگستری،وکیل حقوقی و … با ما در ارتباط باشید

تماس با ما

مشاوره

02177728932-02177886437

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید